AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Hei, er lærling og har igjen rundt 3mnd før jeg skal ta fagprøve, og når jeg har bestått dette skal jeg starte med fagbrev nr 2. Som er 1år med jobb i samme bedriften. Men nå har muligheten kommet til at jeg kan få fast jobb i en stilling som er stilt ut på denne arbeidsplassen, tingen da er at jeg ikke da har muligheten til å ta fagbrev nr 2. Velger jeg å ta to fagbrev står jeg uten jobb etter et år. Velger jeg å takke ja til denne stillingen, er jeg sikret fast jobb. Hva ville dere gjort? Kan også opplyse at jeg er i en alder av 23 år. Anonymkode: 199a1...7a6
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Jeg ville takket ja til fast stilling og eventuelt heller tatt fagbrevet senere. Nå kommer det litt an på hvilket fagbrev det er snakk om også. Det kommer vel også litt an på lønnen etter første fagbrev og hva lønnen er etter andre fagbrev. Hvor vanskelig er det å få seg jobb etter fagbrev nr 2 i annen bedrift? Anonymkode: 00977...f9e
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ville takket ja til fast stilling og eventuelt heller tatt fagbrevet senere. Nå kommer det litt an på hvilket fagbrev det er snakk om også. Det kommer vel også litt an på lønnen etter første fagbrev og hva lønnen er etter andre fagbrev. Hvor vanskelig er det å få seg jobb etter fagbrev nr 2 i annen bedrift? Anonymkode: 00977...f9e Det første fagbrevet jeg tar er i kontor og administrasjon, det andre vil være i salg. Det er ikke noe drastisk lønnsforhøyelse om jeg får to fagbrev, det vil eventuelt være opp til sjefen å bestemme. Anonymkode: 199a1...7a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå