AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Hadde dere gitt han brød å middag .eller hva hadde dere gjort? Anonymkode: 1ee40...cfb
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Sendt ham hjem til middag. Det hadde jeg satt pris på om andre gjorde om det var mitt barn også. Anonymkode: 30f2b...f00 1
stan Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Ja, klart det. Så hadde jeg informert foreldrene om at NN ble med oss hjem i dag og spiste sammen med oss. Og spurt om dette er greit for dem. Unger i den alderen er ofte veldig sultne etter skoledagen. 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Klart de er sultne når de kommer fra skolen. Har unger her selv nå, det er da ikke et problem. De får skiver, nudler, ravioli når de kommer og så er det middag i halv femtida når vi har middag. Anonymkode: f549f...78f
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Ville servert grov brødmat eller havregrøt eller skolen Ikke noe galt i å ha folk på middag iblant heller, men jeg ville nok heller ikke gjort det til en vane dersom det nesten er hver dag. Anonymkode: 8bf97...399
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 Det er greit å sende han hjem hvis du ikke har råd til å fôre på han. Anonymkode: fb6c9...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå