AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Hei Det ble slutt med samboeren min for noen uker siden Vi hadde planlagt fremtiden sammen og var helt på samme side i forhold til hva vi ville. Så utav det blå gjør han det slutt... Nå vil jeg egentlig bare gi opp Hvordan skal man orke å begynne å date igjen når man trodde man hadde funnet mannen i sitt liv? Anonymkode: a3c5d...ead 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Hvorfor bekymre seg over å date så tidlig? Kan du ikke bare bruke tid på deg selv, den sorgen du opplever og ta dag for dag? Du legger jo bare flere bekymringer på dine egne skuldre ved å tenke på dating og hva fremtiden vil bringe. Anonymkode: 3dfa5...ae2 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Du må gi det mer tid, ikke tenk på dating nå. Fokuser på å bearbeide forholdet og følelsene dine. Ønsket om å date kommer til å komme tilbake igjen først når du er ferdig. Anonymkode: 4a96e...44d
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor bekymre seg over å date så tidlig? Kan du ikke bare bruke tid på deg selv, den sorgen du opplever og ta dag for dag? Du legger jo bare flere bekymringer på dine egne skuldre ved å tenke på dating og hva fremtiden vil bringe. Anonymkode: 3dfa5...ae2 Du har helt rett Takk. Tror nesten bare det får komme av seg selv. Er bare det at jeg er ikke i begynnelsen av 20 årene lenger og er vel det som "bekymrer" meg, hvis du skjønner hva jeg mener. Men, som sagt, så har du helt rett. Må bare få ta den tiden det tar Tror når man sitter alene med tankene sine så dukker plutselig så mye opp, inkl dette med dating. Anonymkode: a3c5d...ead 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må gi det mer tid, ikke tenk på dating nå. Fokuser på å bearbeide forholdet og følelsene dine. Ønsket om å date kommer til å komme tilbake igjen først når du er ferdig. Anonymkode: 4a96e...44d Takk for svar. Du har helt rett du også. Tid er vel det eneste som hjelper Alt virker bare så håpløst nå, men det blir nok bedre når jeg har fått dette mer på avstand tidsmessig. Anonymkode: a3c5d...ead
CannibalLektor Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 Du må ikke gi opp. Plutselig møter du mannen i ditt liv. Bare vent lenge nok. Og da mener jeg ikke mannen, ikke Mannen, men MANNEN i ditt liv 😁 Husk at du fortjener det beste her i livet. ❤️❤️❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 1 time siden, CannibalLektor skrev: Du må ikke gi opp. Plutselig møter du mannen i ditt liv. Bare vent lenge nok. Og da mener jeg ikke mannen, ikke Mannen, men MANNEN i ditt liv 😁 Husk at du fortjener det beste her i livet. ❤️❤️❤️❤️ Tusen takk for de fine ordene ❤ De varmer 😊 Er tredje gang jeg har blitt skikkelig brent og såret. Dette er det mest seriøse forholdet jeg har hatt og vi hadde planlagt fretiden sammen 😖 Men, må jo bare jobbe me det håpet at det kommer noen bedre (igjen) 🙂 Anonymkode: a3c5d...ead
Melissasolstråle Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei Det ble slutt med samboeren min for noen uker siden Vi hadde planlagt fremtiden sammen og var helt på samme side i forhold til hva vi ville. Så utav det blå gjør han det slutt... Nå vil jeg egentlig bare gi opp Hvordan skal man orke å begynne å date igjen når man trodde man hadde funnet mannen i sitt liv? Anonymkode: a3c5d...ead Jeg har vært singel i over 2 år. Er 41 år vel og merke. Jeg har ikke følt meg klar for å finne meg en ny mann igjen. Har følt at det er deilig å få det forrige godt på avstand først. Det er deilig å ikke stresse. For til syvende og sist så har man bare seg selv. Jeg tror alt skjer naturlig når du er klar. Ikke stress med det.
Gjest N-Nøff Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 Ja, gi opp litt. Vær for deg selv og finn ut hva du vil her i livet, hva du ønsker deg, finn ut hva som er det riktige å gjøre. Funder på de store spørsmålene i livet Så kan du se deg om etter en mann, som vil være med deg hele livet.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 Det finnes vel knapt noe bitrere enn å oppleve at noen kaster bort de beste årene av livet ditt, de årene du skal etablere deg og bygge en platform for en familie. Det er surt det skjønner jeg godt. Men dessverre er det noe man ikke rår over selv. Tror bare man må ta en dag av gangen etter noe sånt og gi seg selv tid. Finner du den riktige på tampen av fruktbarheten din er det mulighet for hjelp til assistert befrukting også, ikke glem det. Anonymkode: 66f3c...056
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #11 Skrevet 7. februar 2018 Kvinner trenger ikke en mann for å få barn ts, slapp av Anonymkode: 8f32e...c03
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 På 6.2.2018 den 19.25, AnonymBruker skrev: Hei Det ble slutt med samboeren min for noen uker siden Vi hadde planlagt fremtiden sammen og var helt på samme side i forhold til hva vi ville. Så utav det blå gjør han det slutt... Nå vil jeg egentlig bare gi opp Hvordan skal man orke å begynne å date igjen når man trodde man hadde funnet mannen i sitt liv? Anonymkode: a3c5d...ead Kranglet dere lite ? Også bare gjør han det slutt og dere hadde planlagt framtiden sammen ? Sært. Da har forholdet vært en løgn. Eller så er det deg det er noe galt med. Siden han bare gjør det slutt uten grunn egentlig. Man mister egentlig ikke bare følelsene for noen man har vært sammen med lenge. Anonymkode: a1821...d70
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå