Gå til innhold

I disse kuldetider .....

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ofte bruker du strømpebukser? 

Bruker det selv nesten hver, og synes at jeg ikke gjør annet enn rakner og kjøper nye for tiden :( 

Anonymkode: efc37...268

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten hver dag. Kanskje du kjøper dem for små? 

Anonymkode: 57dcb...fd6

Skrevet

Aldri. Strømpebukser er djevelens verk. 

Av og til er jeg veldig glad for å bo på Vestlandet...

Anonymkode: 1857f...c17

• Liker 1
Skrevet

Kjøp de tykkere. 

Bruker da ikke penstrømper mot kulde. 

Anonymkode: 5184e...cfe

• Liker 2
Skrevet

Bruker ikke strømpebukse nå i kulda, jeg foretrekker ullongs. 

• Liker 2
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Aldri. Strømpebukser er djevelens verk. 

Av og til er jeg veldig glad for å bo på Vestlandet...

Anonymkode: 1857f...c17

Hva gjør dere på vestlandet? Går med bare bein om vinteren?

Anonymkode: 1497a...720

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De bruker vel sokker på Vestlandet også? 

Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bor på Østlandet, og går i bukser.  Om jeg skal være lenge ute har jeg varmedress eller lang jakke. Jeg går aldri i strømpebukser e.l., med mindre jeg må pga. skjørt/kjole, men det skjer nesten aldri om vinteren.

Anonymkode: ce650...b65

Skrevet

Strømpebukser? Jeg går med ullstilongs hele vinteren, rakner sjeldent.

Anonymkode: 1d6fa...8c3

• Liker 1
Skrevet

bruker ikke sokker,går noen ganger tynne strømpebukser under jeans på kalde dager,slipper da den kalde jeansen rett på huden.

Nylon er det eneste føttene mine fikser.

Skrevet

Bruker strømpebukse under hver dag i kulden. Men det er tykke og varme i fleece eller ull/ullblanding. 

Skrevet

Jeg går med skjørt og kjoler, og derfor også strømpebukser hver dag. For at det ikke skal bli for kaldt har jeg tjukkere strømper med hofteholder over.

Med litt ull og gode sko og kåpe for resten av kroppen så holder dette bra på varmen. 

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Hver dag, men ikke strømpebukse, bruker ullundertøy.

Skrevet

Når det er minus åtte-ti grader og kaldere bruker jeg to lag tykke strømpebukser, så knelange ullstrømper, så en tykk joggebukse og leggvarmere over den igjen. Skifter på jobb, orker ikke sitte/stå/gå og fryse til og fra jobb. 

Anonymkode: 53758...f1c

Skrevet

Ofte. Men jeg bruker tykke strømpebukser i ull på denne tiden av året. Mine overlever lenge før de må byttes ut, og da er det som regel for at de er nuppete.

• Liker 1
Skrevet

Går alltid i trange jeans med hull på knæra og uten undertøy/ strømpebukse under.

Anonymkode: b38ba...cba

• Liker 1
Skrevet

ullundertøy, har vertfall 4 sett og bruker det daglig. Holder i mange år de. Brukte ullstrømpebukser før men fant fort ut at ullundertøy er en bedre langsiktig investering i tilegg mye mer behagelig :)

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, -Missi- skrev:

ullundertøy, har vertfall 4 sett og bruker det daglig. Holder i mange år de. Brukte ullstrømpebukser før men fant fort ut at ullundertøy er en bedre langsiktig investering i tilegg mye mer behagelig :)

Enig med deg, ullundertøy er mye mer behagelig og praktisk enn ullstømpebukser. På denne tida av året bruker jeg for det meste støvletter og ikke sko, så da kan jeg også bruke ullongs til skjørt.

• Liker 1
Gjest N-Nøff
Skrevet (endret)

Sjelden, hater strømpebukser egentlig. De glir ned, og så har jeg bukse utenpå, og må inni buksa for å dra opp strømpebuksa, og noen ganger så har jeg gått med strømpebuksa nedenfor rumpa, fordi det ikke sømmer seg - der og da - å dra opp strømpebuksa foran folkemengden. :nei:

Endret av N-Nøff
feil ord
Skrevet
7 minutter siden, Neinøff skrev:

Sjelden, hater strømpebukser egentlig. De glir ned, og så har jeg bukse utenpå, og må inni buksa for å dra opp strømpebuksa, og noen ganger så har jeg gått med strømpebuksa nedenfor rumpa, fordi det ikke sømmer seg - der og da - å dra opp strømpebuksa foran folkemengden. :nei:

Huff ja, jeg kjenner til problemet. Derfor bruker jeg heller aldri strømpebukse under bukser, kun til skjørt og kjole. Når jeg bruker strømpebukse, har jeg ofte ei truse eller hold-in bukse utenpå for å unngå at strømbebuksa sklir ned. Det funker bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...