prikkeline Skrevet 10. februar 2005 #1 Skrevet 10. februar 2005 Hei hei Er ny her og tenkte å si et felles "hei" til brukerne av forumet. Skal gifte meg 16 juli og fridde til min kjære 18 juni 2004. Så nå har jeg surfet nettet store deler av uken i 6 mnd uten å oppdaget dette forumet . helt utrolig. Har jo vært inne på kvinneguiden flere ganger og kikket på andre bryllupsting og tang, men ikke oppdaget forumet.... men jeg ble jo kjempeglad :-) for å ha muligheten til å diskutere med andre i samme situasjon - folk rundt meg kan jo bli en smule lei av alt bryllupsmaset hver uke.....så da kan jeg jo øse det ut her kanskje...... Lurer på så mye. Er for tiden opptatt av blomster : hvilken blomster jeg skal velge, hvordan buketten skal se ut og hvilke farger jeg skal velge. Kjempevanskelig å bestemme seg - og så skal jo fargene gjerne stå i stil med pynten på kaken, fargene på invitasjonen, pynten på bordet i buketten osv......... det må jo ikke det, men det blir vel fint med en helhet.... Nå står valget mellom lyse roser i rund bukett med hjerteranke rundt (ganske klassisk vil jeg tro) eller en sånn lang smal bukett (vanskelig å forklare) som henger i ei lang remse nedover kjolen, men har ikke funnet så veeeldig mange bilder av slike ennå, Noen som skjønner hva jeg mener? Har dere noen sider med slike buketter? Ja ja - uansett. Her er jeg. Gleder meg til å snakke meer med dere, klem fra Prikkeline
Gjest gjest1 Skrevet 10. februar 2005 #2 Skrevet 10. februar 2005 Hei og velkommen som ny bruker her på KG Det er mange likesinnede her som er veldig hjelpsomme og kommer med gode tips. Ta en titt innom bryllupsdagbøkene til folk også som du finner her. Mange gode tips og mye bryllupspret
Gjest Brud2005 Skrevet 10. februar 2005 #3 Skrevet 10. februar 2005 Hei du !! Koselig at du også vil være med og utveksle ideer. Jentene her inne er helt fantastiske Gled deg til å bli bedre kjent med dem. Kanskje du vil lage en dagbok du også?
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #5 Skrevet 10. februar 2005 Velkommen!! Klem fra Tex, velkjent gammel traver med (litt for) lang fartstid på bryllupssidene..... :oops:
Maxine Grey Skrevet 10. februar 2005 #6 Skrevet 10. februar 2005 Heisan og velkommen! Maxine er gammel brudemamma.
Annie78 Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Jeg skal også gifte meg 16.juli!!!!! :-) Gleder meg kjempemasse!!! Har du planlagt mye hittil?
prikkeline Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2005 Jeg skal også gifte meg 16.juli!!!!! :-) Gleder meg kjempemasse!!! Har du planlagt mye hittil? Jeg har planlagt en del. Har bestilt kirke, fotograf, hotell, frisør, kjolen og kaken - så da føler jeg at jeg er kommet litt på vei iallfall. Vet ikke hvordan kaken skal se ut, men har bestilt stativet den skal stå på. Har også laget ferdig invitasjonen på pc og sendt de til trykking og har laget layout'en til sangheftet. Kjolen var det jo 6 mnd levering på, så den ble bestilt i januar. Ja, og så har jeg bestilt bryllupsreisen - NILENCRUISE. Gleder meg veldig til det. Siden vi skal ha bryllupet på hotel, så er jo suite, musikk og mat inkludert, så det er jo også greit. Føler jeg har bra kontroll. Du da?
Annie78 Skrevet 11. februar 2005 #12 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har planlagt en del. Har bestilt kirke, fotograf, hotell, frisør, kjolen og kaken - så da føler jeg at jeg er kommet litt på vei iallfall. Vet ikke hvordan kaken skal se ut, men har bestilt stativet den skal stå på. Har også laget ferdig invitasjonen på pc og sendt de til trykking og har laget layout'en til sangheftet. Kjolen var det jo 6 mnd levering på, så den ble bestilt i januar. Ja, og så har jeg bestilt bryllupsreisen - NILENCRUISE. Gleder meg veldig til det. Siden vi skal ha bryllupet på hotel, så er jo suite, musikk og mat inkludert, så det er jo også greit. Føler jeg har bra kontroll. Du da? Jeg har bestilt både kjole, hotell m. brudesuite og alt som følger med, fotograf,tiara, sko, kirke,frisør...ja, alt utenom kaken... Den tar mamma seg av...håper jeg. Godt å være ute i god tid. Kjolen bestilte jeg i november. Tar jo 6 mnd. som du sier, og vi reiser dit vi skal gifte oss i juni...
Annie78 Skrevet 11. februar 2005 #13 Skrevet 11. februar 2005 Jeg har planlagt en del. Har bestilt kirke, fotograf, hotell, frisør, kjolen og kaken - så da føler jeg at jeg er kommet litt på vei iallfall. Vet ikke hvordan kaken skal se ut, men har bestilt stativet den skal stå på. Har også laget ferdig invitasjonen på pc og sendt de til trykking og har laget layout'en til sangheftet. Kjolen var det jo 6 mnd levering på, så den ble bestilt i januar. Ja, og så har jeg bestilt bryllupsreisen - NILENCRUISE. Gleder meg veldig til det. Siden vi skal ha bryllupet på hotel, så er jo suite, musikk og mat inkludert, så det er jo også greit. Føler jeg har bra kontroll. Du da? Og så sendte i ut invitasjonene på mandag...Er ute i god tid siden det er midt i ferien, og ganske mange som må reise et godt stykke....
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #14 Skrevet 11. februar 2005 Vi vil se kjolen!! Vet ikke om jeg klarer å legge inn en link, men prøv denne: http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?89 Synes forøvrig at bildet er litt misvisende, synes ikke kjolen er så fin her som den er i virkeligheten. Jeg har fargen soft blush, dvs en liten nyanse av rosa faktisk - kjemperomantisk. Kjolen ble vist på brylupsshowet til Belle Amie nå i Januar vet jeg kanskje du får frem bildet hvis du trykker her: http://www.bryllupsguiden.no/bergen/visBil...=id&cur_page=27 og her: http://www.bryllupsguiden.no/bergen/visBil...=id&cur_page=29 Den var iallfall veldig fin på og nå er den jo bestilt, så nå er det for sent å angre seg.
Gjest Anonymous Skrevet 11. februar 2005 #15 Skrevet 11. februar 2005 Jøss har du sendt ut invitasjonene allerese Annie78? Jaja, vi har jo informert de som kommer langsveisfra for 6 mnd siden, men har ikke fått innbydelsene enda, så det må jeg vente litt med. Men tror jeg kommer til å sende de ut i løpet av neste mnd. Skal en tur til utlande om halvanna uke og der skal jeg kjøpe gifteringene, sko, undertøy, brudepikekjole og ellers det jeg måtte komme over. Håper bare at de har det som jeg er ute etter. Skal nemlig til Bahrain, så gullet er iallfall billig. Kan jo bli spennende - kanskje jeg kommer hjem med deeet arabiske antrekket
prikkeline Skrevet 11. februar 2005 Forfatter #18 Skrevet 11. februar 2005 hmmm Hadde visst blitt gjest jeg, glemte å logge meg på i farten - litt sløv. Hvordan lager jeg bryllupsalbum forresten? hilsen prikkeline
Annie78 Skrevet 11. februar 2005 #19 Skrevet 11. februar 2005 Jøss har du sendt ut invitasjonene allerese Annie78? Ja, alle har egentlig bare gått og ventet på invitasjon, så vi tenkte vi bare kunne sende dem når vu først hadde laget dem. Har satt s.u. ganske tidlig, siden vi skal ha bryllupet en annen plass enn der si bor selv. Høres greit ut å kunne kjøpe smykker og sånt i utlandet. Du får kose deg med turen og planleggingen! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå