AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Når daten viser tydelig mindre og mindre interesse, og du har tatt hintet for lengst og skrevet en melding som sier "jeg finner meg heller en som faktisk er interessert, lykke til videre". Og daten ikke svarer. Innafor å bare slette fra snap da? Anonymkode: 02797...64f
Solstråla74 Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Om daten ikke viser interesse, er det helt innafor å slette fra Snap, FB osv... 2
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 På overtid å slette da ja..(den meldinga var litt slapp, hvis du skal fyre av, fyr av hardt) Anonymkode: e65ab...594 1
Gjest Fillerista Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: På overtid å slette da ja..(den meldinga var litt slapp, hvis du skal fyre av, fyr av hardt) Anonymkode: e65ab...594 Hvorfor fyre av egentlig? Jeg synes ikke den meldingen var for slapp, jeg synes den var for bitter.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Ajjj du burde ikke ha sendt en sånn melding. Du har tydeligvis hatt et håp om at han svarte, siden du skriver at han ikke gjorde det og du fremdeles lurer på om du skal slette han. Med en sånn melding så får du ihvertfall ikke noe svar! Men gjort er gjort! Du burde bare slette og gå videre nå, tenker jeg. Anonymkode: f4a40...4c8
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 1 minutt siden, Fillerista skrev: Hvorfor fyre av egentlig? Jeg synes ikke den meldingen var for slapp, jeg synes den var for bitter. Jeg er bitter. Vi har datet i 4 mnd og var faktisk blitt offisielle.. så bare fader han meg ut uten å gidde å si noe. Ts Anonymkode: 02797...64f 1
DonaldDuck Skrevet 6. februar 2018 #7 Skrevet 6. februar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker said: Når daten viser tydelig mindre og mindre interesse, og du har tatt hintet for lengst og skrevet en melding som sier "jeg finner meg heller en som faktisk er interessert, lykke til videre". Og daten ikke svarer. Innafor å bare slette fra snap da? Anonymkode: 02797...64f Det er vel innafor når du bestemmer selv at det er innafor. Hvorfor skulle det eventuelt ikke være det? 1
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #8 Skrevet 6. februar 2018 25 minutter siden, Fillerista skrev: Hvorfor fyre av egentlig? Jeg synes ikke den meldingen var for slapp, jeg synes den var for bitter. Hvorfor spiller det noen rolle om man virker bitter? Folk blir forbanna og bitter på folk som som er så feig at de ikke engang kan avslutte ting på en real måte. Sånne folk er bare irriterende! Så skjønner ikke helt hvorfor man skal finne seg i det og late som det er greit, fremfor å skrive det mest provokative og sårende man kan komme på, fortrinnsvis milevis under beltestedet. Anonymkode: e65ab...594 1
Gjest Fillerista Skrevet 6. februar 2018 #9 Skrevet 6. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvorfor spiller det noen rolle om man virker bitter? Folk blir forbanna og bitter på folk som som er så feig at de ikke engang kan avslutte ting på en real måte. Sånne folk er bare irriterende! Så skjønner ikke helt hvorfor man skal finne seg i det og late som det er greit, fremfor å skrive det mest provokative og sårende man kan komme på, fortrinnsvis milevis under beltestedet. Anonymkode: e65ab...594 Jepp. Hadde jeg visst at dette var en TS var blitt offisiell med hadde jeg vært helt enig i det første innlegget ditt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå