Gå til innhold

Trange jeans på lang og slank gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så her om dagen en lang og slank gutt med langt hår, kledd i trange jeans, helt slim feet hele veien ned til anklene. Syns det var dødsfet stil:-).

Anonymkode: fee46...42a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva skal vi diskutere her?

• Liker 3
Skrevet

Jeansen var vel åletrang? :fnise:

• Liker 6
Skrevet
26 minutter siden, WubWub skrev:

hva skal vi diskutere her?

Hva dere syns om stilen. 

Skrevet
3 minutter siden, Perelandra skrev:

Jeansen var vel åletrang? :fnise:

Åletrang? Jeansen satt stramt, litt sånn spray on, hvis du skjønner?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva dere syns om stilen. 

åja, det er en veldig ulekker og ufin stil

• Liker 7
Skrevet

Ja det var vel omtrent like lekkert som når den samme gutten går i baggy grå joggebukser tenker jeg. 

Anonymkode: 3998a...1bf

Skrevet

Tenker at han er homo jeg da.

Anonymkode: f9c72...978

• Liker 2
Skrevet

Skinny jeans kan være kuult på begge kjønn det. Fungerer dårlig på muskuløse mannelår men fint på lange guttebein. Langt hår ser man sjelden nå, var mye av det da jeg var ung på 80-tallet. Husker særlig stilen med skinny jeans, hår til midjen, lang frakk eller skinnjakke og dongerijakke med påsydde logoer, gjerne med bandnavn. På den tida spilte mange i band. Og en god del av de brukte eyeliner. Mange var skikkelig snasne faktisk.

Anonymkode: 91df2...1f9

• Liker 3
Skrevet

CHVTkrfWIAAt9or.jpg

man-tight-jeans.jpg

Anonymkode: a3bd9...4e1

• Liker 8
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at han er homo jeg da.

Anonymkode: f9c72...978

Har klesstil en direkte overførbar link til legning, følte at vi er litt på gyngende grunn her nå...

Anonymkode: 1414d...1aa

• Liker 4
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

CHVTkrfWIAAt9or.jpg

man-tight-jeans.jpg

Anonymkode: a3bd9...4e1

Han øverste er kul, litt heftig med sleng og utstyret på det nederste.

Skrevet (endret)
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han øverste er kul, litt heftig med sleng og utstyret på det nederste.

Man ser jo silhuetten klart som dagen, det var ikke så lekkert. Som en gigantisk cameltoe. 😄 Fjortisen min går i hettegenser og skinnyjeans ofte, men han får ikke bruke bukser som klemmer utstyret sånn som det der, det kan da ikke være bra hvis man ønsker seg barn en dag. Dessuten er det finere å bruke lang overdel til som skjuler skrittet.

Endret av palamina
Skrevet
35 minutter siden, palamina skrev:

Man ser jo silhuetten klart som dagen, det var ikke så lekkert. Som en gigantisk cameltoe. 😄 Fjortisen min går i hettegenser og skinnyjeans ofte, men han får ikke bruke bukser som klemmer utstyret sånn som det der, det kan da ikke være bra hvis man ønsker seg barn en dag. Dessuten er det finere å bruke lang overdel til som skjuler skrittet.

Jeg syns det er kult jeg, det nederste bildet ble litt mye, men det øverste bildet, han er veldig kul. Syns ikke det gjør noe at utstyret vises. Er han ikke helt komfortabel kan han bruke lang genser over. Syns en skinny jeans som er stram fra mitt på låra og ned og løs oppe, ikke er fint i det hele tatt.

Sønnen min er og tenåring og  går helt likt til han øverste. Jeg kunne aldri tenkt å kritisere han for at utstyret vises. De unge vet best hvordan stil dem vil gå i😊

Er et poeng at sæd kvalitet vistnok forringes når det blir for trangt i skrittet og ballene presses inntil kroppen. 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er kult jeg, det nederste bildet ble litt mye, men det øverste bildet, han er veldig kul. Syns ikke det gjør noe at utstyret vises. Er han ikke helt komfortabel kan han bruke lang genser over. Syns en skinny jeans som er stram fra mitt på låra og ned og løs oppe, ikke er fint i det hele tatt.

Sønnen min er og tenåring og  går helt likt til han øverste. Jeg kunne aldri tenkt å kritisere han for at utstyret vises. De unge vet best hvordan stil dem vil gå i😊

Er et poeng at sæd kvalitet vistnok forringes når det blir for trangt i skrittet og ballene presses inntil kroppen. 

Det er forskjell på skinny og så pinetrangt at det ikke går an å sette seg også da. Sønnen går som sagt i skinnyjeans han og, bytter ofte bukser med søstra si :ler:, men selv om de er helt ettersittende og stramme over rompa er de ikke så trange at han får forstoppelse av dem liksom. Hvis du vil bli bestemor tror jeg det kan være lurt å tipse om at ballene trenger et minimum av pusterom.

Skrevet (endret)

Hvis jeg ser en person på gata som passer til beskrivelsen i startinnlegget, vil jeg tenke at det må være han fra KG som liker så godt åletrange jeans på sin slanke kropp.

Endret av Perelandra
Skrivefeil - ser, ikke er
  • Liker 4
Skrevet
2 timer siden, palamina skrev:

Det er forskjell på skinny og så pinetrangt at det ikke går an å sette seg også da. Sønnen går som sagt i skinnyjeans han og, bytter ofte bukser med søstra si :ler:, men selv om de er helt ettersittende og stramme over rompa er de ikke så trange at han får forstoppelse av dem liksom. Hvis du vil bli bestemor tror jeg det kan være lurt å tipse om at ballene trenger et minimum av pusterom.

Jeg kan se det, men syns ikke jeansen på bildene er helt pinetrange. Er jo ikke bra når jeansen er så trange at den nesten spjærer når han setter seg. Sønnen min har 2 sånne jeans, men bruker dem ikke så ofte. Sier det til han noen ganger, om ikke jeansen er stram, men han bare sier at jeg ikke har greie på jeans.

Hvis du ser de to bildene, syns jeg han på øverste bilde er kul og han på nederste er det ikke. Jeansen sitter trangere på han øverste, men det har med passformen tror jeg. Han nederste er ikke fin i det hele tatt.

Skrevet (endret)
1 time siden, Perelandra skrev:

Hvis jeg ser en person på gata som passer til beskrivelsen i startinnlegget, vil jeg tenke at det må være han fra KG som liker så godt åletrange jeans på sin slanke kropp.

Google "åletrange jeans" så bla deg nedover

Endret av WubWub
  • Liker 1
Skrevet

Nei eww.. men hver sin smak altså!

Skrevet
3 timer siden, Perelandra skrev:

:fnise:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...