Gå til innhold

HATER nye Snapchat!!!!

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 minutt siden, Peonjenta skrev:

Noen sender 17 snap om dagen, da er du litt vel opptatt av mobilen din og mangler et liv etter min mening.

Man mangler da ikke et liv, forde om? Å sende en snap tar noen få sekunder. Like lenge som det tok deg å skrive svaret ditt nå. Mener du KG er mer givende i livet enn snapchat? Ser du virkelig ikke ironien i alt du sier?

Anonymkode: dfe5c...d41

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, forbanna nye snap!!! Hater snap no!!! Kom tilbake gamle snap!!!

Anonymkode: a6357...929

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Man mangler da ikke et liv, forde om? Å sende en snap tar noen få sekunder. Like lenge som det tok deg å skrive svaret ditt nå. Mener du KG er mer givende i livet enn snapchat? Ser du virkelig ikke ironien i alt du sier?

Må du få bekreftet alt du gjør gjennom å vise det på bilder?   Er det sånn at hvis du har gått en lang skitur eller trenet og ikke deler det på snap så har det ikke skjedd hvis du ikke sender bilder av det?   Kan du ikke bare leve?  Nei, jeg ser ikke "ironien".  

Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Må du få bekreftet alt du gjør gjennom å vise det på bilder?   Er det sånn at hvis du har gått en lang skitur eller trenet og ikke deler det på snap så har det ikke skjedd hvis du ikke sender bilder av det?   Kan du ikke bare leve?  Nei, jeg ser ikke "ironien".  

Nei, jeg snapper ikke alt, og gjør det heller ikke for bekreftelse. Det er et sosialt medium. Det er hyggelig å dele med venner, og jeg syns det er hyggelig å se hva de holder på med. Det er "sosialt" på en moderne måte, og det betyr da aldeles ikke at man ikke lever? Mener du at du lever fullt ut ved å sitte på KG og jatte med vilt fremmede? Burde du ikke heller gå ut av huset å leve, siden du er så hinsides opptatt av det? 

• Liker 6
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg snapper ikke alt, og gjør det heller ikke for bekreftelse. Det er et sosialt medium. Det er hyggelig å dele med venner, og jeg syns det er hyggelig å se hva de holder på med. Det er "sosialt" på en moderne måte, og det betyr da aldeles ikke at man ikke lever? Mener du at du lever fullt ut ved å sitte på KG og jatte med vilt fremmede? Burde du ikke heller gå ut av huset å leve, siden du er så hinsides opptatt av det? 

Hvorfor skulle jeg ikke gå ut av huset for å leve?   Hvor lang tid bruker du på å skrive 3-4 inlegg?  2 timer?  

Skrevet
Akkurat nå, Peonjenta skrev:

Hvorfor skulle jeg ikke gå ut av huset for å leve?   Hvor lang tid bruker du på å skrive 3-4 inlegg?  2 timer?  

... omg 

Det var jo nettopp det jeg sa i stad. Det tar ikke lang tid å snappe heller, det er det som er hele poenget med appen 🤔 

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg ser ihvertfall ikke verden gjennom en snaplinse. 

Men derimot gjennom en pc-skjerm:hoho:

Anonymkode: 217a2...4ca

• Liker 3
Skrevet

Synes den nye versjonen er uoversiktelig. Før var de jeg snapper med og fikk Snap fra på en side og de jeg følger på den andre siden. Tydelig å se snap og chat frs venner og nye mystory fra de jeg følger. Mystory sett og over på ny liste. Nå er det et evig rot.

Anonymkode: 95db9...1b4

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Peonjenta skrev:

Noen sender 17 snap om dagen, da er du litt vel opptatt av mobilen din og mangler et liv etter min mening.

Er det viktig med mange venner på snap??  :fnise:

40 minutter siden, Peonjenta skrev:

Jeg ser ihvertfall ikke verden gjennom en snaplinse. 

Selvinnsikt. Google it. 

Anonymkode: f9aa5...8ea

• Liker 3
Gjest N-Nøff
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke noe valg. Våknet idag til en app jeg ikke skjønner bæret av:laugh:

Anonymkode: 8d4b9...bee

Det ut som jeg har et valg? Har nemlig ikke skjedd noe her. Oppdaterte du tlf i natt?

Skrevet

Min Snapchat har tydeligvis automatisk gått tilbake til gammel versjon, for hos meg forsvant den nye versjonen før det hadde gått et døgn. :P

Skrevet

Jeg haaaaaater Snapchat, men jeg liker Snapchat bedre enn KG da. På Snapchat er det jo hyggelige venner og her er det jo bare mas.

Anonymkode: b00cd...6a9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...