Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker da på de som er litt dyrere, og inneholder "aktive ingredienser". Jeg har kun noen fine linjer under øynene, og lurer på om dette funker eller om det bare er humbug?

Jeg bruker allerede en øyekrem fra Kiehl's, men skal jeg være ærlig ser jeg ingen forskjell på øyeområdet før/etter-bruk. 

Er det viktig å bruke serum og/eller krem for øyepartiet?

Anonymkode: ae833...c20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville sagt nei. Er det bra for ansiktshuden for øvrig, vil det fungere rundt øynene også. Hele konseptet "øyekrem" og enda verre "øyeserum" er noe kosmetikkindustrien har funnet på for å selge flere produkter.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har brukt sånn rådyr øyekrem med retinol i 5-6mnd. Samt et rådyrt serum. Alle rynkene/linjene rundt øynene ser helt likens ut. :P Jeg tenker at denne øyekremen er en investering for framtida, men ikke vet jeg altså. Når tuben er tom tviler jeg på at jeg kommer til å kjøpe en ny en med det første.
De gangene rynkene rundt øynene ser bedre ut er de gangene jeg vet at huden har fått nok fukt  - både utvendig og innvendig. Samt at jeg har fått nok hvile. Dehydrering = alle linjer blir enda mer tydelig.

Hvor gammel er du TS? Det er mulig disse kremene funker bedre når man har blitt litt eldre. Selv er jeg i begynnelsen av 30 årene og har ikke så kjempemange linjer egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...