AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Hvilken sider er du inne på, som man får betalt for spørreundersøkelser? Vet man ikke blir rik på dette, men tidsfordriv til flytur osv tenkte jeg er greit. Anonymkode: 9011f...ecc
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Sider som for eksempel KupongKode eller You Gov gir jo poeng for sine spørreundersøkelser. Etterhvert som man har spart opp nok sånne "poeng" så kan dette veksles inn til gavekort hos for eksempel Gavekorttorget dott no. Men slike undersøkelser gir sjelden særlig mye avkastning. Selv om man forsøker å være med på mest mulig, så kan det ta temmelig lang tid før man endelig kan veksle inn noen gavekort... Anonymkode: dc42d...3e2
moho Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Jeg pleier av og til å svare på YouGov sine undersøkelser, man får fra 25 til 100 poeng per undersøkelse og må ha 2500 poeng for å få vekslet inn i gavekort på 250 kr. Med andre ord; tar sin tid.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #4 Skrevet 7. februar 2018 InFactpanelet og Ipsos er jeg medlem av. Overførte poeng fra ipsos til paypal nå, det var 95 euro. Tidligere har jeg tatt ut i MasterCard virtuelle gavekort (ganske ubrukelige da de var på 100 kr hver) og fra gavekorttorget. Tok også flere mnd og utallige purringer før jeg fikk MasterCardkodene. De skulle liksom mottas umiddelbart på mail. Paypaloverføring tok bare 3-4 uker.... Anonymkode: 85cdb...9ff
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #5 Skrevet 7. februar 2018 Er ingen plan å bli rik selvsagt, det forstår jeg godt som sagt. Har brukt meningstorget og har 100 kr der men så plutselig er det lite undersøkelser. Men er absolutt ikke hovedinntekten min! Anonymkode: 9011f...ecc
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2018 #6 Skrevet 8. februar 2018 Norstat har betalte undersøkelser. Anonymkode: a52c3...6aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå