AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Hei! Har noen her erfaring med at utskrapning kan gjøre livmorslimhinnen tynn slik at det er vanskelig å bli gravid eller beholde fosteret? Jeg har opplevd etter utskrapning at mensen ble sparsom, helt ned i en varighet på 2 dager bare, med mye spotting etterpå, og etter det ble varigheten lenger for hver syklus. Siste mensen varte i 5 dager og jeg hadde ingen spotting mot eggløsning. Synes det var oppløftende. Så ble jeg gravid men mistet relativt fort. Mulig kroppen min ikke var klar for noe graviditet enda, men synes det har tatt tid dette.. et halvt år nesten. Mitt inntrykk er at slimhinnen har blitt tykkere igjen over tid, derfor mer og lenger varighet på menstruasjon? Eller er dette bare tull? Anonymkode: cec2f...51b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 kirurgisk abort (som vanligvis ikke utføres når svangerskapet er mer enn 12 uker) kan det oppstå sammenvoksinger i livmoren (synekier eller adheranser) som både kan gi mindre blødning og øke risiko for abort, men det er meget sjelden hvis det ikke har vært komplikasjon som infeksjo Anonymkode: f70e8...7e4
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #3 Skrevet 6. februar 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: kirurgisk abort (som vanligvis ikke utføres når svangerskapet er mer enn 12 uker) kan det oppstå sammenvoksinger i livmoren (synekier eller adheranser) som både kan gi mindre blødning og øke risiko for abort, men det er meget sjelden hvis det ikke har vært komplikasjon som infeksjo Anonymkode: f70e8...7e4 Jeg var litt bekymret for dette faktisk, men så har jeg fått lenger varighet på mensen ettersom tiden har gått, så da vet jeg ikke helt. Jeg hadde ingen infeksjon og MA ble oppdaget med morkake og fostersekk i nesten uke 13 i størrelse, og med rester av et foster som hadde gått til grunne veldig tidlig. Jeg hadde visst blødd unormalt mye under selve prosedyren, samt etterpå. Håper virkelig ikke det er arrvev. Det bare slo meg det med slimhinnen, om den kunne være litt tynn etter et slikt inngrep. Anonymkode: cec2f...51b
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var litt bekymret for dette faktisk, men så har jeg fått lenger varighet på mensen ettersom tiden har gått, så da vet jeg ikke helt. Jeg hadde ingen infeksjon og MA ble oppdaget med morkake og fostersekk i nesten uke 13 i størrelse, og med rester av et foster som hadde gått til grunne veldig tidlig. Jeg hadde visst blødd unormalt mye under selve prosedyren, samt etterpå. Håper virkelig ikke det er arrvev. Det bare slo meg det med slimhinnen, om den kunne være litt tynn etter et slikt inngrep. Anonymkode: cec2f...51b Sammenvoksninger kan du ofte fikse med kirurgi : ) Anonymkode: f70e8...7e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå