Gå til innhold

Hvor mye arbeid legger dere i en profiltekst på Sukker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært singel lenge nå og er klar for å finne kjæligheten. Derfor har jeg tenkt til å melde meg inn på Sukker.

Har derfor noen spørsmål om det siden jeg er helt fersk. :)

Bruker dere mye tid på skrive en profiltekst? Hva er viktig å få med og er en bra og grundig tekst viktigere enn et bra profilbilde? 

Anonymkode: 833d6...e25

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen av mine beste råd er vel å være ærlig om hvem du er og hva du leter etter. Ikke skriv at du leter etter en flørt hvis du egentlig letter etter et langvarig forhold, eksempelvis. I teksten får jo andre et inntrykk av hvem du er, men man skriver vel ikke en lang novelle slik at folk sovner av 😊

Jeg har hørt at om man legger ut gode bilder, så øker det troverdigheten rundt profilen og du kan få flere som skriver til deg. 

Ikke vær redd for å være deg selv 😊

Anonymkode: c8c38...0ed

Skrevet

Jeg hadde profil på møteplassen, ettersom bilder sier mer enn tusen ord så lot jeg bildene fortelle min historie. Det var unødvendig med tekst i profilen ettersom jeg allikevel fikk god respons.

Hvem man er som person kan man heller ta via brev når en dialog er opprettet. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde profil på sukker. Prøvde å skrive slik at personligheten min skinte igjennom. Korte setninger om hvem jeg er og hva jeg liker. For meg var det viktig med humor. 

Tok kontakt med en gutt/mann jeg følte passet til meg. Vi gikk på date. Nå har jeg vært sammen med han i 5 år. 

Anonymkode: 6b600...729

• Liker 2
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen av mine beste råd er vel å være ærlig om hvem du er og hva du leter etter. Ikke skriv at du leter etter en flørt hvis du egentlig letter etter et langvarig forhold, eksempelvis. I teksten får jo andre et inntrykk av hvem du er, men man skriver vel ikke en lang novelle slik at folk sovner av 😊

Jeg har hørt at om man legger ut gode bilder, så øker det troverdigheten rundt profilen og du kan få flere som skriver til deg. 

Ikke vær redd for å være deg selv 😊

Takk for gode tips. Har ikke lyst til å utlevere meg selv, så passer med en kort tekst. Får ta flere detaljer etterhvert. Og noen fine bilder.

Skrevet
27 minutter siden, WubWub skrev:

Jeg hadde profil på møteplassen, ettersom bilder sier mer enn tusen ord så lot jeg bildene fortelle min historie. Det var unødvendig med tekst i profilen ettersom jeg allikevel fikk god respons.

Hvem man er som person kan man heller ta via brev når en dialog er opprettet. 

God ide! Bilder sier mer enn ord. :)

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for gode tips. Har ikke lyst til å utlevere meg selv, så passer med en kort tekst. Får ta flere detaljer etterhvert. Og noen fine bilder.

Bare hyggelig :) Høres ut som en god plan! Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...