Gå til innhold

Menn, tenker dere noe spesielt om om kvinner som tar selfies og gjør seg til på bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som tar bilder av seg selv i speilet, eller lager trutmunn på bilder. Og har masse rød leppestift. Er de kjærestemateriale? Tenker dere at hun er en bimbo? Eller tenker dere at hun er tiltrekkende og synes bildene er flotte?

Anonymkode: 3660e...fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med mindre det er ironisk og humoristisk ment så havner hun nok i bimbo-kategorien.

• Liker 5
Skrevet
Akkurat nå, MonsIvar skrev:

Med mindre det er ironisk og humoristisk ment så havner hun nok i bimbo-kategorien.

Hvordan tar man et ironisk bilde ?

Anonymkode: e743b...0a4

Skrevet

Ikke konemateriale iallefall. Til det er behovet for oppmerksomhet for stort. Kommer litt an på bildene som blir tatt, men generelt sett vil det være et definitivt rødt flagg.

• Liker 3
Skrevet

Mye sminke og opptatt av utseende, da tenker jeg overfladisk person som er opptatt av overfladiske ting i livet.

Lite/ingen sminke, da tenker jeg ei som er avslappet, seg selv, opptatt av dypere ting. 

Anonymkode: 21054...475

• Liker 4
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan tar man et ironisk bilde ?

Anonymkode: e743b...0a4

Trykker på utløseren på kameraet.

Med ironisk bilde mener jeg noen som lager duckface og slikt for å etterligne og ha harselas bimboer som lager duckface og slikt. Tatt like før hun går på karneval utkledd som bimbo feks osv.

Endret av MonsIvar
  • Liker 1
Skrevet

Hos meg er slike type bilder definitivt turnoff 

Får bare dama til å virke ego og selvopptatt 

• Liker 5
Skrevet

Tar det som et tegn på overfladiske verdier, men ikke et avgjørende tegn, det skal mer til før jeg konkluderer med at hun er for overfladisk for meg. Noen sånne bilder kan forsåvidt være sykt tiltrekkende rent estetisk, særlig hvis det er en naturlig pen, glødende dame som oser selvtillit og lekenhet. Men det er sjeldent, sånne bilder er stort sett kleine.

Anonymkode: 67a05...cb8

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye sminke og opptatt av utseende, da tenker jeg overfladisk person som er opptatt av overfladiske ting i livet.

Lite/ingen sminke, da tenker jeg ei som er avslappet, seg selv, opptatt av dypere ting. 

Anonymkode: 21054...475

Du vet at det går an å være opptatt av utseende og mote, men samtidig være opptatt av dypere ting?  Og :sjokkbla: kanskje til og med smart? :fnise:

Anonymkode: 5d7b1...912

• Liker 1
Skrevet

Ville nok vært ganske uaktuelt for noe seriøst. På den ene siden sier det trolig noe om bekreftelsesbehov og at vi har helt forskjellige forhold til hvor viktig det er å få oppmerksomhet på nettet, for det andre tror jeg det ville blitt vanskelig å bli genuint forelsket i en person som hele tiden gjorde noe som for meg fremstod tåpelig og som jeg ble pinlig berørt av. 

• Liker 3
Skrevet

Slike bilder, iallfall på datingprofiler, oppfattes av meg som overfladisk, selvopptatt og ikke ute etter noe seriøst. Men det er litt bedre enn Snapchat-filtere.

Skrevet

Må si det er litt gøy å lese kommentarene her, jeg har tatt tusenvis av selfier oppigjennom, gjerne med rød leppestift og en haug med sminke, men er ikke noen oppmerksomhets bimbo av den grunn. Til daglig bruker jeg null sminke, jobber i mannsyrke og går i arbeidsklær og joggebukser. Ordner meg kun for bartender jobben min eller om jeg skal noe spesielt. Men i følge mange er jeg da altfor opptatt av oppmerksomhet til å være konemateriale! Gratulerer med dagen :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...