AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Er minigolf i sentrum på vår sjette date en god ide?:) og hvorfor? Anonymkode: 095e3...170 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Har ikke vært på det, men det ser jo ut til å være veldig avslappet atmosfære, fint til date og hygge Anonymkode: f1358...5b0 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Så godt å høre!!:) hvilke andre ting kan man finne på eventuelt ? sånn mtp neste date igjen Anonymkode: 095e3...170
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Jeg synes ikke man trenger å finne på så himla mye. Om man er kommet til 6-7 date, kan man helt fint bare se film hjemme, o.l. Jeg er ikke så glad i å "gjøre ting ute", jeg liker best kaffedater og andre ting hvor man får slappet av, snakket sammen, og ikke må Prestere så voldsomt. Men om du absolutt vil ha aktiviteter, er jo bowling, biljard, shuffleboard o.l. også alternativer. Anonymkode: de645...0f8 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke man trenger å finne på så himla mye. Om man er kommet til 6-7 date, kan man helt fint bare se film hjemme, o.l. Jeg er ikke så glad i å "gjøre ting ute", jeg liker best kaffedater og andre ting hvor man får slappet av, snakket sammen, og ikke må Prestere så voldsomt. Men om du absolutt vil ha aktiviteter, er jo bowling, biljard, shuffleboard o.l. også alternativer. Anonymkode: de645...0f8 Jeg liker å slappe av også men er ikke av typen som drar hjem til mannfolk. liker å holde ting offentlig. dessuten ER minigolf avslappende plass. Man MÅ ikke prestere så mye . Anonymkode: 095e3...170
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #7 Skrevet 8. februar 2018 Minigolf.. 😴 På sjette datoen bør man ha kommet til analsex. Anonymkode: bd3fc...821 4
OnFire Skrevet 8. februar 2018 #8 Skrevet 8. februar 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minigolf.. 😴 På sjette datoen bør man ha kommet til analsex. Anonymkode: bd3fc...821 Hvor står det at de ikke skal ha analsex? 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #9 Skrevet 8. februar 2018 Helt innafor Jeg hadde syntes det var morsomt og man får fritt spillerom til å prate sammen og ta det rolig. Anonymkode: 2d352...2ba
VET Skrevet 8. februar 2018 #10 Skrevet 8. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Minigolf.. 😴 På sjette datoen bør man ha kommet til analsex. Anonymkode: bd3fc...821 Por que no los dos?? 1
Miklo Velka Skrevet 8. februar 2018 #11 Skrevet 8. februar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker said: Minigolf.. 😴 På sjette datoen bør man ha kommet til analsex. Spiller man ikke minigolf for å starte med litt lett teasing og penetrering med minigolfkølla, for så å krabbe inn i vindmølla for å fullbyrde analsexen privat? Hvor kommer egentlig du fra??? 4
Elaine Marley Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 Jeg hadde synes at det var gøy. Veldig avslappet og jeg ser for meg at man kan tulle og le sammen Fint med dater der man gjør noe og ikke bare sitter og stirrer på hverandre over et bord.
femme_folle Skrevet 8. februar 2018 #13 Skrevet 8. februar 2018 (endret) À propos minigolf og analsex: Er hen ukomfortabel med å betale for noe harry man kan gjøre gratis i litt mer distingverte former (krokket i sin stoooore have) om sommeren, ja da vet man at man har gold-digget seg fram til en velstående person med en anal-fiksering som gjør anal-sex verdt griseriet! Endret 8. februar 2018 av femme_folle
letanglia Skrevet 8. februar 2018 #14 Skrevet 8. februar 2018 Ja Hyggelig og mye mer minnerikt og positivt enn å sitte på to stoler å tørrprate. En aktivitet åpner for mer avslappet atmosfære og dere kan sjekke ut rumpene til hverandre når den andre bøyer seg for å slå ballen, og kanskje klaske hverandre litt lekent på rumpa med golfkølla. Haha, det hørtes forferdelig utidig ut når jeg skriver det sånn, men regner med du skjønner hva jeg mener! Er også nyttig for da ser man om man har bra teamwork og trives med hverandre eller ikke og hvordan personen er konkurransemessig, dårlig taper eller andre dårlige egenskaper som å være sykelig opptatt av å tøffe seg og heve seg selv eller noe kommer frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå