AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Jeg sliter en del når det kommer til teoridelen. Skal skrive om et problemstilling der tilgjengelig teori er på engelsk. Jeg føler at jeg kopier mye fra de forskjellige kildene. Det er vel forventet???? hilsen en frustrert student Anonymkode: e29a5...dd6
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Jada. Men husk å skrive det med dine egne ord. Anonymkode: 61fca...ca9
solmåneogstjerner Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 Sørger du for å sitere, er det helt greit!
Gjest earlgrey Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Selvfølgelig, du skal ikke finne opp kruttet i teoridelen regner med bacheloroppgaven din skal være forskningsbasert? Det viktigste er at du viser at du har forstått teorien du skriver om, det vil si at du henviser til teorien og bruker den til å besvare problemstillingen
NewInTown Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Bacheloroppgaven skal åpenbart inneholde funn fra forskning/undersøkelser som andre har gjort, særlig om du skriver en teoretisk oppgave. Har du en praktisk oppgave og lager noe av statistikken o.l. selv, blir det noe annet. Men ja, det er vanlig å ta stoff fra andres artikler og arbeid. Og det er selvfølgelig helt greit så lenge man inkorporerer det i oppgaven på en naturlig og god måte, og oppgir kilden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå