Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 timer siden, Peanut skrev:

:blink: Jeg har masse forskjellig fra HF, SV og MF og jg bor på Frogner. Gosh liksom. 

Men er du oppvokst på Oslo vest? Tror det var det TS refererte til. 

Anonymkode: 74c4e...67b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Men er du oppvokst på Oslo vest? Tror det var det TS refererte til. 

Mesteparten av livet ja <_< 

Skrevet
10 timer siden, Peanut skrev:

Mesteparten av livet ja <_< 

Fikk ikke helt inntrykk av at du var født og oppvokst på Vinderen, for å si det slik. Frogner har jo veldig mange innflyttere :)

Men for å svare TS, de fleste går jo litt i foreldres retning, og det gjelder uansett del av landet. Ikke uvanlig at barn av jurister selv blir jurister - da har man også litt "hjelp" hjemmefra i form av hva som er blitt diskutert rundt middagsbordet hele oppveksten.

Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fikk ikke helt inntrykk av at du var født og oppvokst på Vinderen, for å si det slik. Frogner har jo veldig mange innflyttere :)

Neup, jeg er født i statene og har bodd i Tyskland en bitt periode. Har bodd på Frogner mesteparten av livet dog. Det som er bra med naboene her jeg bor er at ingen bryr seg om hvor man måtte komme fra. Bor man på vestkanten, er man vestkantbeboer ^^, 

Anonymkode: 658f4...0ed

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Neup, jeg er født i statene og har bodd i Tyskland en bitt periode. Har bodd på Frogner mesteparten av livet dog. Det som er bra med naboene her jeg bor er at ingen bryr seg om hvor man måtte komme fra. Bor man på vestkanten, er man vestkantbeboer ^^, 

Anonymkode: 658f4...0ed

Kom borti anonymknappen gitt  >_< 

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

Er rike menn interesserte i å gifte seg med en sykepleier liksom?

Anonymkode: 01531...2c6

Ja, de vil jo ha en omsorgsfull kvinne som nærmest trygler om å jobbe deltid for å passe på ungene og få Familien AS til å gå rundt mens mannen jobber overtid.

Anonymkode: 0f6bc...232

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, de vil jo ha en omsorgsfull kvinne som nærmest trygler om å jobbe deltid for å passe på ungene og få Familien AS til å gå rundt mens mannen jobber overtid.

Anonymkode: 0f6bc...232

Ikke mye galt i dette altså, men det gjelder for langt nær alle :) Det var lett for mamma å jobbe deltid de årene jeg og broren min startet på skolen og hun hadde mulighet til å ta fri de årene vi bodde i utlandet pga pappas jobb. Veldig greit at en av foreldrene jobbet 8-3 når den andre jobbet 6-7++

Anonymkode: 35f74...948

Skrevet

Mye forskjellig.

Pappa har en godt betalt jobb i finanssektoren, mens mamma har en vanlig HR-stilling i Oslo kommune. Søsteren min er snart ferdig med medisin, og jeg har en mastergrad i anvendt matematikk(med mekanikk som fagretning). Foreldrene våre har alltid vært opptatt av at vi skulle ta utdanning.

I nabolaget er det alt mulig. Mange(da spesielt menn) er sivilingeniører eller økonomer, men det er også en del som har jobb/utdanning som "bare" gir vanlig lønn som lærer eller sykepleier. Felles for de sistnevnte er ofte at de er gift med en partner som har mye penger, eller har arvet eiendom i område her.

Dette er i Vestre-Aker(delbydel Holmenkollen)

Anonymkode: 98dae...e80

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...