Gå til innhold

Middag som er godt til frokost/lunsj dagen etter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips? :) Idag hadde jeg tacokjøttdeig med salat til... men det ble LITE mettende egentlig! I morgen blir det svin+potetskiver. Men det er ikke så godt kaldt? 

Anonymkode: 39b98...4fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleier å lage wrap når jeg har laget kyllingfilet med sånn «juicy chicken» pose. Sleng på salat, litt dressing og kylling i biter. Namnam 😋😋

Anonymkode: 0f698...2ae

Skrevet

Kald pizza er godt

• Liker 1
Skrevet

Må det spises kaldt neste dag? Jeg syns egentlig ikke så mange middagsrester smaker godt når det er kaldt, det enenste unntaket er egentlig pizza...

Skrevet
2 timer siden, Brunhilde skrev:

Må det spises kaldt neste dag? Jeg syns egentlig ikke så mange middagsrester smaker godt når det er kaldt, det enenste unntaket er egentlig pizza...

Jeg har allergier og vanskelig for å lage meg frokost, siden brød, frokostblanding, melkeprodukter etc. utgår. Lettere å lage dagen før. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allergier og vanskelig for å lage meg frokost, siden brød, frokostblanding, melkeprodukter etc. utgår. Lettere å lage dagen før. 

Ja, men må det spises kaldt? Har dere ikke mikro der du jobber? Svin og poteter er jo kjempegod lunsj om du får varmet det opp. 

Anonymkode: e1a85...ae5

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det jeg egentlig prøvde å spørre om var om du har mulighet til å varme maten. Jeg har full forståelse for øsnket om å bruke middagsrester til frokost/lunsj!

Skrevet

Det meste faktisk er godt om du har muligheter for å varme det :)

Hvis du har sånne allergier kan jeg tipse om eggemuffins hvor man kan putte det man liker I og ha I kjøleskapet I flere dager.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...