Samantha Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Har du en du "aldri gløyme"? Det finnes de mennene som du rett og slett bare glemmer etter en stund. De mennene som forsvinner ut av sinnet så snart noen bedre dukker opp eller du har spist tilstrekkelige mengder sjokolade. Også er det alltid den ene mannen du aldri glemmer. http://www.femme.no/sex/femmenal/0409223395.cfm Har alle en sånn mann i livet sitt?
Brunhilde Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Ja, jeg har det, men jeg vet at det aldri skulle være oss. Vi hadde vår tid, jeg ser tilbake på den med glede og vi kan fremdeles gi hverandre en klem når vi treffes. Det er i grunnen en god følelse...
Gjest Lea Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Selvsagt har jeg en sånn.. Men det er ingen trist sak. Vi kunne aldri ha levd sammen eller hatt et fast forhold. Og etters om vi begge er realister, så er det egentlig helt greit å tenke tilbake på en heftig flørt.
Happycat Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Ja har en. Vi hadde et "hemmelig" forhold i nesten et halvt år. Begge var akkurat ferdige med forhold da vi traff hverandre, og vi var liksom litt enige at et nytt forhold var ikke det vi trengte der og da. I ettertid tenker jeg mye på han, selv om jeg nå har funnet "den rette" og slått rot. Det er 5 år siden. Det er egentlig litt godt å tenke på innimellom. Kanskje fordi vi aldri opplevde noe negativt sammen slik man gjerne gjør i et ordentlig forhold. Dessuten er han den peneste jeg noen gang har truffet utenom min mann :oops:
Gjest aya Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 Joda, jeg og har en slik en...på fjerde året nå. Får ham ikke ut av hodet, får forsatt sommerfugler i magen bare av å tenke på ham :oops: Er med i ham i ny og ne og storkoser meg med de få stundene vi er sammen. Men, men det går vel over engang..eller i det minste blekner?? Jeg har et godt liv, og får tenke/se på xxx som en ekstra godis som popper inn i mitt liv innimellom. Vi er begge single, så vi gjør ikke noe galt ovenfor noen andre...
Rannva Skrevet 11. februar 2005 #8 Skrevet 11. februar 2005 Ja, det har eg. Og jeg har innfunnet meg med at jeg aldri kommer til å glemme ham. Da jeg traff sambo, måtte jeg gå noen runder med meg selv før jeg kunne satse. Måtte være sikker på at "den gamle" ikke kan ødelegge, at jeg hadde valgt samboeren min om jeg hadde fått valget i dag. Og det hadde jeg uten tvil.
Malou Skrevet 11. februar 2005 #10 Skrevet 11. februar 2005 Jepp, men vi hadde aldri noe ordentlig forhold, mer en forholdsvis langvarig fling (og han hadde forøvrig dame som det senere ble slutt med, men da hadde jeg truffet samboeren min.) Hender jeg tenker på han ennå noen ganger, og lurer på om det kunne blitt noe hvis vi hadde fått ordentlig sjansen, selv om det er alt for sent nå og jeg ikke ville ha valgt bort sambo for han.
innocenta Skrevet 11. februar 2005 #11 Skrevet 11. februar 2005 Ja, det har jeg. Det er 7-8 år siden jeg så ham sist, men glemmer ham ikke :-?
Basementart Skrevet 11. februar 2005 #15 Skrevet 11. februar 2005 Oh yes.. det har jeg. Alltid ok å tenke tilbake på men er fornøyd der jeg er nå også
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #18 Skrevet 11. februar 2005 jepp..har en sånn.. Mm.. Ikke jordbær vel Har denne personen og syltetøy noen sammenheng? Hm, jeg får en slik følelse
mjau Skrevet 13. februar 2005 #19 Skrevet 13. februar 2005 hmm, jeg er "sammen" med en nå som jeg vet ikke blir noe langvaring (han er en slags "trøstegutt" etter at det ble slutt med typen), men han vekker utrolig sterke følelser i meg når han ikke er her.. Han er nok en potensiell "aldri gløyme", og det irriterer meg :-?
Gjest rogalendingen Skrevet 13. februar 2005 #20 Skrevet 13. februar 2005 Ja , jeg er mann, og tenker ofte på hun som forsvant. Vet hun bor i nabo kommunen men ser henne sjelden. Tenker ofte på hva som hadde skjedd med oss desom vi hadde vært sammen enda. Hadde vi hatt barn? Hus? Hva slags biler? Hva slags jobb? Hadde vi vært gift?....... mange spørsmål som raser gjennom hode mitt, nesten daglig. Å nå sitter jeg her i en leilighet. Med gjeld,billig bil, jobb jeg ikke er fornøyd med, og livet er generelt trist. Nesten alle kompiser har giftet seg og fått barn, og lever tilsynelatene et flott liv. Jeg drar på fylla hver helg, og drikker opp det meste av lønna etter faste utgifter. Har og lagt på meg flere kilo dei sener åra. Nå sitter jeg faktisk å tenker på hvor jeg er om 10 år, har ting forandret seg eller er alt ved det samme gamle. Tror jeg har behov for å finne noe mening med livet. Ikke bare jobb,sove, og drikke. Den som venter på noe godt, venter vel forgjeves.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå