AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Hvor mange av dere har angret på et eller flere ONS? Skriv gjerne om dere er menn eller kvinner Anonymkode: ccaa0...e33
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Er kvinne og har angret på 2 fordi samleiet ikke ble givende for min del pga wienerpølsetynne peniser. Ville bare ha de vekk så fort som mulig. Alle andre one night stands jeg har hatt har utviklet seg til fler night stands fordi sexen var bra og de har jeg ikke angret på Anonymkode: 06502...073
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Alle andre one night stands jeg har hatt har utviklet seg til fler night stands fordi sexen var bra og de har jeg ikke angret på Anonymkode: 06502...073 Hvis man har gjentagende sex med samme, partner er det ikke lenger en ons. Ligger jo i ordet. Da er det en pulevenn. Anonymkode: 0ea32...134
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis man har gjentagende sex med samme, partner er det ikke lenger en ons. Ligger jo i ordet. Da er det en pulevenn. Anonymkode: 0ea32...134 ...med samme partner* Anonymkode: 0ea32...134
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Kvinne. Angrer på alle. Får ikke noe annet ut av det en søvnunderskudd. Anonymkode: 8d312...95b 5
Jentadi Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 Gidder ikke angre, kan ikke gjøre noe med det likevel. 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 Jeg har angret. Det var rett og slett bortkastet tid. Jeg fikk absolutt ingenting ut av sexen, bare dårlig fyllesex, vi ødela vennskapet vårt og jeg hadde fylleangst i flere uker. Men selv om jeg angrer, så førte det til en god ting. Jeg setter mye større pris på god sex og sex med kjæreste. ONS er ingenting for meg 👎 Anonymkode: 3315d...eae 3
Gjest Alterego666 Skrevet 6. februar 2018 #8 Skrevet 6. februar 2018 Mine ONSer har stort sett blitt FFer. Altså lite anger der. M(50).
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #9 Skrevet 6. februar 2018 Kvinne. Angrer på 1 ONS. Gav meg ingenting og hadde aldri lagt med han edru. Sexen var bare bleeeh.. Anonymkode: d5dc8...fc9 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #12 Skrevet 6. februar 2018 Har heldigvis aldri hatt Ons og tilfeldig sex, og kommer aldri til å ha det ! Anonymkode: 520e5...d1c 1
Aalo Skrevet 6. februar 2018 #13 Skrevet 6. februar 2018 Angret på ett, hvor dama langt i fra var like fin som det kunne virke på tinder-profilen. Hun hadde åpenbart noen psykiske utfordringer og ville bare legge seg for å sove, før hun tydeligvis hadde kvinna seg opp på morningen og ville ha sex likevel, eller "sex", for ho var trestokken som ikke sa et pip mens jeg bare konsa om å bli kjapt ferdig. Skrekkelig greier og burde ha avbrutt alt kvelden før. Resten har vært fra middels til ekstremt bra, som betyr null grunn til å angre.
Ansagt Skrevet 6. februar 2018 #14 Skrevet 6. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er kvinne og har angret på 2 fordi samleiet ikke ble givende for min del pga wienerpølsetynne peniser. Ville bare ha de vekk så fort som mulig. Alle andre one night stands jeg har hatt har utviklet seg til fler night stands fordi sexen var bra og de har jeg ikke angret på Anonymkode: 06502...073 Trenger skikkelig tjukkpølse du🍆
Ansagt Skrevet 6. februar 2018 #15 Skrevet 6. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er kvinne og har angret på 2 fordi samleiet ikke ble givende for min del pga wienerpølsetynne peniser. Ville bare ha de vekk så fort som mulig. Alle andre one night stands jeg har hatt har utviklet seg til fler night stands fordi sexen var bra og de har jeg ikke angret på Anonymkode: 06502...073 Noen kjører jo dobbel wiener evt😜
katten88 Skrevet 6. februar 2018 #16 Skrevet 6. februar 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Er kvinne og har angret på 2 fordi samleiet ikke ble givende for min del pga wienerpølsetynne peniser. Ville bare ha de vekk så fort som mulig. Alle andre one night stands jeg har hatt har utviklet seg til fler night stands fordi sexen var bra og de har jeg ikke angret på Anonymkode: 06502...073 de angret vell de også med å knulle ei fitte stor som ei lovedør og ikke en trang og deilig en 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #17 Skrevet 6. februar 2018 Jeg har kun hatt ett ONS, og jeg angret vel med en gang morningen etter fordi han plutselig trodde vi var kjærester, og det var noe grusomt kleint. Men ikke angret noe mer enn det lille da, da jeg ville prøve for å se om det var noe for meg. Det var det ikke. Satt ikke veldig pris på sexen, og det ga meg egentlig ingenting. Mye bedre å ha sex med noen man føler noe for. -Kvinne. Anonymkode: 7f4ef...8f8
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #18 Skrevet 7. februar 2018 Jeg angrer ikke på selve sexen eller personen jeg hadde det med fordi jeg syntes det var en fin opplevelse. Men skulle bare ønske at jeg aldri hadde hatt ONS og heller bare ventet og hatt samleie med en som var kjæresten min. Det å ha ONS er ikke for meg. Anonymkode: 95dad...b75
Melissasolstråle Skrevet 7. februar 2018 #19 Skrevet 7. februar 2018 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange av dere har angret på et eller flere ONS? Skriv gjerne om dere er menn eller kvinner Anonymkode: ccaa0...e33 Har angret på sex. Men det nytter ikke å få rundt å tenke på det. Gjort er gjort. Men ta lærdom. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå