Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

De aller fleste vet jo at Pepsimax er kalorifattig/kalorifritt, og de fleste er nok derfor av den oppfatning at det ikke skulle ha særlig stor betydning for vektnedgang å drikke det. Allikevel spør jeg om hva deres erfaring er? Gikk det greit å gå ned i vekt selv om dere drakk pepsimax eller har det vært vanskelig å gå ned i vekt når dere har drukket pepsimax?  

Endret av Atrix
Skrevet

Så lenge du er i underskudd så går du ned. Og siden pepsi max har null kalorier i så kan du drikke uendelige mengder og fortsatt gå ned. 

Anonymkode: 0a348...808

• Liker 10
Skrevet (endret)

Jeg har gått ned over 75 kg, og jeg drikker Pepsi Max hver eneste dag, så ikke noe problem. Så lenge man er nøye og går i underskudd er dette noe jeg ikke tenker over. 

Nå skal det sies: på jobb drikker jeg stort sett vann (jeg drikker ikke kaffe eller te), det er stort sett til middag og etter middag at jeg koser meg med et par glass. :) 

Endret av SPOCA
  • Liker 2
Skrevet

Det er en grunn til at mange anorektikere er avhengige av pepsi max.. 

Skrevet

Gått ned 60 kg ved å drikke pepsi max hver dag.. Går helt fint! For meg har det hjulpet å holde på noe jeg synes er godt når man gjør en så stor endring. 

• Liker 2
Skrevet

Pepsi max inneholder 0 kalorier, og har ingenting å si for vekten din. 

Anonymkode: 3dacb...cae

• Liker 4
Skrevet

Jepp, gått ned mange kilo og pepsi har vært litt redningen :-)

Anonymkode: 5a953...3d9

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, Dricka skrev:

Gått ned 60 kg ved å drikke pepsi max hver dag.. Går helt fint! For meg har det hjulpet å holde på noe jeg synes er godt når man gjør en så stor endring. 

Man går ikke ned i vekt ved å drikke Pepsi Max, men man kan drikke Pepsi Max selv om man slanker seg :)

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, bobleplast_ skrev:

Det er en grunn til at mange anorektikere er avhengige av pepsi max.. 

Hvorfor er anorektikere avhengig av Pepsi Max? 

Anonymkode: 8f5e5...63a

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er anorektikere avhengig av Pepsi Max? 

Anonymkode: 8f5e5...63a

Det fyller opp magen uten å gi kalorier.

Skrevet
3 timer siden, Tiara07 skrev:

Man går ikke ned i vekt ved å drikke Pepsi Max, men man kan drikke Pepsi Max selv om man slanker seg :)

Nei det er ikke brusen som gjør at man går ned i vekt. Det hjelper når jeg er fysen på noe søtt/godt. 

Skrevet

MEN det kan bli vanskeligere å gå ned i vekt ved å drikke Pepsi max siden det kan trigge sukkersug og økt appetitt. Det beste for å gå ned i vekt og bli der, er å kutte all sånn «shit». 

Anonymkode: 6c529...ddc

• Liker 4
Skrevet

Det vil ikke ha noen innvirkning på vekta, men du kan bli oppblåst og få større mage av det. Jeg får ihvertfall det og jeg har tydelige magemuskler. Men drikker jeg brus så blir den en ball. Så her går det mest i vann.

Anonymkode: 7d7f0...9fc

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

MEN det kan bli vanskeligere å gå ned i vekt ved å drikke Pepsi max siden det kan trigge sukkersug og økt appetitt. Det beste for å gå ned i vekt og bli der, er å kutte all sånn «shit». 

Anonymkode: 6c529...ddc

Det er ikke noe grunnlag for å si at lettbrus gir økt appetitt. Det er gjort flere studier som ikke finner noe som helst hold i den påstanden. Ei heller i at det gir økt søtsug. 

For mange tilfredsstiller kunstig søtning søtsuget. Blant annet for meg. Får jeg søtsug, er pepsi max en glimrende kur. 

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe grunnlag for å si at lettbrus gir økt appetitt. Det er gjort flere studier som ikke finner noe som helst hold i den påstanden. Ei heller i at det gir økt søtsug. 

For mange tilfredsstiller kunstig søtning søtsuget. Blant annet for meg. Får jeg søtsug, er pepsi max en glimrende kur. 

Jeg blir tvert i mot "mett" av det. Søtsuget blir borte. 

• Liker 2
Annonse
Skrevet

0 kalorier er feil. Det inneholder 1 kalori per 250 ml. 

Anonymkode: f4a28...def

Skrevet

Siden Pepsi Max gjør at man legger på seg, så drikker jeg alltid masse av det når jeg skal opp i vekt. Faktisk er den eneste forskjellen mellom bulk og cut for meg hvorvidt jeg drikker Pepsi Max. 

Skrevet
25 minutter siden, VET skrev:

Siden Pepsi Max gjør at man legger på seg, så drikker jeg alltid masse av det når jeg skal opp i vekt. Faktisk er den eneste forskjellen mellom bulk og cut for meg hvorvidt jeg drikker Pepsi Max. 

Dummeste jeg har hørt. 

• Liker 7
Skrevet

Jeg opplever at jeg blir sulten av pepsi max (det samme med fun light), men har ikke hørt om andre har det slik ;P

Skrevet

Jeg har gått ned 45 kg og går ned ennå. Drikker pepsi max hver dag. Det holder meg unna søtsaker og andre ting jeg tidligere trykket i meg.

Anonymkode: 58202...739

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...