AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Eller er det bare en unnskylding folk som ikke finner seg noen bruker ? Anonymkode: 6304b...66b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Alle er vel skapt for å leve i et forhold. Men det er få som er skapt til å leve i et forhold til noen som marginalt er skapt til å leve i et forhold. Anonymkode: 8a54e...790
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Syns det stort sett er utsagn som kommer fra svært egoistiske personer som bryter forholdt sekundet det kreves noe av dem. Anonymkode: 647c6...93b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Jeg vil ikke ha forhold. Alt for mye styr og tulleregler. Anonymkode: 7cfd6...41b 2
bortebra Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Skapt til å leve i forhold. Jeg vet ikke helt hva det vil si, jeg vet bare at mange har ulike forventninger til hva det vil si. Jeg må likevel si at jeg stort sett er gladere når jeg er singel enn i forhold, ikke kjærestenes feil, men heller min egen, tror jeg. 4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 Noen er ihvertfal definitivt skapt for å leve I forhold er vitne til flere fra hjembyen min som har hatt kjæreste siden barneskolen. Forelsket eller ei i kjæresten sin, så må de ha noen. Jeg tror alle ka være skapt for forhold når de møter "den rette". Jeg er kanskje en av de mange vil si ikke er skapt for forhold, da jeg liker alenetid og jeg vil ikke være avhengig av noen økonomisk eller lignende. Jeg ønsker veldig en kjæreste når jeg er forelsket, men da ønsker jeg jo bare han. Anonymkode: 254f6...bef
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Noen er ihvertfal definitivt skapt for å leve I forhold er vitne til flere fra hjembyen min som har hatt kjæreste siden barneskolen. Forelsket eller ei i kjæresten sin, så må de ha noen. Jeg tror alle ka være skapt for forhold når de møter "den rette". Jeg er kanskje en av de mange vil si ikke er skapt for forhold, da jeg liker alenetid og jeg vil ikke være avhengig av noen økonomisk eller lignende. Jeg ønsker veldig en kjæreste når jeg er forelsket, men da ønsker jeg jo bare han. Anonymkode: 254f6...bef Selvmotsigelse much? Anonymkode: 7cfd6...41b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #8 Skrevet 6. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selvmotsigelse much? Anonymkode: 7cfd6...41b Nei? Jeg skriver at jeg er en person som ikke er så veldig skapt for forhold. Jeg har aldri hatt kjæreste og er snart 30. Men om jeg forelsker meg så kan jeg være skapt for det... men jeg er ikke så ute etter forhold at jeg kan finne en "hvem som heslt". Anonymkode: 254f6...bef
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #10 Skrevet 6. februar 2018 De fleste menn vil jo ikke ha forhold, er mest oss damer det. Så det vil vel si at menn ikke er skapt til forhold, siden de foretrekker å ligge rundt? Jeg skjønner ikke at de orker holde på sånn, men deres valg det. Anonymkode: a1d5f...1cc
Gjest Mysticgirl Skrevet 6. februar 2018 #11 Skrevet 6. februar 2018 Ja det finnes. Selv sliter jeg med å være i forhold over tid. Trives veldig godt alene også. Skal feks aldri bo med noen mann igjen , det takler jeg ikke mer. Er godt å ha et eget liv og egne venner og godt å kunne trekke seg tilbake til noe eget Men er jo kjekt å ha noen å kose med og dra på ferie med av og til
Mars Quirinus Skrevet 7. februar 2018 #12 Skrevet 7. februar 2018 Det tror jeg. Mange mennesker har sikkert ikke de egenskapene som trengs for å trives i et langvarig forhold, men trives bedre alene der de kan styre alt selv.
Gjest N-Nøff Skrevet 7. februar 2018 #13 Skrevet 7. februar 2018 Skapt til og skapt til, alle mennesker er i alle fall skapt til å være gode, og gjøre det rette. Men når vi snakker om forhold, så tror jeg mange har en personlighet som ikke egner seg i et forhold. Lite samarbeidsvilje, mye egoisme, stahet, barnslighet, dumskap, kort lunte og så videre. Alle de er egenskaper som ikke gjør seg godt i et forhold.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #14 Skrevet 7. februar 2018 Jeg er ok med forholdsbiten. Men sjekkekulturen der i mot..................... Anonymkode: ae2dd...7b9 1
Gjest N-Nøff Skrevet 7. februar 2018 #15 Skrevet 7. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ok med forholdsbiten. Men sjekkekulturen der i mot..................... Anonymkode: ae2dd...7b9 Den er et eget kapittel, si.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #16 Skrevet 7. februar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: De fleste menn vil jo ikke ha forhold, er mest oss damer det. Så det vil vel si at menn ikke er skapt til forhold, siden de foretrekker å ligge rundt? Jeg skjønner ikke at de orker holde på sånn, men deres valg det. Anonymkode: a1d5f...1cc Orker å holde på sånn? Man sliter som oftest mer i et forhold med å opprettholde sexfrekvensen. For ikke å snakke om alle kompromiss og drama man må holde ut. Anonymkode: 7cfd6...41b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå