AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Så her om dagen en lang og slank gutt med langt hår, kledd i trange jeans, helt slim feet hele veien ned til anklene. Syns det var dødsfet stil:-). Anonymkode: fee46...42a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 26 minutter siden, WubWub skrev: hva skal vi diskutere her? Hva dere syns om stilen. Anonymkode: fee46...42a
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 3 minutter siden, Perelandra skrev: Jeansen var vel åletrang? Åletrang? Jeansen satt stramt, litt sånn spray on, hvis du skjønner? Anonymkode: fee46...42a
WubWub Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hva dere syns om stilen. Anonymkode: fee46...42a åja, det er en veldig ulekker og ufin stil 7
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 Ja det var vel omtrent like lekkert som når den samme gutten går i baggy grå joggebukser tenker jeg. Anonymkode: 3998a...1bf
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Tenker at han er homo jeg da. Anonymkode: f9c72...978 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 Skinny jeans kan være kuult på begge kjønn det. Fungerer dårlig på muskuløse mannelår men fint på lange guttebein. Langt hår ser man sjelden nå, var mye av det da jeg var ung på 80-tallet. Husker særlig stilen med skinny jeans, hår til midjen, lang frakk eller skinnjakke og dongerijakke med påsydde logoer, gjerne med bandnavn. På den tida spilte mange i band. Og en god del av de brukte eyeliner. Mange var skikkelig snasne faktisk. Anonymkode: 91df2...1f9 3
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #11 Skrevet 7. februar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker at han er homo jeg da. Anonymkode: f9c72...978 Har klesstil en direkte overførbar link til legning, følte at vi er litt på gyngende grunn her nå... Anonymkode: 1414d...1aa 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #12 Skrevet 7. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: a3bd9...4e1 Han øverste er kul, litt heftig med sleng og utstyret på det nederste. Anonymkode: 1414d...1aa
palamina Skrevet 7. februar 2018 #13 Skrevet 7. februar 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han øverste er kul, litt heftig med sleng og utstyret på det nederste. Anonymkode: 1414d...1aa Man ser jo silhuetten klart som dagen, det var ikke så lekkert. Som en gigantisk cameltoe. 😄 Fjortisen min går i hettegenser og skinnyjeans ofte, men han får ikke bruke bukser som klemmer utstyret sånn som det der, det kan da ikke være bra hvis man ønsker seg barn en dag. Dessuten er det finere å bruke lang overdel til som skjuler skrittet. Endret 7. februar 2018 av palamina
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #14 Skrevet 7. februar 2018 35 minutter siden, palamina skrev: Man ser jo silhuetten klart som dagen, det var ikke så lekkert. Som en gigantisk cameltoe. 😄 Fjortisen min går i hettegenser og skinnyjeans ofte, men han får ikke bruke bukser som klemmer utstyret sånn som det der, det kan da ikke være bra hvis man ønsker seg barn en dag. Dessuten er det finere å bruke lang overdel til som skjuler skrittet. Jeg syns det er kult jeg, det nederste bildet ble litt mye, men det øverste bildet, han er veldig kul. Syns ikke det gjør noe at utstyret vises. Er han ikke helt komfortabel kan han bruke lang genser over. Syns en skinny jeans som er stram fra mitt på låra og ned og løs oppe, ikke er fint i det hele tatt. Sønnen min er og tenåring og går helt likt til han øverste. Jeg kunne aldri tenkt å kritisere han for at utstyret vises. De unge vet best hvordan stil dem vil gå i😊 Er et poeng at sæd kvalitet vistnok forringes når det blir for trangt i skrittet og ballene presses inntil kroppen. Anonymkode: 1414d...1aa
palamina Skrevet 7. februar 2018 #15 Skrevet 7. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg syns det er kult jeg, det nederste bildet ble litt mye, men det øverste bildet, han er veldig kul. Syns ikke det gjør noe at utstyret vises. Er han ikke helt komfortabel kan han bruke lang genser over. Syns en skinny jeans som er stram fra mitt på låra og ned og løs oppe, ikke er fint i det hele tatt. Sønnen min er og tenåring og går helt likt til han øverste. Jeg kunne aldri tenkt å kritisere han for at utstyret vises. De unge vet best hvordan stil dem vil gå i😊 Er et poeng at sæd kvalitet vistnok forringes når det blir for trangt i skrittet og ballene presses inntil kroppen. Anonymkode: 1414d...1aa Det er forskjell på skinny og så pinetrangt at det ikke går an å sette seg også da. Sønnen går som sagt i skinnyjeans han og, bytter ofte bukser med søstra si , men selv om de er helt ettersittende og stramme over rompa er de ikke så trange at han får forstoppelse av dem liksom. Hvis du vil bli bestemor tror jeg det kan være lurt å tipse om at ballene trenger et minimum av pusterom.
Perelandra Skrevet 7. februar 2018 #16 Skrevet 7. februar 2018 (endret) Hvis jeg ser en person på gata som passer til beskrivelsen i startinnlegget, vil jeg tenke at det må være han fra KG som liker så godt åletrange jeans på sin slanke kropp. Endret 7. februar 2018 av Perelandra Skrivefeil - ser, ikke er 4
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #17 Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, palamina skrev: Det er forskjell på skinny og så pinetrangt at det ikke går an å sette seg også da. Sønnen går som sagt i skinnyjeans han og, bytter ofte bukser med søstra si , men selv om de er helt ettersittende og stramme over rompa er de ikke så trange at han får forstoppelse av dem liksom. Hvis du vil bli bestemor tror jeg det kan være lurt å tipse om at ballene trenger et minimum av pusterom. Jeg kan se det, men syns ikke jeansen på bildene er helt pinetrange. Er jo ikke bra når jeansen er så trange at den nesten spjærer når han setter seg. Sønnen min har 2 sånne jeans, men bruker dem ikke så ofte. Sier det til han noen ganger, om ikke jeansen er stram, men han bare sier at jeg ikke har greie på jeans. Hvis du ser de to bildene, syns jeg han på øverste bilde er kul og han på nederste er det ikke. Jeansen sitter trangere på han øverste, men det har med passformen tror jeg. Han nederste er ikke fin i det hele tatt. Anonymkode: 1414d...1aa
WubWub Skrevet 7. februar 2018 #18 Skrevet 7. februar 2018 (endret) 1 time siden, Perelandra skrev: Hvis jeg ser en person på gata som passer til beskrivelsen i startinnlegget, vil jeg tenke at det må være han fra KG som liker så godt åletrange jeans på sin slanke kropp. Google "åletrange jeans" så bla deg nedover Endret 7. februar 2018 av WubWub 1
palamina Skrevet 7. februar 2018 #20 Skrevet 7. februar 2018 3 timer siden, Perelandra skrev: Hvis jeg ser en person på gata som passer til beskrivelsen i startinnlegget, vil jeg tenke at det må være han fra KG som liker så godt åletrange jeans på sin slanke kropp. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå