Gå til innhold

Uten klær

Fremhevede innlegg

Skrevet

Forventer du at din partner alltid skal bli kåt når han/hun ser deg uten klær? 

Blir du alltid kåt når du ser din partner naken? 

Anonymkode: bb02d...d09

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs hvor ofte man sprader naken,nei jeg forventer ikke det hver gang..

Anonymkode: 61110...3bd

Skrevet

Nei det forventer jeg virkelig ikke etter 7 år. :)

• Liker 3
Gjest Athleisure
Skrevet

Nei, blir ikke kåt av nakne kropper

Gjest Alterego666
Skrevet

Jeg liker godt både å være naken og å være omgitt av nakenhet. Men nei, slettes ikke alltid.

Skrevet

Må vel ærlig innrømme at jeg fortsatt får problemer med å holde fingrene for meg selv når hun sprader rundt naken. Dette selv om vi har vært sammen i 3,5 år.

Anonymkode: 10fb0...929

• Liker 3
Skrevet

Nei, blir ikke kåt i useksuelle sammenhenger, som når vi er på besøk hos foreldrene hans og han står på badet å barberer seg naken etter en dusj og jeg pusser tenner samtidig som han står der, eller som når jeg er trøtt på morgenen og skal på jobb og han går naken ut av senga. Men når jeg har overskudd, tid og settingen passer og han er naken så liker jeg synet og kan bli litt småkåt av det :)

Anonymkode: e93ab...c7b

• Liker 3
Skrevet

Nei, blir ikke kåt av bare nakenhet alene. Det som jeg oftest får tenning av er kona i en stor genser og lange sokker/strømper og litt bustete hår, det vet hun.  Søndag som var var barna ute av huset, hun var ute av soverommet før jeg våknet. Jeg hadde såvidt fått opp øynene da hun kom inn på soverommet igjen med nytraktet te og rundstykker. Bustete på håret, en baggy stor umbrogenser, hvite nikesokker som når henne til knærne og tykkere ullstrømper i poser på leggene. Det ble hyggestund etter teen. Og hun beholdt klærne på. Ullstrømpene gled forsåvidt av underveis.....

Anonymkode: 8a2fb...fb1

• Liker 3
Skrevet

Hahaha da må alle nudister være kåte hele tiden😅

Anonymkode: 443bd...6eb

Skrevet (endret)

..

Endret av Orientalsk
Skrevet

Nei, ikke hver gang. Jeg nyter synet av han naken hver gang, men jeg må innrømme at jeg blir ikke kåt hver gang. 

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha da må alle nudister være kåte hele tiden😅

Nå er det forskjell på å bli kåt på random nakne folk, og å bli kåt på partneren sin da. 

Jeg kan fint bli kåt av å se Kjære naken, men blir ikke kåt på naturiststranden, bare fordi det er nakne menn rundt meg. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg forventer ikke at hun blir det nei. Men til nå har jeg alltid blitt kåt av å se kjæresten min naken. Det er vel fordi hun er så forbasket deilig. Vært sammen ca syv måneder.

• Liker 1
Skrevet
57 minutter siden, Orientalsk skrev:

Blir kåt av det ja. Blir kåt av å se meg selv naken også :fnise:

På deg selv? 😅

Skrevet

Blir kåt når jeg ser kona uten klær. Selv etter over 20 år sammen og litt «sig» i rumpe og pupper blir jeg kåt av å se henne.

Anonymkode: ca78c...cae

• Liker 1
Skrevet

Kanskje ikke nakenheten, men kjæresten min er ganske stor, blir ganske kåt når han går rundt i leiligheten med en halvstiv/stiv pikk. F.eks når jeg pusser tenner eller han akkurat har stått opp, (stått opp hihi)

Anonymkode: f1f76...0c3

Gjest Nordavind
Skrevet

Kjenner meg mye igjen i svar #7. Blir som regel ikke direkte kåt i daglidagse situasjoner. 

Skrevet
6 timer siden, DonaldDuck skrev:

Jeg forventer ikke at hun blir det nei. Men til nå har jeg alltid blitt kåt av å se kjæresten min naken. Det er vel fordi hun er så forbasket deilig. Vært sammen ca syv måneder.

...men jeg blir det😏💋😁

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...