Zoey Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Har noen gode råd? Jeg har forsøkt flere kremer, synes Helosan virker best. Jeg har også forsøkt olje og sukker, peeled av tørr og død hud og sittet med hendene i olje i hanske lenge etterpå. Dette ser ut til å ha effekt i to dager. Toppen. Har hatt en lengre periode med mye sykdom i huset, så jeg vasker hendene ca femten ganger hyppigere enn vanlig, eller sånn føles det ut. I tillegg til at jeg hjelper de yngste med sin håndvask, og vasker generelt "hele tiden". Bruker oppvaskhansker til vaskebøtte-jobb og oppvask, men... Gode råd? Nå sprekker faktisk huden opp i blant når jeg knytter neven.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Vask hendene med fuktighetskrem, for eksempel Spenol. Anonymkode: 1f4c8...e58
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Slitt med håndeksem i mange år. Bruker helosan og kortison regelmessig. Noen ganger kan carbaderm fungere også. Men som fuktighetskrem fungerer helosan desidert best, og jeg vil påstå jeg har prøvd myyyyye. Anonymkode: c4fdb...528
Zoey Skrevet 6. februar 2018 Forfatter #4 Skrevet 6. februar 2018 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vask hendene med fuktighetskrem, for eksempel Spenol. Anonymkode: 1f4c8...e58 Virker det bedre enn babyolje? Jeg har pumpeflaske babyolje stående som jeg bruker i stedet for håndsåpe flere ganger om dagen. Takk for tips.
Wonders Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Om du skal ut i denne kulden, beskytt hendene dine med hansker. Så du ikke påfører mere tørrhet. Vasker du gangene mye så skulle de kjempegodt etterpå så det ikke er noen såperester igjen. Selv bruker jeg denne https://www.apotek1.no/produkter/canoderm-5-krem-100g-67923p
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Weleda Skinfood. Lukter litt sterkt, men fungerer. Jeg vasker også hendene veldig mange ganger i løpet av en dag, men denne pleier å ordne opp i tørrhet og sprukne knoker. Anonymkode: 95cde...dd8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå