AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 hei i passet mitt står fornavn og det ene etternavnet under fornavn. det siste etternavnet står under etternavn. hvordan skal jeg fylle dette inn når jeg bestiller flybilletter? skal da f.eks. kari olsen stå i fornavn, eller skal olsen stå som eget i mellomnavn, mens nordmann står på etternavn? eller skal olsen og nordmann stå sammen på etternavn? gjelder en flytur til usa, så bør være riktig... Anonymkode: a835c...e5e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Fornavn: Kari Olsen Etternavn: Nordmann dersom du heter Kari Olsen Nordmann. Det er kun Nordmann som er etternavnet, Olsen er et mellomnavn og skal stå under fornavn. Anonymkode: 1ef4c...1a5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 Evt Fornavn: Kari Mellomnavn: Olsen Etternavn: Nordmann. Anonymkode: 1ef4c...1a5
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Du har kun ett etternavn; det siste navnet ditt. Alt annet er fornavn, eller fornavn + mellomnavn om det er felt for det. Anonymkode: e579f...72c
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Det er kun det siste navnet ditt som er etternavn. Uansett hvor mange navn du har. Alt annet er fornavn. Anonymkode: 04488...27b
funginger Skrevet 7. februar 2018 #6 Skrevet 7. februar 2018 Jeg pleier å skrive etternavn og fornavn, pleier ofte å droppe mellomnavn.
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2018 #7 Skrevet 7. februar 2018 1 time siden, funginger skrev: Jeg pleier å skrive etternavn og fornavn, pleier ofte å droppe mellomnavn. Ikke på søknad om ESTA til USA vel? Anonymkode: bffda...612
funginger Skrevet 7. februar 2018 #8 Skrevet 7. februar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke på søknad om ESTA til USA vel? Anonymkode: bffda...612 Kanskje ikke, men har fem navn, så hadde nok uansett ikke brukt alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå