Gå til innhold

Spørreundersøkelse???

Fremhevede innlegg

Gjest Usikkker
Skrevet

Jeg vet ikke om jeg kan spørre om dette her. Men jeg lurer litt på hva det går ann å vite om en person med bare diagnoser. Jeg har diagnosene ,Sterk angst: Gad (generell angst), sosial angst, panikkangst, unnvikende personlighetsforstyrrelse og avhengig personlighetsforstyrrelse pluss er veldig depremert? Hva sier dette om personen? Hva sier dette om meg? Hvordan jeg er og sånn?. Hvorfor? Uten at noen vet noe mere om en person? Dette var et dumt spørsmål. Men jeg bare lurer.

Videoannonse
Annonse
Gjest StoreSky
Skrevet

Vanskelig å si noe om deg som person da... Du definerer vel ikke hele deg utfra disse diagnosene? At dette merker deg og gjør enkelte ting i livet vanskelig kan jeg forstå.

Men; Du sier ingenting om din musikk smak, filmer du liker/ikke liker, hva er din favoritt mat/drikke? Hvordan er DU mot dine venner og familie? Hva er moralsk rett for deg? Hvor står du politisk? Liker du våren/høsten/vinteren/sommeren best? Liker du å reise eller best være hjemme? Har du barn/kone/mann? Er du ung eller gammel?

DETTE er derimot noe som kan vise LITT av deg som person!

At man har psykiske lidelser påvirker selvfølgelig personligheten din, men den er ikke hele deg som menneske. Alle har mange fasetter, noe er tydelige, andre er mer utydelige.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...