AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Jeg har for første gang i mitt liv klart å rote bort et digert nøkkelknippe. Det forsvant plutselig en gang jeg var i butikken. Der har jeg, foruten mine egne nøkler, nøkler til foreldrene mine, bod, garasje+ nøkkel til hun jeg er personlig assistent for. Det siste er jo veldig kjipt. Arbeidslederen sa at vanligvis så skiftet man ut alle nøklene når nøkler kom på avveie. Ville dere har gjort det hvis nøklene ble mistet et helt annet sted enn arbeidsstedet? Eller har det med BPA å gjøre? Anonymkode: 35457...081
Morten1 Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Kommer ann om noen som finner nøklene kan linke de tilbake til deg og de som du hadde nøklene til det. Om jeg hadde mistet min nøkkel til huset helt random ett sted i Oslo, hadde jeg ikke bekymret meg så mye for at noen skulle komme seg inn til meg. Hvor mangle nøkler finnes det vel ikke rundt om? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har for første gang i mitt liv klart å rote bort et digert nøkkelknippe. Det forsvant plutselig en gang jeg var i butikken. Der har jeg, foruten mine egne nøkler, nøkler til foreldrene mine, bod, garasje+ nøkkel til hun jeg er personlig assistent for. Det siste er jo veldig kjipt. Arbeidslederen sa at vanligvis så skiftet man ut alle nøklene når nøkler kom på avveie. Ville dere har gjort det hvis nøklene ble mistet et helt annet sted enn arbeidsstedet? Eller har det med BPA å gjøre? Anonymkode: 35457...081 Man skifter ikke nøkler man skifter lås og med ny lås må man og ha nye nøkler. Ville du like at andre har nøkler til huset ditt og kan låse seg inn når du ikke er hjemme? Du er utrolig heldig om du ikke kommer hjem til tomt hus en vakker dag. Den du er assistent hos skal heller ikke leve i utrygghet fordi andre har nøkler til boligen hennes. Skjerp deg og tenk litt lengre enn til egen nesetipp. Forhør deg og med forsikringsselskapet ditt om du har dekning for mistet/stjålet nøkkel. En annen sak er nå hva du skal med alle disse nøklene på samme nøkkelklippe og hvorfor du går rundt med dette på deg? Anonymkode: 65068...4bc
Pipaluk Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Man skifter ikke nøkler man skifter lås og med ny lås må man og ha nye nøkler. Ville du like at andre har nøkler til huset ditt og kan låse seg inn når du ikke er hjemme? Du er utrolig heldig om du ikke kommer hjem til tomt hus en vakker dag. Den du er assistent hos skal heller ikke leve i utrygghet fordi andre har nøkler til boligen hennes. Skjerp deg og tenk litt lengre enn til egen nesetipp. Forhør deg og med forsikringsselskapet ditt om du har dekning for mistet/stjålet nøkkel. En annen sak er nå hva du skal med alle disse nøklene på samme nøkkelklippe og hvorfor du går rundt med dette på deg? Anonymkode: 65068...4bc Jeg tenker vel mest på hvor sannsynlig det er, at uvedkommende ville klare å spore opp akkurat denne nøkkelen, og hvor mye en skal legge i det ? Samtidig kunne det jo også hendt at en assistent var utro tjener og kopierte nøkler, for å gi til andre.
Gjest N-Nøff Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Hvorfor skal man skifte ut nøkler når låsene er de samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå