AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Tips? Idag hadde jeg tacokjøttdeig med salat til... men det ble LITE mettende egentlig! I morgen blir det svin+potetskiver. Men det er ikke så godt kaldt? Anonymkode: 39b98...4fa
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Jeg pleier å lage wrap når jeg har laget kyllingfilet med sånn «juicy chicken» pose. Sleng på salat, litt dressing og kylling i biter. Namnam 😋😋 Anonymkode: 0f698...2ae
Brunhilde Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 Må det spises kaldt neste dag? Jeg syns egentlig ikke så mange middagsrester smaker godt når det er kaldt, det enenste unntaket er egentlig pizza...
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, Brunhilde skrev: Må det spises kaldt neste dag? Jeg syns egentlig ikke så mange middagsrester smaker godt når det er kaldt, det enenste unntaket er egentlig pizza... Jeg har allergier og vanskelig for å lage meg frokost, siden brød, frokostblanding, melkeprodukter etc. utgår. Lettere å lage dagen før. Anonymkode: 39b98...4fa
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har allergier og vanskelig for å lage meg frokost, siden brød, frokostblanding, melkeprodukter etc. utgår. Lettere å lage dagen før. Anonymkode: 39b98...4fa Ja, men må det spises kaldt? Har dere ikke mikro der du jobber? Svin og poteter er jo kjempegod lunsj om du får varmet det opp. Anonymkode: e1a85...ae5 1
Brunhilde Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har allergier og vanskelig for å lage meg frokost, siden brød, frokostblanding, melkeprodukter etc. utgår. Lettere å lage dagen før. Anonymkode: 39b98...4fa Det jeg egentlig prøvde å spørre om var om du har mulighet til å varme maten. Jeg har full forståelse for øsnket om å bruke middagsrester til frokost/lunsj!
Trollmora Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 Det meste faktisk er godt om du har muligheter for å varme det Hvis du har sånne allergier kan jeg tipse om eggemuffins hvor man kan putte det man liker I og ha I kjøleskapet I flere dager. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå