AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Del Skrevet 6. februar 2018 Vi er gode venner og han har vist meg en uendelig tillit etter at jeg åpnet meg om et problem. Han kunne tatt valget og dratt, men han valgte å bli. Jeg vil skrive noen fine ord på et valentines kort til han + at han får et gavekort på noe vi kan gjøre sammen. Jeg sliter med å finne ord. Noen som kan hjelpe meg? Tusen takk på forhånd Anonymkode: 042be...d84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #2 Del Skrevet 7. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi er gode venner og han har vist meg en uendelig tillit etter at jeg åpnet meg om et problem. Han kunne tatt valget og dratt, men han valgte å bli. Jeg vil skrive noen fine ord på et valentines kort til han + at han får et gavekort på noe vi kan gjøre sammen. Jeg sliter med å finne ord. Noen som kan hjelpe meg? Tusen takk på forhånd Anonymkode: 042be...d84 Valentinskort er vel strengt tatt et kjærlighetskort? Er dette en venn av deg, så får du jo utdypet om hva vennskapet betyr for deg i kortet. Anonymkode: 9d96c...9fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå