Snutus Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Er det noen av dere som kan anbefale et fint frokostservise. Jeg har kikket litt, men har ikke funnet noe jeg liker. Det er ikke så enkelt å skrive ønskeliste som jeg hadde trodd. :klø:
kristine75 Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 denby har masse fine serviser som passer til daglig bruk, jeg har et som heter Blue Jetty
hc Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Vi ønsker oss frokost servise fra Höganäs; enkelt, god kvalitet og mange farger å velge mellom. ta en titt på: http://www.hoganaskeramik.se/
koldbruna Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Det var kjempe fint...og sånn ønsker jeg meg også. Noen som vet prisen på det?? Fant ikke det noen sted Koldbruna
Snutus Skrevet 10. februar 2005 Forfatter #6 Skrevet 10. februar 2005 Mye fint på begge stedene. Takk for hjelpen.
hc Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Det var kjempe fint...og sånn ønsker jeg meg også. Noen som vet prisen på det?? Fant ikke det noen sted Koldbruna hvilket av servisene tenkte du på? Höganäs? asjett koster 125,- krus (collection) 30 cl koster 149,- (har noen fler priser også hvis det er interessant:-) ) dette er priser fra Glassmagasinet, har sett serviset på Jernia også, mulig det er billigere der?
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2009 #9 Skrevet 13. april 2009 du kan også søke på "green appel"de har også mye fint.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå