Gå til innhold

Dere som sliter med å få motsatt kjønn til å like dere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som sliter med å få  motsatt kjønn til å like dere. Er det fordi dere ikke vet hva dere kan fikse på eller fordi dere ikke gidder å fikse på det som bør fikses på?

Selv er jeg mann og sliter med å bli likt av  det motsatte kjønn og jeg tror jeg vet hvorfor, men synes det er for mye jobb å fikse på tingene som ville gjort meg mer attraktiv. 

Jeg lurer kun på de tingene som gjør dere mindre attraktive som dere kan fikse på. Om man tror man er lite attraktiv fordi man er lam fra halsen og ned så tells ikke det siden det ikke er noe man selv kan endre på om man bare "tar seg sammen". 

Anonymkode: f691c...28a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det litt sånn jeg og. Men så tenker jeg, fuck de! Er jo selvfølgelig ting jeg og vil endre på, og kommer til å prøve å endre på. Men vil ha ei jente som liker meg som den jeg eg, og som jeg kan være meg selv med. Vet jeg har mye å tilby, men ingen ser det!

• Liker 4
Gjest padawan
Skrevet

er ikke feilen at man er interessert i eller faller for "feil" personer og at "feil" personer ofte er interessert i oss tilbake?

Skrevet

Hvilke ting er det som gjør de mindre attraktiv ts? Og om det er relativt lett å gjøre noe med, hvorfor ønsker du ikke å endre på det?

Anonymkode: c517e...83a

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, padawan skrev:

er ikke feilen at man er interessert i eller faller for "feil" personer og at "feil" personer ofte er interessert i oss tilbake?

Har vært sånn for min del hvertfall!

Skrevet

Hvorfor er det for mye jobb å fikse på for deg? Vet du hvor mye jobb kvinner bruker hver dag på hudpleie og hårstell, hver uke på hårkurer, kroppsoljer, trening, negler, vipper og hudbehandlinger, og hver måned på frisører og å kjøpe fine klær, eller hvor mange timer det går på å lære seg fine stiler via bilder og blogger og sminkemetoder og hårflettemetoder på internett hver måned?
Vi kommer ikke innsatsfrie skjønne vi heller for å si det sånn, så om det er trening eller operasjon eller å massere hodebunnen din hver dag med olje for å fremme hårvekst i månen din, så er det strengt talt ikke så mye jobb altså.

Anonymkode: 1c5d2...734

• Liker 14
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som sliter med å få  motsatt kjønn til å like dere. Er det fordi dere ikke vet hva dere kan fikse på eller fordi dere ikke gidder å fikse på det som bør fikses på?

Selv er jeg mann og sliter med å bli likt av  det motsatte kjønn og jeg tror jeg vet hvorfor, men synes det er for mye jobb å fikse på tingene som ville gjort meg mer attraktiv. 

Jeg lurer kun på de tingene som gjør dere mindre attraktive som dere kan fikse på. Om man tror man er lite attraktiv fordi man er lam fra halsen og ned så tells ikke det siden det ikke er noe man selv kan endre på om man bare "tar seg sammen". 

Anonymkode: f691c...28a

Vanskelig å si. Jeg vet jo hva med meg jeg syns er mindre pent, men jeg vet ikke om menn er enige. Alt jeg vet er at jeg ikke "lander" helt godt hos de. Men jeg vet ikke hvorfor.

For min del trener jeg og er nøye med kosthold og helse. Jeg tar ellers også godt vare på meg selv. Jeg tror dersom jeg skal bli penere eller mer attraktiv må jeg enten ha plastisk kirugi eller skifte personlighetstrekk, altså nesten bli en annen. Og det ønsker jeg jo ikke.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ikke man skal endre på noe! Alle bør være seg selv, og det er tross alt personligheten som betyr noe og den kan man ikke forandre på.

Heldigvis er det sånn at alle faller for forskjellige utseender, personligheter osv. så det bør finnes muligheter for alle.

Det at man ikke møter noen kan komme av at man ikke er tilgjengelig nok på de rette arenaer. Om man trives med turer i skog og mark, kan det være lurt å bli med i DNT f.eks. eller en idrett man trives med. Flere steder å treffes uten at det behøver å være på byen.

Anonymkode: 781d9...d8e

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er det for mye jobb å fikse på for deg? Vet du hvor mye jobb kvinner bruker hver dag på hudpleie og hårstell, hver uke på hårkurer, kroppsoljer, trening, negler, vipper og hudbehandlinger, og hver måned på frisører og å kjøpe fine klær, eller hvor mange timer det går på å lære seg fine stiler via bilder og blogger og sminkemetoder og hårflettemetoder på internett hver måned?
Vi kommer ikke innsatsfrie skjønne vi heller for å si det sånn, så om det er trening eller operasjon eller å massere hodebunnen din hver dag med olje for å fremme hårvekst i månen din, så er det strengt talt ikke så mye jobb altså.

Og i mange tilfeller er det bortkastet fordi menn liker dere uansett... 

Skrevet
54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tull, flere kvinner bruker ikke penger på det du lister opp :)

Anonymkode: 01447...df7

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men en gjennomsnittskvinne bruker en god del penger på sminke, hår (shampo, balsam, hårkur, farge/frisør, håroljer, hårspray, tørrshampo og gjerne klær. Om man ikke fikser neglene på salong går det tid til å fikse negler selv. En bruker generelt mer tid og penger på velvære enn hva mannfolk skulle tro.

• Liker 9
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hjelp, jeg er kvinne og gjør ingenting av det der, untatt litt sminke og nye klær iblant.

Anonymkode: eea6f...c97

• Liker 3
Skrevet

Har ikke fjerneste anelse om hvorfor de ikke liker meg på den måten. Dermed vet jeg heller ikke hva jeg eventuelt skulle fikset på, og skulle jeg fikset noe som helst så måtte det være småting for jeg ville ikke endre personlighet eller utseende totalt bare for å finne en mann. Da ville han uansett ikke falle for meg, men for et skinnbilde av meg. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg glemte også å nevne hudpleieprodukter, som er ganske dyre.

• Liker 2
Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg synes ikke man skal endre på noe! Alle bør være seg selv, og det er tross alt personligheten som betyr noe og den kan man ikke forandre på.

Heldigvis er det sånn at alle faller for forskjellige utseender, personligheter osv. så det bør finnes muligheter for alle.

Det at man ikke møter noen kan komme av at man ikke er tilgjengelig nok på de rette arenaer. Om man trives med turer i skog og mark, kan det være lurt å bli med i DNT f.eks. eller en idrett man trives med. Flere steder å treffes uten at det behøver å være på byen.

Anonymkode: 781d9...d8e

Tja. Jeg synes ikke man skal preke "vær seg selv" til enhver pris, enten det er snakk om utseende eller personlighet(sett bort fra det man ikke kan gjøre noe med). Å være litt selvkritisk på et nivå som oppfordrer til personlig utvikling er positivt(ikke selvkritisk som i at man er nedlatende mot seg selv), men det kan være brutalt å innrømme at man har et så dårlig personlig trekk at man bør gjøre noe med det.

Anonymkode: ee418...38e

• Liker 2
Skrevet

For menn som sliter med å få det motsatte kjønn til å like en så har jeg den rette medisinen som vil korrigere dette. Følg denne timeplanen så vil du raskt så positive resultater ;

b33.jpg

• Liker 8
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes et fåtall som ikke gjør noe av det der ja, men de får spørsmål om de er syke og blir sett på som stygge gråmus.

Så har vi noen som for eksempel kun sminker seg men ikke er så opptatt av å ta hårkur eller gå til frisøren, men det er fortsatt mange timer nedlagt i å lære seg sminke, finne riktig sminke produkt (bare til huden finnes det jo ti tusener) å penger i å handle sminke. Og tar man hårkur eller går til frisøren jevnlig så rykker man pga bare det i seg selv fort opp fra å være en 6er til å bli en 9er.

Der kvinner i "minste fall" bruker litt sminke og nye klær en gang i blandt som en jente skriver over her, så er det mange menn som går i samme trøya i dagevis i strekk, bruker samme genser og bukse nå som for 6 år siden og ikke gidder å lære seg noe om stil og utvikle den, og som ikke gjør noe annet enn å plaske litt vann i håret sitt et par ganger i uka - og da er det mildt sagt rom for store forbedringer.
Det er ikke gøy for oss jenter å stå å få støle og vonde armer mens vi bruker 40 minutter på å krølle håret heller, eller gøy å bruke 2000 kr mnd til hudpleie og skjønnhetsprodukter, skulle gjerne brukt både tiden og pengene på noe annet, men innsats må man faktisk gjøre for å holde seg selv som den beste utgaven av seg selv :)
Om man lar seg selv forfalle så er det ikke rart at man sliter med å få kjæreste, selvom ja, i det store og hele er det personligheten som teller mest, men ingen vil bli kjent med en som ser ut som et takras eller lukter som en sumobryter heller.

• Liker 3
Skrevet
12 minutter siden, WubWub said:

For menn som sliter med å få det motsatte kjønn til å like en så har jeg den rette medisinen som vil korrigere dette. Følg denne timeplanen så vil du raskt så positive resultater ;

b33.jpg

Trist. Hvordan kan du respektere absolutt alle? Respekterer du svenske Hollywood fruer? Kardashian kreftsvulstene? 

Man må da strengt talt gjøre seg fortjent til respekt? 

Skrevet
Akkurat nå, CannibalLektor skrev:

Trist. Hvordan kan du respektere absolutt alle? Respekterer du svenske Hollywood fruer? Kardashian kreftsvulstene? 

Man må da strengt talt gjøre seg fortjent til respekt? 

Jeg ville selvsagt ikke behandlet svenske hollywood fruer og kardashian respektløst, hvorfor skulle jeg gjort det? Det er få kvinner som har gjort seg fortjent til respektløs eller sexist behandling. 

• Liker 3
Skrevet
4 minutter siden, WubWub said:

Jeg ville selvsagt ikke behandlet svenske hollywood fruer og kardashian respektløst, hvorfor skulle jeg gjort det? Det er få kvinner som har gjort seg fortjent til respektløs eller sexist behandling. 

Forskjell på ikke respektere noen, og det å behandle de dårlig. Man kan fortsatt syns noen er totalt avskum, uten å behandle de dårlig. 

Personlig syns jeg mange mennesker gjør lite som vinner min respekt, men det betyr ikke at jeg skal behandle de dårlig. Bare holder kjeft og fortsetter dagen min. 

Poenget jeg uansett prøver få frem er at pussypass burde ikke være en god grunn til å gi kvinner sin respekt. Det er hva de gjør som er verdig respekt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...