Gjest Seleena Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 hm... Kvifor skal dei ringe meg på denne tida av døgnet? Og kvifor aksepterer dei ikkje; " Det høyrest veldig flott ut det der, men eg vil ikkje ha sånt i kveld. " Dama: "MEN...det koster jo baaare 250 kroner i måneden..og det hadde kostet dobbelt så mye i butikken " "Jo, det er sikkert sant det, men vil ikkje kjøpe dette produktet av deg, desverre" Dama sur: "Jamen.... det forbygger det og det og det...." Neitakk. La på. Åååååååååååå
Gjest gjesta Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Reserver deg mot telefonsalg. Brønnøysundregistrene
koldbruna Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Mange selgere har jeg funnet ut bruker telefonkatalogen :evil: og ringer som regel midt i middagstiden Koldbruna
Gjest Anonymous Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Jeg spør dem om hvor de fikk tak i mitt tlf.nr fordi jeg har reservert meg mot telefonselgere. Da er de stort sett greie og beklager.. Den beste telefonselgern jeg har vært ute for var en brautende fyr fra lokalavisa. "Hei! Jeg lurte på om du ville abonnere på lokalavis?". "Nei", svarte jeg hyggelig. "Neivel!" så slang han på. *skvett* Måtte bare flire, han var absolutt ikke selger, hadde heller ikke telefonstemme..
Gjest annema Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 Den beste telefonselgern jeg har vært ute for var en brautende fyr fra lokalavisa. "Hei! Jeg lurte på om du ville abonnere på lokalavis?". "Nei", svarte jeg hyggelig. "Neivel!" så slang han på. *skvett* Måtte bare flire, han var absolutt ikke selger, hadde heller ikke telefonstemme.. Og borte vart'n.
Gjest 1111 Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 Telefonselgere som jobber på kvelden har vel arbeidstid til klokken ni. om du er registrert i registeret og de fortsatt ringer så må du sjekke opp med registeret igjen. det er ikke telefonselgere sin feil at det har skjedd noe med registrert sine lister. Koldbruna: hvordan skal de vite om du spiser middag eller ikke?
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #8 Skrevet 11. februar 2005 Koldbruna: hvordan skal de vite om du spiser middag eller ikke? Står ikke det i telefonkatalogen da?
koldbruna Skrevet 11. februar 2005 #9 Skrevet 11. februar 2005 Tenk etter selv da...er det ikke typisk at telefonen ringer når du skal spise middag.Og her i gården er det 50% sjanse på at det er telefonselgere. Koldbruna
Brunhilde Skrevet 11. februar 2005 #10 Skrevet 11. februar 2005 Bare si følgende: "Det passer litt dårlig å snakke akkurat nå, men gi meg privatnummeret ditt så tar jeg kontakt med deg!" Det virker!
Gjest happyending Skrevet 13. februar 2005 #11 Skrevet 13. februar 2005 En telefonselger på kveldsskift begynner jo på jobb kl 4 og er da i best form de første timene, altså i middagstiden.. Hvor irriterende det enn er.. Det er og ganske rart, for jeg har jobbet med telefonsalg og av og til hadde jeg dagvakter.. Og da var det stort sett alltid folk som tok telefonen.. Så jeg lurer på om de deler inn listene etter alder og litt sånn og.. De kjøper hvertfall listene av firmaer som lager dem ferdige.. Noen hit-lister, hvor det stort sett bare er kunder som har takket ja til noe før, noen lister med folk som ikke har blitt oppringt før og maaange lister med folk som har blitt oppringt, men takket nei eller har villet tenke på det.. Jeg blir aldri oppringt (sånn ca) av telefonselgere.. Det er litt dumt syns jeg, for jeg syns det er kjempemorsomt når dem ringer..
Gjest Seleena Skrevet 13. februar 2005 #12 Skrevet 13. februar 2005 Bare si følgende: "Det passer litt dårlig å snakke akkurat nå, men gi meg privatnummeret ditt så tar jeg kontakt med deg!" Det virker! *Notere*
Gjest Kaffegjesten Skrevet 14. februar 2005 #13 Skrevet 14. februar 2005 Happyending: Det er og ganske rart, for jeg har jobbet med telefonsalg og av og til hadde jeg dagvakter.. Og da var det stort sett alltid folk som tok telefonen.. Så jeg lurer på om de deler inn listene etter alder og litt sånn og.. Jeg har uthevet og lurer på hvem som tok telefonen ellers hvis det ikke var folk? Bikkja?Eller er det noe som mangler i sitatet?
Gjest happyending Skrevet 14. februar 2005 #14 Skrevet 14. februar 2005 jaokei.. siden du tydeligvis ikke skjønte hva jeg mente: når jeg ringte om dagen så var det alltid noen (folk) hjemme som tok telefonen.. Nei, det var ikke bikkja.. Haha liksom...
Gjest annema Skrevet 14. februar 2005 #15 Skrevet 14. februar 2005 Happyending: Jeg har uthevet og lurer på hvem som tok telefonen ellers hvis det ikke var folk? Bikkja?Eller er det noe som mangler i sitatet? Må si jeg også umiddelbart ble imponert over hva folk klarer å lære kjæledyrene sine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå