Gå til innhold

Lite koselig date

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere skal treffe en date for første gang, men før dere engang har fått truffet hverandre så viser det seg at han er veldig frekk og slitsom over chat, hadde dere fortsatt gitt han en sjanse og møttes likevel eller hadde det vært så turn off at dere går videre?

Anonymkode: f3b61...a61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 78a1e...9b2

• Liker 7
Skrevet

Om han var frekk før han i det hele tatt hadde møtt meg, så hadde jeg nok ikke brukt tiden min på å møte han. 

Anonymkode: 232de...eae

• Liker 4
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Om han var frekk før han i det hele tatt hadde møtt meg, så hadde jeg nok ikke brukt tiden min på å møte han. 

Anonymkode: 232de...eae

Helt enig i det som er skrevet her.

Havet er fullt av fisk,  kast ut snøret og fisk videre du  :-)

Du kommer garantert til å finne noen som er bedre enn det du forteller her.

• Liker 2
Skrevet

Nei det hadde jeg ikke giddet å brukt mere tid på

Anonymkode: a7d0d...a13

Skrevet

Hvorfor skal du gi han en sjanse til å motbevise et håpløst førsteinntrykk? Er jo i starten man forhåpentligvis viser seg fra sin beste side. Han du forteller om her kan umulig være spesielt sjarmerende. Dessverre.

Anonymkode: 70661...913

• Liker 2
Skrevet

Kanskje gitt det en sjanse om han bare vare sosialt idiot, men droppet det om det var needy, kontrollerende saker.

Anonymkode: b29fe...f98

Skrevet

Droppe date, det hadde hvertfall jeg gjort.

Anonymkode: 0727d...4ba

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje gitt det en sjanse om han bare vare sosialt idiot, men droppet det om det var needy, kontrollerende saker.

Anonymkode: b29fe...f98

Hvordan skiller jeg på disse? For meg virker han veldig nedlatende men at det stammer fra usikkerhet. Sosialt idiot uten tvil.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skiller jeg på disse? For meg virker han veldig nedlatende men at det stammer fra usikkerhet. Sosialt idiot uten tvil.

Har du eksempler på hva han har sagt/gjort som var frekt/nedlatende? Litt vanskelig å vurdere hvor graverende idiotisk han har vært uten eksempler..

Anonymkode: 70661...913

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis dere skal treffe en date for første gang, men før dere engang har fått truffet hverandre så viser det seg at han er veldig frekk og slitsom over chat, hadde dere fortsatt gitt han en sjanse og møttes likevel eller hadde det vært så turn off at dere går videre?

Gidder ikke å møte noen med mindre jeg føler vi har en veldig god tone oss i mellom, så nei. Om jeg følte at han var frekk hadde jeg sagt pent takk for meg og gått videre ja. Hadde nok gitt han en tilbakemelding på hvorfor da. Jeg har flere ganger fortalt folk jeg hat cattet med at "sånn prat gidder jeg ikke" eller "slike holdninger er ikke noe for meg" og ønsker dem lykke til videre. Eller om de tidlig dreier inn på sexuell prat så forteller jeg bare at vi tydeligvis ikke er ute etter det samme.

Anonymkode: 010cc...02d

Skrevet

Det har jeg kun gjort én gang, og aldri igjen. Det var han som i utgangspunktet ville treffes irl. Så etter det var avtalt, var han mutt på chat. Møtte ham likevel, og da var han sur, mutt og uinteressert. Jeg gikk før jeg hadde drukket opp kaffen, for å si det sånn, og har aldri godtatt sure fakter før date igjen. 

Anonymkode: 5941d...eab

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...