Gjest Khloe Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 (endret) Hei! Jeg trenger en ny dagkrem nå som jeg (endelig) har vokst av meg tenåringshuden. Jeg er 23 og har normal til kombinert hud. Jeg reagerer ofte på produkter med mye parfyme og plantebaserte ingredienser. - Jeg har forsøkt Decleor Hydra Floral Light Cream. Denne virket fantastisk en stund, men så ble huden irritert og full av kviser. Det burde jeg jo forstått, da den er full av planteoljer. - Jeg har også forsøkt Skin Smoothing Cream fra Dermalogica, men denne føler jeg ikke gjør så mye. Nå har jeg tenkt til å prøve Matis Réponse Délicate. Har noen erfaringer med denne? Jeg er redd for at også denne skal bli for sterk for huden min. Kom gjerne med andre forslag også Endret 6. februar 2018 av Khloe
Nerine_ Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Jeg brukte den for en stund siden, har hud som fort blir uren. Jeg syns kremen var grei, men følte kanskje den ble for mye og ikke trakk ordentlig ìnn. Jeg likte den grønne bedre, husker ikke hva den heter. Kunne ikke bruke den rosa daglig iallefall.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Jeg synes Matis Delicate dagkremen er super, den gir masse fukt. Har normal hud som lett blir fuktfattig og får kviser om den ikke får nok fukt, særlig om vinteren. Decleor sine produkter er de eneste jeg ikke har tålt, fikk masser underjordiske kviser. Men tåler alt annet, så kan ikke si så mye om Matis blir for sterkt. Anonymkode: 94c04...bcc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå