AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #21 Del Skrevet 6. februar 2018 Høres veldig merkelig ut. Bare bli med han du, da ser du om han setter seg på bakbeina og nekter deg (da er det garantert noe drit).. Anonymkode: b87ac...af8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #22 Del Skrevet 6. februar 2018 Hvis kjærestene til de andre gutta skal ut så må jo du og få bli med. Men du, bli tøff i trynet. Ring på den jenta du trives best med og spør om hun kunne tenkt seg å møtes f.eks. Og finn deg en hobby, hva som helst. Og gå på café, der møter du andre. "Drit litt" i typen din (ikke flørt med andre selvsagt) og finn deg dine venner. Det gjør ingenting om det er kjæresten til en av de andre gutta. Bare vis litt "woman power" og ta saken i egne hender. Han vil bli overrasket, og kanskje synes du er ei enda bedre jente som klarte å fikse uten han. Anonymkode: cc1d6...c85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #23 Del Skrevet 7. februar 2018 7 hours ago, AnonymBruker said: Hvis kjærestene til de andre gutta skal ut så må jo du og få bli med. Men du, bli tøff i trynet. Ring på den jenta du trives best med og spør om hun kunne tenkt seg å møtes f.eks. Og finn deg en hobby, hva som helst. Og gå på café, der møter du andre. "Drit litt" i typen din (ikke flørt med andre selvsagt) og finn deg dine venner. Det gjør ingenting om det er kjæresten til en av de andre gutta. Bare vis litt "woman power" og ta saken i egne hender. Han vil bli overrasket, og kanskje synes du er ei enda bedre jente som klarte å fikse uten han. Anonymkode: cc1d6...c85 Du sier noe der. Problemet er bare at jeg kjenner et par mennesker på min alder, men de fleste har flyttet nå. Derfor føler jeg at jeg står litt på bar grunn, og vet ikke helt hvor jeg skal starte. Synes det er dårlig av kjæresten min, men samtidig synes jeg det er mest pinlig å innrømme at jeg føler meg venneløs her. I hvertfall når han tilsynelatende ikke bryr seg spesielt om det. Får ta til motet å ta opp kontakten med noen jeg har snakket litt med. Er så sur på kjæresten min akkurat nå at han drar jeg ikke ut med uansett, men kanskje noen andre skal noe gøy i helgen. Anonymkode: 4658a...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 7. februar 2018 #24 Del Skrevet 7. februar 2018 For en usympatisk type. Han vet at du ikke har noe nettverk, men har ikke noe problemer med at du sittene hjemme mens han har det gøy. Hadde det kun vært gutter kan jeg skjønne at han ikke ville ha deg med, men det er en blandet gjeng, så hvorfor kan han ikke introdusere deg for vennene sine? De andre kompisene inviterer damene sine, så hvorfor ikke han? Jeg syns det er kjempe dårlig gjort av han, og hvordan har han samvittighet til å la deg sitte alene og ensom hjemme skjønner jeg ikke. Jeg hadde blitt kjempe lei meg om kjæresten brydde seg mer om litt erting fra en kompis enn at du føler deg alene. Syns du skal vise han denne debatten. Kanskje greier han å skjønne for en dårlig kjæreste han har vært. Når man flytter til en ny plass for å bo sammen med en kjæreste, så har man faktisk litt ansvar for å sørge for at vedkommende blir kjent med folk. Om han likevel ikke skjønner så syns jeg du skal dra ut alene, man blir alltids kjent med folk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #25 Del Skrevet 7. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Han er verdens snilleste ellers, og jeg tror ikke han vil meg noe vondt egentlig. Men føler meg ofte alene, og vet ikke hva jeg skal finne på nå til helgen for å hindre at det blir kleint når han drar ut på fest uten meg - som vi helt siden forrige helg snakket om å dra på sammen. Og jo, jeg bor her kun for han akkurat nå. Jeg har også skaffet meg en bindende jobb er ut juli, vurderer å si opp etter det. Men det er lenge til juli Anonymkode: 4658a...e53 Drar på fest? Mener du at han drar ut og fester med gutte og jenter samtidig som du ikke kan være med, så blir jo det helt feil! Hadde skjønt det hvis han hadde lite nettverk, en eller to guttevenner som han bruker å være med, da ville det vært mer forståelig at det å ha med dama føles kjipt. Særlig hvis de andre er single og de bare henger med hverandre. Anonymkode: b9188...cea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hind Skrevet 7. februar 2018 #26 Del Skrevet 7. februar 2018 Han høres ut som en umoden, usikker, lite inkluderende og omtenksom guttunge. Beklager, men dette forholdet har jeg ingen tro på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #27 Del Skrevet 7. februar 2018 1 hour ago, FluffyJuggernaut said: For en usympatisk type. Han vet at du ikke har noe nettverk, men har ikke noe problemer med at du sittene hjemme mens han har det gøy. Hadde det kun vært gutter kan jeg skjønne at han ikke ville ha deg med, men det er en blandet gjeng, så hvorfor kan han ikke introdusere deg for vennene sine? De andre kompisene inviterer damene sine, så hvorfor ikke han? Jeg syns det er kjempe dårlig gjort av han, og hvordan har han samvittighet til å la deg sitte alene og ensom hjemme skjønner jeg ikke. Jeg hadde blitt kjempe lei meg om kjæresten brydde seg mer om litt erting fra en kompis enn at du føler deg alene. Syns du skal vise han denne debatten. Kanskje greier han å skjønne for en dårlig kjæreste han har vært. Når man flytter til en ny plass for å bo sammen med en kjæreste, så har man faktisk litt ansvar for å sørge for at vedkommende blir kjent med folk. Om han likevel ikke skjønner så syns jeg du skal dra ut alene, man blir alltids kjent med folk. Synes også det er dårlig gjort av han, men det å dra ut alene virker nok en smule snodig her da jeg bor i en relativt liten by. Får høre litt rundt, føler jeg må gjøre noe i helgen bare for å slippe den kleine «jeg har ingen venner så jeg sitter alene på en lørdag» stemningen. Anonymkode: 4658a...e53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #28 Del Skrevet 7. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Han hadde snakket med en kompis som sa at han måtte bli med ut å bevise at han ikke var en tøffel?? Han sa det ikke hadde noe å si, men at det sikkert bare kom til å være noen få jenter der osv (kjærester fra andre i guttegjengen). Tror egentlig bare han ønsker å bevise at han ikke er en tøffel, kanskje overdriver jeg men jeg synes det var ganske sårende og teit fra hans side. Anonymkode: 4658a...e53 Det første jeg tenkte når jeg leste det første innlegget ditt var at han er utro, eller har han noe på gang så det ikke passer å ha med kjæreste. Det er min erfaring basert på mine og andres opplevelser i snart 50 år. Men det som er sikkert er at den kameraten ikke vil forholdet deres noe godt, og at typen din er svak. Ingen med et snev av empati og integritet behandler kjæresten sin slik han gjør. Jeg har alltid enten tatt med dama eller blitt hjemme i slike settinger. Anonymkode: 73d64...d42 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #29 Del Skrevet 7. februar 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Det første jeg tenkte når jeg leste det første innlegget ditt var at han er utro, eller har han noe på gang så det ikke passer å ha med kjæreste. Det er min erfaring basert på mine og andres opplevelser i snart 50 år. Men det som er sikkert er at den kameraten ikke vil forholdet deres noe godt, og at typen din er svak. Ingen med et snev av empati og integritet behandler kjæresten sin slik han gjør. Jeg har alltid enten tatt med dama eller blitt hjemme i slike settinger. Anonymkode: 73d64...d42 Håper ikke det er tilfellet da, han virker ikke som typen som kunne vært utro.. men ser gjentatte tenker det, så blir jo noe skeptisk. Men med tanke på hvor mange måneder han jobbet for å «kapre» meg, tror jeg egentlig ikke det om han.. Anonymkode: 4658a...e53 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #30 Del Skrevet 7. februar 2018 5 minutter siden, AnonymBruker said: Håper ikke det er tilfellet da, han virker ikke som typen som kunne vært utro.. men ser gjentatte tenker det, så blir jo noe skeptisk. Men med tanke på hvor mange måneder han jobbet for å «kapre» meg, tror jeg egentlig ikke det om han.. Anonymkode: 4658a...e53 De som jobbet hardest og lengst for å få meg viste seg begge å være verdens største playere... Han ene hadde hele stilen og var lett gjenkjennelig, men den andre var en kar alle ville elsket å ta med hjem til mor og som virka skikkelig og ordentlig på alle måter. Ble hjerteknust. Håper ikke dette er tilfellet hos deg ❤️😞 Anonymkode: 55142...d3b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #31 Del Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper ikke det er tilfellet da, han virker ikke som typen som kunne vært utro.. men ser gjentatte tenker det, så blir jo noe skeptisk. Men med tanke på hvor mange måneder han jobbet for å «kapre» meg, tror jeg egentlig ikke det om han.. Anonymkode: 4658a...e53 Jeg håper du har rett. Men slike som jobber hardt for å "kapre" noen, og er trofaste pleier ikke å gjøre slik som han gjør nå. Adferden hans er dessverre mer av typen som går hardt inn for å kapre, og når de lykkes så er det neste prosjekt. Anonymkode: 73d64...d42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #32 Del Skrevet 8. februar 2018 Jeg hadde blitt kjempelei meg. Er selv innflytter i samboeren min sin by, og fikk egne bekjentskaper gjennom studiene, men fikk aldri noen "klikk" eller noen jeg følte tilhørighet med før etter flere år. Har sosial angst, så jeg turte ikke alltid å være med studievenner å gå ut uten noen "nære", og etterhvert inviterte de meg bare på ting sporadisk (forståelig nok). Jeg er (tydeligvis) heldig ettersom min type førte meg inn i sin egen vennegjeng, og spør alltid om jeg vil være med ut sammen med dem (ikke alltid når det bare er gutta da, det har jeg ikke interesse av heller ettersom de spiller TV-spill, men når det er hele gjengen ihvertfall). Jeg har noen gode venner på studiet nå også, og jeg inviterer han med på ting hvis han ellers skal sitte hjemme alene fordi hans venner har andre planer. For meg er det litt uforståelig at han ikke vil ha deg med. Kanskje han er redd for at "gutta" skal kalle han tøffel eller synes at du er "i veien" eller noe slikt? Har du møtt kompisene hans før? Uansett syns jeg det er dårlig gjort. Anonymkode: 6a54e...bfb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå