AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Synes det er dørgende kjedelig, holdt på å sovne da jeg så det. Andre? Og er det noen som synes det er spennende? Programmet til hun der Sofie Elise er ti ganger mer interessant, og jeg er ikke en gang interessert i denslags. Anonymkode: 6ad20...785 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Venta på det store høydepunkt, men så plutselig var programmet bare over.. jaha liksom Anonymkode: 2c684...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Jeg blir litt flau på deltagernes vegne. Trenger hele norge å få vite alle private ting da? Egner seg bedre som privat selskapslek. Anonymkode: 140fa...1e0 5
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Takk! Håper det bare blir en sesong så det slipper å ta opp sendetid hvor det kunne blitt vist noe mer interessant. Anonymkode: 6ad20...785
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Syntes det er litt fascinerende og interessant jeg da. Spennende, nei, men fascinerende ja. Interessant hvordan parene kommuniserer og sikkert for en gangs skyld har en så formell samtale med såpass konkrete spørsmål, og det er lettende å se hvordan mange får svar på ting de alltid har lurt på eller tvilt på, å se hvor letta de er som får det avklart en gang for alle med løgndetektor testen Ja det krever sitt å melde seg på noe sånt, og ja det er ikke noe jeg kunne gjort selv å utlevere private spørsmål i forholdet mitt på den måten, men har respekt for de som gjør det! Liker programmet jeg Gjør kanskje at noen av oss seere også blir tøffere på å konfrontere partneren sin rett ut eller ta en alvorsprat om visse temaer selv når man ser spørsmålene bli i en viss grad normalisert på programmet, så man slipper å gå rundt å lure fordi man ikke vil "ødelegge stemningen" eller lignende hjemme. Må være greit å ha en formell samtale selvom man er kjærester og skal ha det hyggelig. Tror det er viktig for forhold generelt. Anonymkode: 5d2ff...cf2 1
Rosewood Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Synes det var interessant jeg Ikke spennende nei, men det er vel heller ikke meningen 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #7 Skrevet 9. februar 2018 16 hours ago, Rosewood said: Synes det var interessant jeg Ikke spennende nei, men det er vel heller ikke meningen De kunne jo tatt de sprøeste spørsmålene rett før en reklamepause, og lagt på et "dun-dun" Anonymkode: 6ad20...785 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2018 #8 Skrevet 9. februar 2018 Syns han psykologen er så rar....og måten han sitter på er så irriterende Anonymkode: 53835...b99 2
AnonymBruker Skrevet 11. februar 2018 #9 Skrevet 11. februar 2018 Synes det et interessant å se hvordan folk som er sammen. Anonymkode: d4ec6...d50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå