AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Her om dagen klapset jeg mitt åtte år gamle barn på munnen. Hun ropte og skrek stygge ting til meg og ville ikke roe seg, og min reaksjon var å klapse til henne. Fikk en skikkelig vond klump i halsen i det øyeblikket og sa unnskyld til henne flere ganger og klemte henne masse. Jeg har aldri gjort det før og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, men jeg har så utrolig dårlig samvittighet. Har grått hver kveld siden dette og føler meg som verdens verste mor. Anonymkode: e2f1d...439
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Nå kommer du til å bli bombardert med styggedom her..... Anonymkode: d8099...beb 7
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 En klaps er da ikke farlig! Barn tåler så pass. Anonymkode: 6fca0...c48 21
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Just now, AnonymBruker said: En klaps er da ikke farlig! Barn tåler så pass. Anonymkode: 6fca0...c48 wow Anonymkode: 49100...c93 10
minister-mio Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Det viktige her er at det ikke skjer igjen. At du gjorde det får du dessverre ikke endret 22
Bakepulver Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her om dagen klapset jeg mitt åtte år gamle barn på munnen. Hun ropte og skrek stygge ting til meg og ville ikke roe seg, og min reaksjon var å klapse til henne. Fikk en skikkelig vond klump i halsen i det øyeblikket og sa unnskyld til henne flere ganger og klemte henne masse. Jeg har aldri gjort det før og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, men jeg har så utrolig dårlig samvittighet. Har grått hver kveld siden dette og føler meg som verdens verste mor. Anonymkode: e2f1d...439 Jeg ville oppsøkt noen andre enn KG for å få hjelp til denne situasjonen.. 10
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 Akkurat nå, Bakepulver skrev: Jeg ville oppsøkt noen andre enn KG for å få hjelp til denne situasjonen.. Hva skal jeg ha hjelp til nå da? Jeg fikk så vondt etter dette, og vet at det aldri skjer igjen. Men jeg bare føler meg helt motbydelig.. Anonymkode: e2f1d...439
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #8 Skrevet 6. februar 2018 Tenker at alle gjør feil og det er menneskelig å feile. Bare det at du følte deg uvel etterpå og ba om unnskyldning viser egentlig hvor stort mamma hjerte du egentlig har. Anonymkode: 5d649...c1f 23
BeautyBox Skrevet 6. februar 2018 #9 Skrevet 6. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg ha hjelp til nå da? Jeg fikk så vondt etter dette, og vet at det aldri skjer igjen. Men jeg bare føler meg helt motbydelig.. Anonymkode: e2f1d...439 Hun mener vel å få hjelp til å komme over at det skjedde. 5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #10 Skrevet 6. februar 2018 Jeg fikk klaps på munnen av mamma når jeg var liten om jeg hylte, kjeftet og sa bannskap. Jeg skjønner at dette ikke er lov i dag, det var egentlig lov på 90 tallet heller. Men jeg tok ikke skade av det, men lærte hvor grensene gikk. Poenget er at du traumatiserte nok ikke henne. Det ble en lærepenge for dere begge. Anonymkode: 7b7af...a7d 19
Bakepulver Skrevet 6. februar 2018 #11 Skrevet 6. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hva skal jeg ha hjelp til nå da? Jeg fikk så vondt etter dette, og vet at det aldri skjer igjen. Men jeg bare føler meg helt motbydelig.. Anonymkode: e2f1d...439 Forståelig at du føler det motbydelige. Å poste innlegg av denne karakter her inne får deg bare til å føle deg enda verre. Enkelte brukere mangler det filteret som glapp for deg da du mistet besinnelsen og klapset til barnet ditt... 9
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #12 Skrevet 6. februar 2018 Ingen foreldre er feilfrie, og du gjorde en feil. Du unskyldte deg og ga kjærlighet til barnet med én gang, du har dårlig samvittighet og har lært av feilen. Mange barn har blitt klapset minst én gang, når foreldrene har vært fortvilet. Jeg tenker at det ikke er verdens undergang, så bare legg dette bak deg. Anonymkode: eaee2...3c5 19
BeautyBox Skrevet 6. februar 2018 #13 Skrevet 6. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: En klaps er da ikke farlig! Barn tåler så pass. Anonymkode: 6fca0...c48 Når TS angrer såpass som hun gjør og det ikke skjer igjen så går det nok greit for barnet, men det er nok ikke sånn at "barn tåler såpass" med klapsing i ny og ne, nei. Om det var det du mente. Hvis det ikke var det du mente - pardon me 2
Gjest Tutte Skrevet 6. februar 2018 #14 Skrevet 6. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her om dagen klapset jeg mitt åtte år gamle barn på munnen. Hun ropte og skrek stygge ting til meg og ville ikke roe seg, og min reaksjon var å klapse til henne. Fikk en skikkelig vond klump i halsen i det øyeblikket og sa unnskyld til henne flere ganger og klemte henne masse. Jeg har aldri gjort det før og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, men jeg har så utrolig dårlig samvittighet. Har grått hver kveld siden dette og føler meg som verdens verste mor. Anonymkode: e2f1d...439 Nå får du bare roe ned litt. Du er nok ikke den eneste som har gjort dette i sinne. Er mye feil vi gjør som foreldre, og mange flere feil kommer det til å bli igjennom oppveksten. Vi er bare mennesker. Det som er viktig er at du ikke henger deg for mye opp i dette framover, du har sagt beklager og det holder lenge. Er viktig å fortsatt være bestemt, for at barn roper og skriker stygge ting på den måten er ikke greit. Selv om dette skjedde så må man ikke glemme grensene.
BeautyBox Skrevet 6. februar 2018 #15 Skrevet 6. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her om dagen klapset jeg mitt åtte år gamle barn på munnen. Hun ropte og skrek stygge ting til meg og ville ikke roe seg, og min reaksjon var å klapse til henne. Fikk en skikkelig vond klump i halsen i det øyeblikket og sa unnskyld til henne flere ganger og klemte henne masse. Jeg har aldri gjort det før og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, men jeg har så utrolig dårlig samvittighet. Har grått hver kveld siden dette og føler meg som verdens verste mor. Anonymkode: e2f1d...439 TS, klem til deg! Skjønner godt hvordan du føler deg, men at du føler deg slik nå er jo en veldig bra ting! Det viser at det der ikke er en måte du ønsker å håndtere utfordrende situasjoner med barnet ditt på, og at du ikke kan identifisere deg med å gjøre slikt. Det er et sunnhetstegn Du får nok dessverre ikke gjort noe med det nå, skjedd er skjedd. Prøv å legge det fra deg, så går det nok over! Jenta di er nok ikke traumatisert av en klaps Men om du ønsker å få hjelp til å håndtere disse situasjonene bedre, anbefaler jeg deg/dere å kontakte familievernkontoret. 6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #16 Skrevet 6. februar 2018 Tusen takk alle sammen<3 godt å få det ut, og få litt støtte. Anonymkode: e2f1d...439 4
Gjest GoldenLioness Skrevet 6. februar 2018 #17 Skrevet 6. februar 2018 Det viktgste er at du føler deg deg dritt, vet at det var galt og aldri gjør det igjen. Det viser at du virkelig angrer og vet at det du gjorde var galt. Det er aldri ok å slå et barn og det vet du. Om du ellers sliter med temperamentet burde du oppsøke noen så det ikke skjer igjen.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #18 Skrevet 6. februar 2018 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Her om dagen klapset jeg mitt åtte år gamle barn på munnen. Hun ropte og skrek stygge ting til meg og ville ikke roe seg, og min reaksjon var å klapse til henne. Fikk en skikkelig vond klump i halsen i det øyeblikket og sa unnskyld til henne flere ganger og klemte henne masse. Jeg har aldri gjort det før og jeg kommer aldri til å gjøre det igjen, men jeg har så utrolig dårlig samvittighet. Har grått hver kveld siden dette og føler meg som verdens verste mor. Anonymkode: e2f1d...439 Noen burde politianmelde deg - slikt er ikke lov. Anonymkode: f97ac...252 1
Bottega Skrevet 6. februar 2018 #19 Skrevet 6. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Noen burde politianmelde deg - slikt er ikke lov. Anonymkode: f97ac...252 Skjerp deg. 20
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #20 Skrevet 6. februar 2018 29 minutter siden, BeautyBox skrev: Når TS angrer såpass som hun gjør og det ikke skjer igjen så går det nok greit for barnet, men det er nok ikke sånn at "barn tåler såpass" med klapsing i ny og ne, nei. Om det var det du mente. Hvis det ikke var det du mente - pardon me Jeg har aldri hørt om noen som har dødd av å få en klaps. Anonymkode: 6fca0...c48 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå