AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Er Kicks sitt eget merke bra? Anonymkode: 5f78c...89d
Gjest Khloe Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 (endret) Jeg vil si både og. Det avhenger jo selvfølgelig av preferanser, men jeg ville sagt det ligger et sted mellom H&M og Isadora, Max Factor og Maybelline. Helt greit, men ingen høydare. For eksempel: Daring False Lash Mascara er faktisk en av de beste mascaraene jeg vet om. Deodoranten er helt grei, men kan være litt tørr. Bodylotion og håndkrem gir greit med fukt så lenge du ikke er helt uttørket. Har også hørt veldig mange gode ord om leppeproduktene deres. Av prinsipp styrer jeg unna ''drugstore'' når det kommer til foundation, pudder o.l., da huden min krangler veldig på noen produkter. Men skal du ha noe av dette ville jeg lest litt omtaler først, der kan det nok være mye hjelp Endret 6. februar 2018 av Khloe
Sandie Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Har prøvd dagkrem, nattkrem, serum og øyekrem. Er godt fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå