Gå til innhold

Hvorfor er spill så viktig i datingsituasjoner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I flere tråder her inne står det at man skal være taktisk, tenke spill, gjøre seg kostbar og uoppnåelig og ikke gi for mye av seg selv. Blant annet.

Hvorfor er det slik? Er man virkelig nødt til å spille spill for å få seg kjærste? 

Er det ikke bedre å være seg selv, være åpen om hvilke intensjoner man har og bare slappe av? Det er tross alt denne personen man skal være sammen med. Ikke den kostbare taktikkeren.

Anonymkode: 02662...5ea

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For kvinner er det viktig med shittesting for å få en dominant han med gode gener. 

Anonymkode: dc2c1...594

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For kvinner er det viktig med shittesting for å få en dominant han med gode gener. 

Det er bare piss. Menn vil ikke ha forhold så de liker å spille spill for å ødelegge damer. Alt for å få seg sex tydeligvis. 

Anonymkode: 50590...049

• Liker 4
Skrevet

Herregud nei. Er en hel del med mentalitet på lik linje med 14-åringer (AB594 er prakteksempelet) som sier det fordi de er bitre. 

Anonymkode: a3edb...937

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Herregud nei. Er en hel del med mentalitet på lik linje med 14-åringer (AB594 er prakteksempelet) som sier det fordi de er bitre. 

Dette er et godt eksempel på shittesting. Hun er allerede sjarmert av meg og nå tester hun meg for å se om jeg er en dominerende alfahann som kan gi henne noen gode gener.

Men jeg har dame alt, så jeg er ikke interessert.

• Liker 3
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er bare piss. Menn vil ikke ha forhold så de liker å spille spill for å ødelegge damer. Alt for å få seg sex tydeligvis. 

Anonymkode: 50590...049

Nei, det er rart det der, det finnes ikke en eneste mann i forhold. Ingen.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du er kvinne lønner det seg med manipulasjon/omvendt psykologi.

Anonymkode: be617...0be

• Liker 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er et godt eksempel på shittesting. Hun er allerede sjarmert av meg og nå tester hun meg for å se om jeg er en dominerende alfahann som kan gi henne noen gode gener.

Du må være en sånn wannabe badguy. Hvorfor tror du det hjelper å ha sånne holdninger som du har?

• Liker 4
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er kvinne lønner det seg med manipulasjon/omvendt psykologi.

Anonymkode: be617...0be

Hvorfor? For å teste og være noen man ikke er?

Skrevet

Nei, spilling er for usikre 16 åringer og man kommer ikke veldig langt eller ekte relasjoner på den måten.
Det beste og de som bonder sterkest og faktisk får det de søker til slutt og ikke en frem og tilbake varm kald date er såklart de som er helt åpne og ærlige om følelser og intensjoner fra første stund :)

• Liker 2
Skrevet

FORDI :jolie:

Anonymkode: 5a03c...cd1

Skrevet
10 minutter siden, letanglia skrev:

Nei, spilling er for usikre 16 åringer og man kommer ikke veldig langt eller ekte relasjoner på den måten.
Det beste og de som bonder sterkest og faktisk får det de søker til slutt og ikke en frem og tilbake varm kald date er såklart de som er helt åpne og ærlige om følelser og intensjoner fra første stund :)

Kvinner vil ikke ha menn som er for enkle å få på kroken, så selv om man kanskje ikke trenger å drive et spill som en tenåring, så bør man i det minste gi litt motstand, og ikke la seg bondefange med en gang. 

Anonymkode: 86b2a...e93

• Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Neitakk, jeg har i grunn allerede mann og heldigvis ikke en umoden guttunge :)

• Liker 1
Skrevet

Kvinner vil ikke ha menn som er for enkle å få på kroken, så selv om man kanskje ikke trenger å drive et spill som en tenåring, så bør man i det minste gi litt motstand, og ikke la seg bondefange med en gang. 

Om noen gir meg motstand tenker jeg "da er han ikke interessert nok" og så driter jeg i han og går videre i livet :)

• Liker 4
Skrevet

Gutter som maser om shittesting og alfastatus er det best å dumpe først som sist, jo tidligere jo bedre

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Om noen gir meg motstand tenker jeg "da er han ikke interessert nok" og så driter jeg i han og går videre i livet :)

Her skal det strykes med hårene

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er risikoen. Klar over at noen kvinner er slik, men på veldig mange fungerer det bedre å være litt "cold" i begynnelsen, ikke la seg farge av følelser og shit med en gang. 

Skrevet

Her skal det strykes med hårene

Det handler om å kunne si man er interessert når man er det. Det er tydeligvis en bra egenskap for da slipper jeg unna de som er guttunger i hodet. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva vet du om alle kvinner? Du er sannsynligvis mann som har lest en sjekkebok eller?

Jenter vil ha menn som spiller, fordi de ikke vet hva de egentlig vil ha selv engang.
Kvinner vil ha menn som er målrettet og tydelige, ærlige og åpne og ikke lar det være noe tvil på hverken kommunikasjon eller intensjoner. Det er en god forskjell fra det og å være påtrengende og masete.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er kvinne (35+) Vært singel i 2 år nå. Jeg trekker meg fort unna menn som virker for interessert, jeg ønsker å føle litt på den spenningen i begynnelsen og da er det ikke fullt så spennende og få alt servert på "sølvfat". Og så tenker jeg at en mann som går all inn er litt vel desperat, og der er ikke jeg. Det som skjer det skjer.. 

Anonymkode: 1eacd...70c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...