kit-kat Skrevet 9. august 2002 #1 Skrevet 9. august 2002 Jeg skulle ha hatt mensen i dag (28 dager). Fikk "mensen" for tre dager siden,men da varte den i en dag bare. Ikke en hel dag, en gang. Er dette helt ufarlig,liksom,eller er det noe jeg bør gå til lege for? Takknemlig for svar!
Melian Skrevet 10. august 2002 #2 Skrevet 10. august 2002 Det er ikke uvanlig at mentruasjonssyklusen hopper litt frem og tilbake (igjen!) selv om en har hatt fast sykuls i flere år. Man sier vel at har man ikke menstruasjon på et år, bør en oppsøke lege. Jeg synes det virker lenge, men det er det jeg har fått høre flere ganger. (Jeg regner med at du har tenkt gjennom muligheten med å være gravid, og at du ikke er det når jeg svarer.)
kit-kat Skrevet 10. august 2002 Forfatter #3 Skrevet 10. august 2002 Takk for svar. Jeg har en SnartGravid-test liggende her (kjøpte en 2-3 stk en gang da mensen lot vente på seg). Jeg skal ta en test,jeg. Ikke fordi at jeg tror jeg er gravid,men jeg skal på fest i kveld,og HVIS jeg skulle vært gravid,så er det best å finne det ut før festen. Jeg går på minipiller,og tar de nøye,men ting kan visst skje allikevel,har jeg skjønt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå