AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Jeg har truffet en mann. Ikke crazy sommerfugler i magen men fint og godt. Han er veldig snill, oppmerksom, går veldig godt overens med ungene, vi har felles verdier og alt er bare fint. Men er det det? Han melder meg flere ganger om dagen, vil ringe og si god natt hver kveld. Har, som meg, hatt flere forhold som ikke fungerte og han forteller åpent om det, men alle damene hans virker som at har hatt psykiske eller sosiale issues. Er det for godt til å være sant ? Finnes det tegn som jeg kan se nå på at han ikke er så bra som jeg tror? Har vert i mange forhold med destruktive menn og klarer ikke fri meg fra følelsen om at det er for godt til å være sant. Er det måter jeg kan «avsløre» ham på om han ikke er så god som jeg tror. Har ikke truffet vennene hans. Anonymkode: 84028...6de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 At det er "noe galt med" alle tidligere partnere er jo et stort, rødt flagg. Men han kan vel kanskje tenke det samme om deg? Anonymkode: 9c1e5...d85 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 At det er noe galt med alle han har vært sammen med er et tegn, men det tegnet kan like gjerne være et tegn på at han har vært naiv eller for godtroende. Det motsatte av "psykopat", med andre ord. Anonymkode: 5ba96...b96 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Hvis noens ekser er gal på ordentlig er det andre folk enn ekskjærester og hans venner som ville sagt det om noen. Anonymkode: 3e731...bfd 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvis noens ekser er gal på ordentlig er det andre folk enn ekskjærester og hans venner som ville sagt det om noen. Anonymkode: 3e731...bfd Ikke nødvendigvis. Noen er helt normale sammen med andre. Anonymkode: e9c37...5b8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 Liker han dyr? Har han venner som han har hatt i over 10 år? Hvis han har barn, ble det slutt med barnemor veldig tidlig? Anonymkode: 4a050...a27 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Liker han dyr? Har han venner som han har hatt i over 10 år? Hvis han har barn, ble det slutt med barnemor veldig tidlig? Anonymkode: 4a050...a27 Ja, han liker dyr og er flink med dyr. Han har barn, tre stykk med samme dame og de var sammen til den yngste var fem. Tenker det er et godt tegn 😊 og de samarbeider godt om barna. Anonymkode: 84028...6de
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #8 Skrevet 6. februar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: At det er noe galt med alle han har vært sammen med er et tegn, men det tegnet kan like gjerne være et tegn på at han har vært naiv eller for godtroende. Det motsatte av "psykopat", med andre ord. Anonymkode: 5ba96...b96 Det er dette med de «gale» exene som først fikk meg til å bli litt urolig for å være helt ærlig ... men du har kanskje rett. Kanskje det at han er så snill tiltrekker seg «gale» kvinner. Og hva det nå enn sier om meg... Anonymkode: 84028...6de
Doroline Skrevet 7. februar 2018 #9 Skrevet 7. februar 2018 Hva sier magefølelsen? Utforsk magefølelsen, det er ofte "noe" som skurrer fra første stund med psykopater eller manipulative mennesker. Man klarer bare ikke helt å se hva. 1
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #10 Skrevet 7. februar 2018 Minner meg om mine ekser. Nr 1:Hans ekser hadde vært så fæle mot ham. Kjeftet på ham dagen lang. Alt han gjorde var galt. Etter et par mnd så jeg jo at han var en gigantisk sær og sta rotekopp som ikke evnet å ta hensyn til andre eller høre etter i det hele tatt, han irriterte vettet av meg 😁 Nr 2: eksen hans var psykisk syk. Omtrent gal. Etter noen mnd fant jeg ut at han var utro, og konfronterte ham med det, hans svar: jeg var gal og kom med psyke beskyldninger... Men så skal det jo sies at noen snille mennesker tiltrekker seg en viss type ikke så snille mennesker også, så kanskje han har hatt uflaks og at det virkelig er eksene det er noe galt med... Anonymkode: 21085...ac8 1
draug 75 Skrevet 7. februar 2018 #11 Skrevet 7. februar 2018 På 06/02/2018 den 15.28, AnonymBruker skrev: Er det måter jeg kan «avsløre» ham på om han ikke er så god som jeg tror. Ja. For eksempel hvordan han ter seg mot andre når dere er ute ilag. Er han hyggelig mot personale på bar, cafe, kino; bussjåfører - eller er han nedlatende, hoven og ekkel? 1
Doroline Skrevet 8. februar 2018 #12 Skrevet 8. februar 2018 18 timer siden, draug 75 skrev: Ja. For eksempel hvordan han ter seg mot andre når dere er ute ilag. Er han hyggelig mot personale på bar, cafe, kino; bussjåfører - eller er han nedlatende, hoven og ekkel? Min erfaring med psykopater er at de ofte er veldig hyggelige og flinke til å komme i kontakt med personale og fremmede. 1
draug 75 Skrevet 9. februar 2018 #13 Skrevet 9. februar 2018 14 timer siden, Doroline skrev: Min erfaring med psykopater er at de ofte er veldig hyggelige og flinke til å komme i kontakt med personale og fremmede. Så hvis han er hyggelig mot folk er han psykopat? Neida. Jeg skjønner hva du mener. Men du bør også skjønne hva jeg mener: alle fall så skal alarmklokkene ringe hvis han er slik som jeg beskriver. Mange kvinner forteller at "han fikk meg til å kjenne meg spesiell", hvis det imidlertid er spesiell på det viset at hun var den eneste han ikke kjefta på, da kan man kjenne seg trygg på at helvete ikke er langt unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå