AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #1 Skrevet 7. februar 2018 Jeg har alltid kjøpt billige merker som Max Faktor og L'oreal, men merker at jeg blir seende litt blass ut . En orumer kan janakje også være lurt for å få smunken til å golde seg lenger? Jeg bruker munbind av og på store deler av arbeidsdagen og sminken blir ganske borte... Noen som kan anbefale en foundation og evt primer eller et produkt som får sminken til å feste seg bedre? Jeg ønsker et nokså dekkende resultat. Jeg er 36 år og har fått noen små linjer så foretrekker flytende foundation for å unngå kakete resultat 🤗 Anonymkode: 3589c...e21
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Skrevet 7. februar 2018 Herregud så mye skrivefeil... En primer kan kanskje også være lurt for å få sminken til å holde seg lenger, mener jeg... Eller hva med concealer, jeg er veldig rød rundt nesevingene... HI Anonymkode: 3589c...e21
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2018 #3 Skrevet 7. februar 2018 The Ordinary sin primer er helt supergod. Av foundation kan jeg ikke gi så mange anbefalinger, da jeg liker best pudderfoundation, og lite til medium dekk. 2
Nerine_ Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, ^^Belle^^ skrev: The Ordinary sin primer er helt supergod. Av foundation kan jeg ikke gi så mange anbefalinger, da jeg liker best pudderfoundation, og lite til medium dekk. Hvordan er den for hud som har potensiale til å bli uren, vet du noe om det?
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, Nerine_ skrev: Hvordan er den for hud som har potensiale til å bli uren, vet du noe om det? Min hud kan klikke av feil produkter, og jeg har ikke reagert på denne. Når det er sagt, så er jeg mest utsatt for hormonelle kviser i hakepartiet, og denne bruker jeg hovdsakelig i t-sonen. Det jeg liker så godt med den, er at den ikke er silikonaktig i konsistensen selv om det er en silikonprimer. Den ser ut som en relativt tynn dagkrem, og synker veldig fint inn i huden. 1
Nerine_ Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 (endret) 3 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: Min hud kan klikke av feil produkter, og jeg har ikke reagert på denne. Når det er sagt, så er jeg mest utsatt for hormonelle kviser i hakepartiet, og denne bruker jeg hovdsakelig i t-sonen. Det jeg liker så godt med den, er at den ikke er silikonaktig i konsistensen selv om det er en silikonprimer. Den ser ut som en relativt tynn dagkrem, og synker veldig fint inn i huden. Tusen takk, da må jeg gi den ett forsøk!har du prøvd noe annet fra det merke? Endret 7. februar 2018 av Nerine_
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 14 minutter siden, Nerine_ skrev: Tusen takk, da må jeg gi den ett forsøk!har du prøvd noe annet fra det merke? Til den prisen er det lite å tape tenker jeg. Hehe, ja, jeg har prøvd mye derfra! 75% av hudpleierutinen min er The Ordinary nå. Favorittene mine er Natural Moisturizing Factors + HA, Niacinamide 10% + Zinc 1%, ''Buffet'', Azelaic Acid Suspension 10% og altså denne primeren. Har Retinoid 2% Emulsion, EUK 134 0,1% og Reservatrol 3% + Ferulic Acid 3% på vei i posten også nå. Det eneste jeg har prøvd som jeg ikke likte er squalane. Mistenker at huden min reagerte på den.
Rosewood Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Estee Lauder Double wear er kjempebra! Den sitter lenge, smitter ikke av, og har god dekkevne man kan bygge på for å dekke over f.eks arr etter kviser o.l. Uten at det blir kakete. Favoritt ❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 33 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: The Ordinary sin primer er helt supergod. Av foundation kan jeg ikke gi så mange anbefalinger, da jeg liker best pudderfoundation, og lite til medium dekk. Takk, da har jeg kjøpt to stk 😁😁 Har du noe tips til concealer eller et pudder for å "fiksere" sminken? HI Anonymkode: 3589c...e21
Nerine_ Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 7 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: Til den prisen er det lite å tape tenker jeg. Hehe, ja, jeg har prøvd mye derfra! 75% av hudpleierutinen min er The Ordinary nå. Favorittene mine er Natural Moisturizing Factors + HA, Niacinamide 10% + Zinc 1%, ''Buffet'', Azelaic Acid Suspension 10% og altså denne primeren. Har Retinoid 2% Emulsion, EUK 134 0,1% og Reservatrol 3% + Ferulic Acid 3% på vei i posten også nå. Det eneste jeg har prøvd som jeg ikke likte er squalane. Mistenker at huden min reagerte på den. Oj, da må jeg kanskje fylle opp kurven litt mer før jeg bestiller
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #11 Skrevet 7. februar 2018 3 minutter siden, Rosewood skrev: Estee Lauder Double wear er kjempebra! Den sitter lenge, smitter ikke av, og har god dekkevne man kan bygge på for å dekke over f.eks arr etter kviser o.l. Uten at det blir kakete. Favoritt ❤️ Tusen takk! Da skal jeg prøve den 🤗 Anonymkode: 3589c...e21
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #12 Skrevet 7. februar 2018 Noen som har erfaring med et av disse transparente pudderne? Tenkte over Estee Lauder double wear flytende foundation 🤗 https://www.bangerhead.no/search/Transparent HI Anonymkode: 3589c...e21
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #13 Skrevet 7. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen som har erfaring med et av disse transparente pudderne? Tenkte over Estee Lauder double wear flytende foundation 🤗 https://www.bangerhead.no/search/Transparent HI Anonymkode: 3589c...e21 https://www.bangerhead.no/search/Transparent pudder Får ikke helt til linken men søkte på transparent pudder 😑 Anonymkode: 3589c...e21
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2018 #14 Skrevet 7. februar 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, da har jeg kjøpt to stk 😁😁 Har du noe tips til concealer eller et pudder for å "fiksere" sminken? HI Anonymkode: 3589c...e21 Jeg bruker pudderconcealer, da Everyday Minerals sin. Andre concealerer ser tørre og kakete ut på meg, selv om det høres bakvendt ut. Av pudder bruker jeg Skinfood Buckwheat Loose Powder. Det er knallbra! Er fremdeles på leting etter et presset pudder som er like bra... 17 minutter siden, Nerine_ skrev: Oj, da må jeg kanskje fylle opp kurven litt mer før jeg bestiller Det hadde jeg definitivt gjort! Gratis frakt på kjøp over 25 euro. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #15 Skrevet 7. februar 2018 13 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: Jeg bruker pudderconcealer, da Everyday Minerals sin. Andre concealerer ser tørre og kakete ut på meg, selv om det høres bakvendt ut. Av pudder bruker jeg Skinfood Buckwheat Loose Powder. Det er knallbra! Er fremdeles på leting etter et presset pudder som er like bra... Det hadde jeg definitivt gjort! Gratis frakt på kjøp over 25 euro. Takk, da har jeg kjøpt to av det også 😂 Kan det virkelig være bra til den prisen?? Anonymkode: 3589c...e21
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2018 #16 Skrevet 7. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, da har jeg kjøpt to av det også 😂 Kan det virkelig være bra til den prisen?? Anonymkode: 3589c...e21 Det lukter skikkelig oldemor, men jeg, som attpåtil er veldig følsom for lukter, kom over det etterhvert. Men ellers er det kanonbra! 1
Nerine_ Skrevet 7. februar 2018 #17 Skrevet 7. februar 2018 59 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: Til den prisen er det lite å tape tenker jeg. Hehe, ja, jeg har prøvd mye derfra! 75% av hudpleierutinen min er The Ordinary nå. Favorittene mine er Natural Moisturizing Factors + HA, Niacinamide 10% + Zinc 1%, ''Buffet'', Azelaic Acid Suspension 10% og altså denne primeren. Har Retinoid 2% Emulsion, EUK 134 0,1% og Reservatrol 3% + Ferulic Acid 3% på vei i posten også nå. Det eneste jeg har prøvd som jeg ikke likte er squalane. Mistenker at huden min reagerte på den. Om du har tid, vil du si litt om hva du syns de produktene gir deg og hva slags hud du har? Bare sånn i korte trekk
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #18 Skrevet 7. februar 2018 9 minutter siden, ^^Belle^^ skrev: Det lukter skikkelig oldemor, men jeg, som attpåtil er veldig følsom for lukter, kom over det etterhvert. Men ellers er det kanonbra! Lukter det så sterkt at andre også vil lukte det? Anonymkode: 3589c...e21
^^Belle^^ Skrevet 7. februar 2018 #19 Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, Nerine_ skrev: Om du har tid, vil du si litt om hva du syns de produktene gir deg og hva slags hud du har? Bare sånn i korte trekk Jeg har fuktfattig kombohud, dvs at jeg omtrent aldri får nok fukt tilført samtidig som jeg blir skrekkelig oljete i ansiktet i løpet av en dag. Natural Moisturizing Factors + HA bruker jeg som nattkrem. Den gir kjempemasse fukt, men blir litt for rik på meg på dagtid. For en med ikke så fet hud funker nok denne veldig bra til det også. Niacinamide lysner huden og får meg til å se mer våken og friskere ut. Den bleker ikke huden, liksom, men gjør den klarere på en måte? Den lysner også merker etter urenheter, og kan hos noen balansere olje i huden. Det gjør den ikke for meg. ''Buffet'' gir meg fukt og masse anti-age. Azelaic Acid hjelper mot røff hudtekstur, og virker litt på samme måte som niacinamide med at den lysner huden (brightening) og kan hjelpe med å lysne merker etter urenheter. Jeg merker for eksempel at rødhet etter at jeg har pillet på en kvise går veldig fort over med denne. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Lukter det så sterkt at andre også vil lukte det? Anonymkode: 3589c...e21 Neida, lukten forsvinner etter påføring. 1
FluffyJuggernaut Skrevet 7. februar 2018 #20 Skrevet 7. februar 2018 (endret) Estee Lauder blir fort sende ut som en maske som klistrer seg ekstra til tørreflekker om du har tørr hud. Bare sånn at du vet det. Den er veldig heldekkende og kan se fantastisk ut på mennesker med fet hud, men tørr ut så setter den seg i linjer og tørre parti. Tenkte jeg skulle advare deg med tanke på pris og hudtypen din. Nå har du sagt litt om hud type, hvilken dekke evne ønsker du? Endret 7. februar 2018 av FluffyJuggernaut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå