AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Hei, har en skoleoppgave her som jeg sliter med. Spørsmålet er '' Hva er de viktigste innvendingene mot New Public Management? Jeg vet ikke hva innvendinger vil si?? Anonymkode: 21cc3...d61
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Det er vel igrunn greiest å bare sjekke en ordbok, men innvending betyr mye det samme som innsigelse. I denne sammenhengen er vel også "motforestillinger" en brukbar beskrivelse. Oppgaven går dermed ut på å beskrive hva som er de viktigste argumentene mot New Public Management, eller i hvert fall hvilke argumenter som oftest og mest størst kraft brukes mot NPM. NPM har sikkert både noen gode og noen dårlige sider, men hva er de største/viktigste problemene? Anonymkode: cfd4b...76b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 sjekket ordbkok, men skjønte ikke, tusen takk for svar ihvertfall! Anonymkode: 21cc3...d61
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Bare hyggelig! Mente ikke det med ordbok spydig, altså, det var mer at jeg tenkte ordboken kanskje var bedre til å forklare slikt enn jeg er. Men en innsigelse er i hvert fall et slags protesterende utsagn, en begrunnet uttalelse imot noe. Og da blir oppgaven din, slik du beskriver den, antagelig å gjøre rede for den vanligste kritikken/de vanligste argumentene mot NPM. Lykke til Anonymkode: cfd4b...76b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå