Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvere over lang tid. Gått på Provera to ganger tidligere, ene gangen blødde jeg aldri og mannen reiste bort en måned (plutselig, ikke planlagt) så dette var litt "bortkastet", andre gang fikk jeg blødning tredje pillefrie dag og startet på Femar og vi ble gravide, men det endte i SA.

Nå har jeg gått på Provera igjen (1 stk ganger 5 dager) og vært uten piller i 4 dager. Skal jo vente noen dager til, merker jeg er litt utålmodig og kan ikke allerede nå ringe gyno å "mase", dette skal jeg gjøre dag 7 :P (Legen sa jeg skulle begynne blødning dag 3-7). Sist fikk jeg dag 3. Nå er jeg på dag 4. Første gang blødde jeg aldri. Startet derfor ikke på Femar.

Så til spørsmålet! Jeg tenker at jeg ikke kan begynne på Femar uten at jeg har fått blødning, så skal jeg bare begynne rett på Provera igjen? (Selvfølgelig skal jeg vente de 7 dagene og også 10 muligens.)

Er det noen her som har hatt flere runder med Provera? Hvor lenge gikk det før dere blødde? uavehenging av videre pillerbruk av Femar og annet.

Takk!!!

Anonymkode: 38dfc...5c8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tidligere fått på provera 2 ganger, da har jeg gått på det i 10 dager og fått mensen den 11.

I Desember gikk jeg 5 dager på Provera og fikk mensen den 7’ende dagen, skulle egentlig tatt Femar da også pga eggløsning, men det ble aldri noe av da det var midt i julestria og ble alt for mye å tenke på.

Igår når jeg stod opp fikk jeg plutselig mensen, tenker da og ta Femar, men husker ikke helt når jeg skal ta Femaren etter jeg fikk mensen og på papirene fra gyn er det så dårlig beskrevet. 

Anonymkode: 22b76...02f

• Liker 1
Skrevet

Men som du skriver, så kan du jo bare vente i 10 dager før du tar provera igjen, fordi mensen kan jo plutselig dukke opp iløpet av noen dager

• Liker 1
Skrevet
På 6.2.2018 den 19.07, AnonymBruker skrev:

Men som du skriver, så kan du jo bare vente i 10 dager før du tar provera igjen, fordi mensen kan jo plutselig dukke opp iløpet av noen dager

Blør jeg ikke snart begynner jeg på provera igjen på mandag...

takk for svar og lykke til til deg!

Anonymkode: 38dfc...5c8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...