Gjest Tom Bäcker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Hei, folkens. Dette er en uformell men alvorlig ment undersøkelse der jeg ønsker å vite om produkter der Telenor er bedre, billigere eller mer innovative enn Telia. Produkter som Telenor har lansert før Telia er også interessante. Dette gjelder bare mobil. Switch vs Swap holdes utenfor, fordi regnestykkene er vanskelige å sette opp. Jeg ønsker i første omgang bare en opplisting, og ingen hissig diskusjon eller tilstander der folk slår hverandre i hue eller kaller noen for Telenorhater.
stan Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Jeg har vært kunde av begge, vekselvis i gjennom mange år. Bortsett fra dekning for mobil er erfaringen med begge ganske lik. På bestemte steder er dekningen bedre hos den ene, dette har vært hovedgrunnen til at jeg har skiftet. Telenor kan virke å beholde produkter over lengre tid, men det kan være tilfeldig ut fra det jeg har lagt merke til. Kundeservice hos begge avhenger veldig av personen man kommer til. Men begge steder er det dyktige folk som ordner opp. Selve kvaliteten har jeg ikke merket noe forskjell på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå