AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Jeg har vært singel lenge nå og er klar for å finne kjæligheten. Derfor har jeg tenkt til å melde meg inn på Sukker. Har derfor noen spørsmål om det siden jeg er helt fersk. Bruker dere mye tid på skrive en profiltekst? Hva er viktig å få med og er en bra og grundig tekst viktigere enn et bra profilbilde? Anonymkode: 833d6...e25
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Noen av mine beste råd er vel å være ærlig om hvem du er og hva du leter etter. Ikke skriv at du leter etter en flørt hvis du egentlig letter etter et langvarig forhold, eksempelvis. I teksten får jo andre et inntrykk av hvem du er, men man skriver vel ikke en lang novelle slik at folk sovner av 😊 Jeg har hørt at om man legger ut gode bilder, så øker det troverdigheten rundt profilen og du kan få flere som skriver til deg. Ikke vær redd for å være deg selv 😊 Anonymkode: c8c38...0ed
WubWub Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Jeg hadde profil på møteplassen, ettersom bilder sier mer enn tusen ord så lot jeg bildene fortelle min historie. Det var unødvendig med tekst i profilen ettersom jeg allikevel fikk god respons. Hvem man er som person kan man heller ta via brev når en dialog er opprettet. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Jeg hadde profil på sukker. Prøvde å skrive slik at personligheten min skinte igjennom. Korte setninger om hvem jeg er og hva jeg liker. For meg var det viktig med humor. Tok kontakt med en gutt/mann jeg følte passet til meg. Vi gikk på date. Nå har jeg vært sammen med han i 5 år. Anonymkode: 6b600...729 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen av mine beste råd er vel å være ærlig om hvem du er og hva du leter etter. Ikke skriv at du leter etter en flørt hvis du egentlig letter etter et langvarig forhold, eksempelvis. I teksten får jo andre et inntrykk av hvem du er, men man skriver vel ikke en lang novelle slik at folk sovner av 😊 Jeg har hørt at om man legger ut gode bilder, så øker det troverdigheten rundt profilen og du kan få flere som skriver til deg. Ikke vær redd for å være deg selv 😊 Anonymkode: c8c38...0ed Takk for gode tips. Har ikke lyst til å utlevere meg selv, så passer med en kort tekst. Får ta flere detaljer etterhvert. Og noen fine bilder. Anonymkode: 833d6...e25
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 27 minutter siden, WubWub skrev: Jeg hadde profil på møteplassen, ettersom bilder sier mer enn tusen ord så lot jeg bildene fortelle min historie. Det var unødvendig med tekst i profilen ettersom jeg allikevel fikk god respons. Hvem man er som person kan man heller ta via brev når en dialog er opprettet. God ide! Bilder sier mer enn ord. Anonymkode: 833d6...e25
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk for gode tips. Har ikke lyst til å utlevere meg selv, så passer med en kort tekst. Får ta flere detaljer etterhvert. Og noen fine bilder. Anonymkode: 833d6...e25 Bare hyggelig Høres ut som en god plan! Lykke til Anonymkode: c8c38...0ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå