Gå til innhold

Gir snart opp før selvtilliten er knust

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matcher bare med de aller minst tiltrekkende. Jeg må være utrolig stygg, tenker jeg. Men har datet 3 veldig kjekke menn som jeg møtte i virkeligheten. Jeg gir likes til mange forskjellige, men det viktigste er jo at de ser ut som min type. En jeg kan identifisere meg med på sett og vis. Konkurransen blir så tøff. Er så mange av mine venninner som liker de samme. Vi er jo høyt utdannede, snusfornuftige "flinkisser" og ser etter samme ulla i menn. Får jeg endelig match med en som kan være noe for meg, så skriver han ikke til meg. Hvis jeg swiper feil og får match med en jeg så absolutt aldri ville ha datet, skriver han med en gang. Det slår bare ikke feil.

Anonymkode: febde...bc2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De mest attraktive vil ikke ha smarte kvinner. 

Romerne skjønte det, og de smarteste og mest attraktive skjønne det. 

“A man who teaches a woman to write should realise that he is giving poison to an asp.”

Skrevet
3 minutter siden, CannibalLektor skrev:

“A man who teaches a woman to write should realise that he is giving poison to an asp.”

Er ikke det en tullete myte?

Skrevet

Lag en ny profil for morro skyld der du ikke oppgir at du har en hjerne. Forskning liksom.

Anonymkode: 6f7d1...500

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Er ikke det en tullete myte?

Way to miss the point. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Lag en ny profil for morro skyld der du ikke oppgir at du har en hjerne. Forskning liksom.

Anonymkode: 6f7d1...500

Skal prøve! Hahaha. Verden vil bedras

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Matcher bare med de aller minst tiltrekkende. Jeg må være utrolig stygg, tenker jeg. Men har datet 3 veldig kjekke menn som jeg møtte i virkeligheten. Jeg gir likes til mange forskjellige, men det viktigste er jo at de ser ut som min type. En jeg kan identifisere meg med på sett og vis. Konkurransen blir så tøff. Er så mange av mine venninner som liker de samme. Vi er jo høyt utdannede, snusfornuftige "flinkisser" og ser etter samme ulla i menn. Får jeg endelig match med en som kan være noe for meg, så skriver han ikke til meg. Hvis jeg swiper feil og får match med en jeg så absolutt aldri ville ha datet, skriver han med en gang. Det slår bare ikke feil.

Hva ser dere etter?

Edit: Ikke hør på det med hjerne.

Endret av Minesveiper
Skrevet
3 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hva ser dere etter?

Edit: Ikke hør på det med hjerne.

Ser etter en som er normalt påkledd på bildene med en høyere grad innen jus, økonomi, ingeniørfag, matte, fysikk, psykologi el it. Kan være andre srudieretninger også. Jeg slet så med realfag på skolen, men jobbet veldig hardt for å være der jeg er i dag, så vil i alle fall finne en som har ofret litt. Viktig at de ikke har tatt minste motstands vei. Har en eks som alltid ville sluntre unna i livet, og det gjør nok sitt til at jeg tenker slik jeg gjør. Hadde en familie som i liten grad engasjerte seg og ønsker derfor å finne en mann som kan være et godt eksempel og som kan lære bort litt.

Har heller ikke noe i mot menn med fagbrev, men mange bransjer med faglærte overrepresenterer menn med barn og rotete økonomi. Det blir mer jobb å skulle skille ektemannmateriale fra de man burde holde seg unna. Har ikke tid til å date så mange. 

Viktig at han er sånn passe sporty, med stor apetitt sånn at vi kan late oss med god mat i helgene og trene normalt ellers. Vil også ha en som er litt spontan til tider. Må ikke være veldig kjekk, men ha normale trekk.

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser etter en som er normalt påkledd på bildene med en høyere grad innen jus, økonomi, ingeniørfag, matte, fysikk, psykologi el it. Kan være andre srudieretninger også. Jeg slet så med realfag på skolen, men jobbet veldig hardt for å være der jeg er i dag, så vil i alle fall finne en som har ofret litt. Viktig at de ikke har tatt minste motstands vei. Har en eks som alltid ville sluntre unna i livet, og det gjør nok sitt til at jeg tenker slik jeg gjør. Hadde en familie som i liten grad engasjerte seg og ønsker derfor å finne en mann som kan være et godt eksempel og som kan lære bort litt.

Har heller ikke noe i mot menn med fagbrev, men mange bransjer med faglærte overrepresenterer menn med barn og rotete økonomi. Det blir mer jobb å skulle skille ektemannmateriale fra de man burde holde seg unna. Har ikke tid til å date så mange. 

Viktig at han er sånn passe sporty, med stor apetitt sånn at vi kan late oss med god mat i helgene og trene normalt ellers. Vil også ha en som er litt spontan til tider. Må ikke være veldig kjekk, men ha normale trekk.

LOL lykke til

Skrevet
5 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Nei. Det stemmer ikke. Menn vil ha en kvinne som er smart, stabil, ordentlig og snill. Og det er ikke mange kvinner som er det. De fleste er usikre, bitchy, ustabile, sure, drama og irrasjonelle... De vil ha en som ikke bare lurer de og beholder en unge som ikke burde bli lagd, fordi hun har en gal idee om at hun kan presse han til å elske de og at det ender som i disneyfilmene. 

Og til ts. Det er sånn for flere også, at man ikke får de mennene man vil ha. Men Til min store glede så har faktisk jeg matchet med en del attraktive menn på tinder den lille tiden jeg brukte der før jeg slettet hele greia. De fleste er bare ute etter useriøse ting der. Men har fått meldinger av attraktive menn på sukker også. Men de er som regel mer kresne og vanskelige å få, i hvert fall hvis det gjelder evig forhold og barn. Det er de som er mindre attraktive og usikre som er lettest på alle mulige måter. Man kan ikke få alt. 

Anonymkode: 7bfe8...13e

• Liker 3
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei. Det stemmer ikke. Menn vil ha en kvinne som er smart, stabil, ordentlig og snill. Og det er ikke mange kvinner som er det. De fleste er usikre, bitchy, ustabile, sure, drama og irrasjonelle... De vil ha en som ikke bare lurer de og beholder en unge som ikke burde bli lagd, fordi hun har en gal idee om at hun kan presse han til å elske de og at det ender som i disneyfilmene. 

Og til ts. Det er sånn for flere også, at man ikke får de mennene man vil ha. Men Til min store glede så har faktisk jeg matchet med en del attraktive menn på tinder den lille tiden jeg brukte der før jeg slettet hele greia. De fleste er bare ute etter useriøse ting der. Men har fått meldinger av attraktive menn på sukker også. Men de er som regel mer kresne og vanskelige å få, i hvert fall hvis det gjelder evig forhold og barn. Det er de som er mindre attraktive og usikre som er lettest på alle mulige måter. Man kan ikke få alt. 

Uh jo. De smarte mennene går etter de som ikke har satsa for hardt på karriere. De damene har brukt tiden på å få seg andre ferdigheter som menn verdsetter i en relasjon. Menn trenger ikke damer for deres utdanning. Vi trenger dere for kosen. 

Og smarte damer har bare enda flere verktøy for å tvinge han inn i underkastelse 😉

Skrevet
22 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Uh jo. De smarte mennene går etter de som ikke har satsa for hardt på karriere. De damene har brukt tiden på å få seg andre ferdigheter som menn verdsetter i en relasjon. Menn trenger ikke damer for deres utdanning. Vi trenger dere for kosen. 

Og smarte damer har bare enda flere verktøy for å tvinge han inn i underkastelse 😉

Det der har jo ikke noe med kjærlighet å gjøre. Har som sagt vært i en langt forhold og elsket mannen høyere enn mitt eget liv. Gjorde alt for han og vice versa. Det var ekte kjærlighet. Tror du er en liten kvinnehater. TS

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det fins ligaer, så du får bare forholde deg til den du er i, tenker jeg.

Anonymkode: c6401...ace

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Det der har jo ikke noe med kjærlighet å gjøre. Har som sagt vært i en langt forhold og elsket mannen høyere enn mitt eget liv. Gjorde alt for han og vice versa. Det var ekte kjærlighet. Tror du er en liten kvinnehater. TS

Du gjorde jo åpenbart noe feil siden det tok slutt.

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så man er en som tar minste motstandsvei hvis man ikke er utdannet psykolog eller advokat ? Man er ikke en som jobber hardt og like mye verdt som dere ? Kan si med engang at det er fryktelig dyrt å bare ha et tak over hodet og mat på bordet, optiker, tannlege, lege, psykolog, og alt annet man trenger og pluss hvis man er uheldig. I Norge er det dyrt og da må man ha en jobb ikke sant ? Og det er umulig å ha en jobb ved siden av studier, en butikk jobb er fryktelig slitsomt pluss veldig dårlig betalt, en annen hadde gått. Og man får bare 7000 og det dekker knappe en felles hybel hvis man må studere i Oslo. Så skjønner ikke åssen dere overlever når dere ikke har penger ? Dere har vel masse venner og familie som casher ut ? Det er typisk for sånne som deg, med svært dårlige holdninger og skjønner ikke åssen ting egentlig fungerer... De jeg gikk i klassen med tar høye utdanninger, men de fikk splitter ny bmw i bursdagsgave når fylte 18. Har alt for bra klær, masse venner og sterk familie som kan hjelpe de, får reise og ha et liv i det minste. Men for mange så er det nesten umulig å oppnå. Man kan få suksess uansett, finnes flere måter å gå en vei og det betyr ikke at vedkommende er lat og dum. Fordi man må slite og jobbe uansett. Bare vent til du skal begynne å jobbe, da blir det tøft, hjelper ikke med en grad når man ikke har det andre som kreves. Bare det hadde vært mulighet for å studere ved siden av en jobb. Er ikke alle som får til å studere fullt og jobbe ved siden av, det burde gå an å gjøre omvendt også. Men Norge er så fryktelig firkantet og gir lite fleksibilitet til at alle er forskjellige og det finnes ikke en ramme for suksess... 

Skrevet
6 minutter siden, CannibalLektor skrev:

Du gjorde jo åpenbart noe feil siden det tok slutt.

Er du fjortiss, som svarer så tåpelig???? 

Anonymkode: ae382...b6e

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Er du fjortiss, som svarer så tåpelig???? 

Anonymkode: ae382...b6e

Er det ikke fact? Mye mulig all den utdanningen gjorde at hun ikke klarte vurdere forholdet deres korrekt. Sånt skjer med superflinke damer som følger en samfunnssmal og tror de vet veien til suksess. 

Helt til mannen dumper henne for noen som er mer chill og har bedre ferdigheter i hjem og seng. 

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Industriell matematikk med 4,5 i snitt. Liker aerobe aktiviter kombinert med natur som terrengløping, ski o.l. Maten skal lages fra bunnen av, ingenting som en burgundergryte som har putret i 5 timer. Lager man bolognese begynner man med sofrito, og jeg foretrekker å redusere med hvitvin, sødmen blir noe friskere. Veldig glad i dyr, lurer litt på en Berger Picard.. Ehh ja eller forresten, hvordan var det du så ut nå igjen?

Anonymkode: 21236...1f6

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Industriell matematikk med 4,5 i snitt. Liker aerobe aktiviter kombinert med natur som terrengløping, ski o.l. Maten skal lages fra bunnen av, ingenting som en burgundergryte som har putret i 5 timer. Lager man bolognese begynner man med sofrito, og jeg foretrekker å redusere med hvitvin, sødmen blir noe friskere. Veldig glad i dyr, lurer litt på en Berger Picard.. Ehh ja eller forresten, hvordan var det du så ut nå igjen?

Anonymkode: 21236...1f6

🖐🙈😍 haha. Høres jo ut som drømmemannen. Søte de hundene. Minner litt om den i Fragglene, bare korte ører. TS

Skrevet
2 timer siden, CannibalLektor skrev:

Er det ikke fact? Mye mulig all den utdanningen gjorde at hun ikke klarte vurdere forholdet deres korrekt. Sånt skjer med superflinke damer som følger en samfunnssmal og tror de vet veien til suksess. 

Helt til mannen dumper henne for noen som er mer chill og har bedre ferdigheter i hjem og seng. 

Men du. Jeg skjønner at du skriver på denne måten for å rette oppmerksomhet mot deg selv, siden du kanskje sliter litt med gode måter for oppnå det i det virkelige liv. Problemet er når du forsøker å tråkke på og latterliggjøre andre pga egne vansker, slik du beskylder kvinner for å gjøre. 

Anonymkode: 1a4af...fcf

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...