AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Hvordan reagerte dere, da dere fikk den første orgasmen? Alene og med partner? Anonymkode: ce7ea...4a3
DonaldDuck Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 57 minutter siden, AnonymBruker said: Hvordan reagerte dere, da dere fikk den første orgasmen? Alene og med partner? Anonymkode: ce7ea...4a3 Alene: reagerte med overaskelse og forstod ikke helt hva som skjedde. Husker at jeg syns det var utrolig deilig og ville gjøre det igjen snarest mulig. Med partner: Husker faktisk ikke. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 4 minutter siden, DonaldDuck skrev: Alene: reagerte med overaskelse og forstod ikke helt hva som skjedde. Husker at jeg syns det var utrolig deilig og ville gjøre det igjen snarest mulig. Med partner: Husker faktisk ikke. Digg det. Gutt eller jente? Anonymkode: 8f497...577
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Reagerte? Det var godt i alle fall. Husker ikke helt hva som utløste første orgasmen, jeg hadde hatt en orgasme eller to av seg selv før jeg fikk orgasme med sæd. Det ble nok trigget av noe men husker ikke hva. Jeg tror jeg var elleve-tolv år. Og syntes det var noe skikkelig drass med all sæden, eller guffa i trusa. Jeg hadde strømpebukse på (sånne man bruker som barn) og som barn av 90-tallet lange USA sokker over. Jeg var hjemme alene. Og få av seg strømpebuksa med sæd og trusa også var bare klin. Med partner var en blowjob i baksetet på en bil. Sprutet utover genseren og ble litt overrasket da hun slikket i seg alle dråpene i tur og orden fra genseren min. Det gjorde meg kåt på nytt og vipss, der fikk jeg en ny blowjob, denne gangen svelget hun alt. Jeg var femten år, hadde bleket hår og midtskill, og oransje adidasgenser med svarte striper på. Buffalosko selvsagt, fortsatt hvite USA sokker på og sikkert adidas kneppebukse. Brukte i alle fall det støtt. Og høyhalset under genseren. Du så lekre vi var. Jeg ble sammen med henne den kvelden og hun var ikke snau med sugingen. Jeg fikk nuppete skritt på flere av kneppebuksene mine da hun startet sugingen gjennom buksene. Følelsen av å sprute etter å ha blitt sugd var veldig annerledes enn da det bare skjedde av seg selv. Da var jeg skikkelig kåt, og det er jo heller ikke veldig ubehagelig. Hun var flink og hun elsket det. Moren min syntes jeg leverte klær litt vel fort til vask men det ble mye flekker. Men selv om hun sugde meg hver dag tok det lang tid før vi hadde samleie, det var for henne mye mer intimt og det krevde tålmodighet. Første gangen måtte vi ha klærne på også, og det var midt på vinteren. Jeg hadde to joggedresser på for å ikke fryse, hun hadde en hettegenser under en umbrogenser. Det var så vidt jeg klarte å komme ordentlig inn i henne. Det ble litt rart, for sugingen var fantastisk, dette var ikke så godt, de første gangene. Hjalp litt når vi ikke hadde på alle lagene med klær etterhvert også. Men første samleie orgasmen var nedtur, pluss at jeg holdt på å svette ihjel. Anonymkode: 6c93e...368
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reagerte? Det var godt i alle fall. Husker ikke helt hva som utløste første orgasmen, jeg hadde hatt en orgasme eller to av seg selv før jeg fikk orgasme med sæd. Det ble nok trigget av noe men husker ikke hva. Jeg tror jeg var elleve-tolv år. Og syntes det var noe skikkelig drass med all sæden, eller guffa i trusa. Jeg hadde strømpebukse på (sånne man bruker som barn) og som barn av 90-tallet lange USA sokker over. Jeg var hjemme alene. Og få av seg strømpebuksa med sæd og trusa også var bare klin. Med partner var en blowjob i baksetet på en bil. Sprutet utover genseren og ble litt overrasket da hun slikket i seg alle dråpene i tur og orden fra genseren min. Det gjorde meg kåt på nytt og vipss, der fikk jeg en ny blowjob, denne gangen svelget hun alt. Jeg var femten år, hadde bleket hår og midtskill, og oransje adidasgenser med svarte striper på. Buffalosko selvsagt, fortsatt hvite USA sokker på og sikkert adidas kneppebukse. Brukte i alle fall det støtt. Og høyhalset under genseren. Du så lekre vi var. Jeg ble sammen med henne den kvelden og hun var ikke snau med sugingen. Jeg fikk nuppete skritt på flere av kneppebuksene mine da hun startet sugingen gjennom buksene. Følelsen av å sprute etter å ha blitt sugd var veldig annerledes enn da det bare skjedde av seg selv. Da var jeg skikkelig kåt, og det er jo heller ikke veldig ubehagelig. Hun var flink og hun elsket det. Moren min syntes jeg leverte klær litt vel fort til vask men det ble mye flekker. Men selv om hun sugde meg hver dag tok det lang tid før vi hadde samleie, det var for henne mye mer intimt og det krevde tålmodighet. Første gangen måtte vi ha klærne på også, og det var midt på vinteren. Jeg hadde to joggedresser på for å ikke fryse, hun hadde en hettegenser under en umbrogenser. Det var så vidt jeg klarte å komme ordentlig inn i henne. Det ble litt rart, for sugingen var fantastisk, dette var ikke så godt, de første gangene. Hjalp litt når vi ikke hadde på alle lagene med klær etterhvert også. Men første samleie orgasmen var nedtur, pluss at jeg holdt på å svette ihjel. Anonymkode: 6c93e...368 Spruter du rett i jeansen ved at hun suger deg på en måte utenpå jeansen da? Fikk du orgasme i klæra å sprutet i truse/ strømpebukse sånn uten videre uten at du jukket eller gnikket utenpå klæra? Anonymkode: 8f497...577
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Husker ikke min første orgasme. Husker ikke min første orgasme med partner heller. Anonymkode: 87eee...786
BiancaH96 Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Min aller første orgasme på egen hånd reagerte jeg på med skrekkblandet fryd. Det var spennende og deilig, men samtidig litt skummelt. Men ikke mer enn at jeg ville gjenta det. xD Sammen med partner var deilig naturligvis, men reagerte ikke mer enn en hvilken som helst orgasme jeg får i dag, jeg visste hva som kom, for å si det sånn.
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #9 Skrevet 9. februar 2018 Alene: 13 år ble ganske overrasket, og fort "hektet" hehe... Med partner: Ennå ikke skjedd... Vært seksuelt aktiv siden jeg var 18 år, er 21 nå. Er kvinne forresten. Anonymkode: 9677d...969
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #10 Skrevet 9. februar 2018 On 2/7/2018 at 9:19 AM, AnonymBruker said: Spruter du rett i jeansen ved at hun suger deg på en måte utenpå jeansen da? Fikk du orgasme i klæra å sprutet i truse/ strømpebukse sånn uten videre uten at du jukket eller gnikket utenpå klæra? Anonymkode: 8f497...577 Åååh, nok en runketråd ja. Var det du som lagde den tråden om det gikk an å runke i en strømpebukse uten at penisen din vistes, og om du kunne gjøre dette i offentligheten som feks på et utested? Anonymkode: c6bc1...9b1 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #11 Skrevet 9. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Åååh, nok en runketråd ja. Var det du som lagde den tråden om det gikk an å runke i en strømpebukse uten at penisen din vistes, og om du kunne gjøre dette i offentligheten som feks på et utested? Anonymkode: c6bc1...9b1 😂😂😂😂😂😂 Anonymkode: 08448...117
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #12 Skrevet 9. februar 2018 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alene: 13 år ble ganske overrasket, og fort "hektet" hehe... Med partner: Ennå ikke skjedd... Vært seksuelt aktiv siden jeg var 18 år, er 21 nå. Er kvinne forresten. Anonymkode: 9677d...969 Hvordan opplevdes orgasmen? Anonymkode: 8f497...577
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå