Gå til innhold

Jeg er lei for det.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på dere.

Til dere som leser. Jeg lagde meg en ny bruker for å starte helt på nytt så dere ikke tror jeg lager ny hele tiden. Den gamle skal slettes. Fjerne all dritten fra min gamle bruker. Jeg er lei for alt jeg har skrevet. Har ikke alltid vært ærlig for å ikke bli gjenkjent og for sykdommen har styrt meg. Husker ikke alt jeg skrev og lurer på hva jeg holdt på med når jeg så det. Feig som jeg var turte jeg ikke si sannheten, at jeg ikke alltid visste at jeg skrev det. Er flau og skammer meg. Jeg er ikke frisk og nå får jeg endelig skikkelig hjelp. Endelig finnes det ekte håp. Det måtte gå så langt at sykdommen tok overhånd. Har gått ned i vekt, går med klump i halsen og vondt i magen hver dag, måtte en gang i håndjern. Ikke for jeg var farlig for andre, men for meg selv. Ingen unnskyldning. Nå håper jeg på et bedre liv. Egentlig skulle jeg slette meg for godt, men herregud det er så mange brukere jeg liker her inne. Har lyst å være her å skrive med de. Vil dere jeg skal slutte å være her så kan jeg det, men har lyst å være her å diskutere, holde kontakt med noen her inne. Ikke sitte å syte, trolle, eller være frekk mot noen. Det har ikke vært meningen. Jeg er så lei for det og det mener jeg helt fra hjerterota. 

Så vil jeg si at hvem som helst kan sende meg pm. Sliter du med noe og vil ha noen å skrive med så vil jeg gjerne lese, komme med oppmuntrende ord osv. Dere som sliter med ett eller annet. Jeg vet hvor tøft det er, hvor ødeleggende det er. Så skriv til denne brukeren. Du er ikke alene. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva du har skrevet som er så ille, men det betyr kanskje at det ikke var så ille. 

Opp med haka, ny bruker, nye muligheter:fnise:

Anonymkode: ae7b0...c90

• Liker 1
Skrevet

Fine du. :hjerte: Stor klem til deg. :klemmer: 

Godt å høre at du får hjelp og jeg håper snart ting blir bedre for deg. :klem: 

• Liker 1
Skrevet

Ingen har krav på at du er ærlig om alt mulig, så ikke vær lei deg for det. Jeg endrer masse detaljer når jeg ber om råd her, ingen trenger å vite alt. Fint at du starter på nytt, men ikke vær lei deg for det gamle for lenge. Lykke til. 💙

Anonymkode: 2ade9...49e

• Liker 4
Skrevet

Jeg håper du får hjelpen du trenger, lykke til.

• Liker 2
Skrevet

Godt du får hjelp. Ønsker deg alt godt og lykke til :)

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hva du har skrevet som er så ille, men det betyr kanskje at det ikke var så ille. 

Opp med haka, ny bruker, nye muligheter:fnise:

Anonymkode: ae7b0...c90

Om hans gamle bruker hadde veldig nært nick som dette, så kan jeg love deg at det kom mye stygt fra han. Spesielt han syn på kvinner. 

Men alle fortjener en ny sjanse. Så håper han gjør ett bedre inntrykk når han blir bedre og får det godt med seg selv. Det er lett å være slem mot andre når man har det vondt selv. 

Godt at du får hjelp TS. Håper du får hjelpen du trenger og får det bedre med deg selv.

Anonymkode: 1e13a...d4d

• Liker 5
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ingen har krav på at du er ærlig om alt mulig, så ikke vær lei deg for det. Jeg endrer masse detaljer når jeg ber om råd her, ingen trenger å vite alt. Fint at du starter på nytt, men ikke vær lei deg for det gamle for lenge. Lykke til. 💙

Anonymkode: 2ade9...49e

Dessverre er det ikke lite jeg har løyet om og jeg skammer meg for det :( F.eks kjønn. Men jeg var så redd for å bli gjenkjent. Håper jeg får starte på nytt og tro meg. Jeg har fått straff igjenn for alt. Men det har likevel vært meg som person. Mine tanker, mine meninger. En siste sjanse? Jeg er blitt så glad i kg.

Skrevet
10 minutter siden, Axl skrev:

Dessverre er det ikke lite jeg har løyet om og jeg skammer meg for det :( F.eks kjønn. Men jeg var så redd for å bli gjenkjent. Håper jeg får starte på nytt og tro meg. Jeg har fått straff igjenn for alt. Men det har likevel vært meg som person. Mine tanker, mine meninger. En siste sjanse? Jeg er blitt så glad i kg.

Er du kvinne . Ja da må jeg si du har juger masse .  

Anonymkode: ca2d2...646

Skrevet

Trist du har det vondt og fint du får hjelp. Bare husk at alle kan si de skal skjerpe seg, det som teller er om man faktisk gjør det. 

Anonymkode: 07cb0...da1

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du kvinne . Ja da må jeg si du har juger masse .  

Anonymkode: ca2d2...646

Jeg har latet som jeg er både mann og kvinne som anonymbruker og annen bruker. For å ikke bli gjenkjent.

Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trist du har det vondt og fint du får hjelp. Bare husk at alle kan si de skal skjerpe seg, det som teller er om man faktisk gjør det. 

Anonymkode: 07cb0...da1

Jeg er så lei å skammer meg for jeg måtte bli syk men er glad og tror det blir bedre. Er livredd for å ikke bli frisk. Har så lyst å bli 100% frisk.

Skrevet

Kanskje du har godt av en liten pause herfra? Så kommer du friskere og sterkere tilbake om en stund? Tror du kan ha godt av det når du har behov for å opprette flere brukere..

Anonymkode: 99715...5eb

• Liker 3
Gjest Catalina Culès
Skrevet

God klem :hug: til deg :hjerte: Du er god.

Gjest NotNaomi
Skrevet

Har lagt merke til nicket ditt,så har nok lagt merke til ting du har skrevet,men jeg husker ikke helt hva.Så det har ikke vært så ille at jeg husker.

Fortsett å være her du. Jeg tenker nok at du ikke er det eneste som har løyet om ting eller skjult noe her inne :-) uansett bra at du får hjelp da! 

Skrevet

:hjerte: 

Ønsker deg alt godt

Anonymkode: ba295...a97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...