Gjest Hjertebank Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Om man har rota med en dame (klint) og hun tilsynelatende er veldig interessert i deg, men så sier noen dager senere hun ikke vil møte deg igjen likevel, hva ville du gjort? Hun har ikke fortalt deg at hun har type, men forholdet er tydligvis ganske dårlig siden hun har vært utro med deg. Skal man respektere ønsket hennes ?
*Lene* Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Da bør du respektere det, i aller høyeste grad!
Gjest Moonshadow Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Da bør du respektere det' date=' i aller høyeste grad![/quote']
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #4 Skrevet 10. februar 2005 Da vil jeg heller spørre deg om hva som får deg til å ville være sammen med henne på bakgrunn av dette...... Hun har ikke fortalt deg at hun har type, men forholdet er tydligvis ganske dårlig siden hun har vært utro med deg. Et dårlig forhold er en elendig "unnskyldning" for utroskap.
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Selvfølgelig skal du respektere det.hvis noen hadde sagt til meg at de ikke ville ha noe mer med meg å gjøre hadde jeg selvfølgelig respektert det!!! Jeg trodde alle gjorde det?? naive meg
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #6 Skrevet 11. februar 2005 Mulig jeg tolker innlegget feil, men hvis det er sånn at dere begge kjente at her var det virkelig noe, men at hun trekker seg av fornuftighetsskyld fordi hun har kjæreste så er jeg litt mer usikker. Kanskje hun bryter med kjæresten hvis forholdet virkelig skaranter og tar kontakt med deg om en stund? Kanskje hun ikke gjør det med mindre hun tror at du er skikkelig interessert. Da må du i så fall holde tråden varm. Hva du skal gjøre er vanskelig å si, jeg er i utgangspunktet ikke noe for å ødelegge forhold, men hvis hjertet hamrer så skal man ikke undertrykke det heller, da vil man angre senere i livet.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #7 Skrevet 11. februar 2005 Mulig jeg tolker innlegget feil, men hvis det er sånn at dere begge kjente at her var det virkelig noe, men at hun trekker seg av fornuftighetsskyld fordi hun har kjæreste så er jeg litt mer usikker. Kanskje hun bryter med kjæresten hvis forholdet virkelig skaranter og tar kontakt med deg om en stund? Kanskje hun ikke gjør det med mindre hun tror at du er skikkelig interessert. Da må du i så fall holde tråden varm. Hva du skal gjøre er vanskelig å si, jeg er i utgangspunktet ikke noe for å ødelegge forhold, men hvis hjertet hamrer så skal man ikke undertrykke det heller, da vil man angre senere i livet. :o Det var fint sagt! Man må føle på det tror jeg. Er det virkelig noe utenom det vanlige du har funnet, så må du ikke slippe det! Livet har noen få slike gaver til oss, og det ville være synd å la de gå ifra seg. Synes du ikke?
smidja Skrevet 11. februar 2005 #8 Skrevet 11. februar 2005 Noen ganger må man våge og satse, andre ganger må man la fornuften seire. Hva som er riktig her er det bare du selv som kan vite, du må kjenne inni deg hva du føler, og du må vite litt om hva hun føler...
Gjest Hjertebank Skrevet 11. februar 2005 #9 Skrevet 11. februar 2005 Takk for alle svar! Tror dere misforstår litt. Vi er ikke noen unge fjortiser så dette var noe som gikk litt dypere enn bare en ungdommelig flørt. Jeg har aldri opplevd noe så sterkt før så derfor har jeg det litt vondt nå. Når det gjelder å prate med henne så er det litt vanskelig. Hun har sagt at hun ikke kan treffe meg igjen, og det har jeg tenkt til å respektere. Problemet er at jeg ikke vet hva hun føler, men jeg fikk inntrykk av at det var fordi hun ville være fornuftig og ikke våget å følge hjertet at hun avviste meg. Nå er problemet mitt hvordan jeg skal finne det ut, om tiltrekningen henne var like sterk som min og om det kanskje er et ørlite håp der. Er det ikke det så er det ikke noe å tenke på, men problemet er altså hvordan jeg skal finne det ut. Tror egentlig ikke hun har det så bra heller, i et fornuftsforhold som tydligvis ikke er helt topp.
smidja Skrevet 11. februar 2005 #10 Skrevet 11. februar 2005 Ikke så lett å gi råd når man ikke helt vet alt. Om du har følelser du aldri har hatt før så ville nå jeg forsøkt å sjekke litt om hva hun EGENTLIG mente... du vet.. det eneste man angrer på er jo det man aldri gjorde... Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå