Ella Grisella Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 http://joikinorge.no/studieplanen-pa-livets-harde-skole/ lurer på om noen føler seg truffet. Jeg ser fortsatt Livets harde skole under «utdannelse» rundt omkring 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Kan jeg få en Volvo 240 hvis jeg oppdaterer status til "livets harde skole"? Anonymkode: 7d423...233 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Har mer forakt for mennesker som har hatt relativt enkle liv som spytter på de som forsøker finne meningen i sitt for jævlige liv Anonymkode: 9aad7...8ae 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har mer forakt for mennesker som har hatt relativt enkle liv som spytter på de som forsøker finne meningen i sitt for jævlige liv Anonymkode: 9aad7...8ae Meg også. Ikke alle er født med rike foreldre eller sølvskje i munnen. Bortskjemte nordmenn er det massevis av Er glad jeg er fra livets harde skole. Kasta ut hjemmefra som 16 åring. Narkis foreldre . Vanskelig barndom. Heldigvis gikk det fint med meg og jeg har vokst utrolig mye med all den motgangen jeg har opplevd og erfaring Anonymkode: c3a09...964 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har mer forakt for mennesker som har hatt relativt enkle liv som spytter på de som forsøker finne meningen i sitt for jævlige liv Anonymkode: 9aad7...8ae Jeg blir provosert av folk som bruker livets harde skole som unnskylding for at de ikke er kommet noen vei i livet. Det er ikke slik at alle de som faktisk har tatt utdanning, er i jobb osv har hatt det så sykt enkelt heller. Anonymkode: fd359...7b4 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir provosert av folk som bruker livets harde skole som unnskylding for at de ikke er kommet noen vei i livet. Det er ikke slik at alle de som faktisk har tatt utdanning, er i jobb osv har hatt det så sykt enkelt heller. Anonymkode: fd359...7b4 Hvorfor skal man trenge en unnskyldning for å ikke ha kommet noen vei i livet (dvs karriere, god økonomi, familie, hus og A4-liv)? Hvorfor må alle være så sykt vellykkede? Hvorfor er det greit å se ned på dem som ikke er det? Det viktigste er vel å ha det godt med seg selv, og å være et godt menneske? Anonymkode: 67f69...f72 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå