Gå til innhold

Daten mener vi er sammen....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvet ikke helt hva slags kategori spm mitt havner under da men......:/

Dater verdens snilleste gutt, men føler at jeg treffer på en del utfordringer når det kommer til personligheten hans. Føler han har en skiftende personlighet mellom stormende forelsket og lange meldinger, og plutselig korte mld uten "jeg elsker deg" på slutten (som han pleier). :(

Han var ganske sjapp med å gjøre ting klart med at han vil ha noe seriøst med meg, og vi sier vi elsker hverandre. Nylig sa at også at han så på oss som sammen, men for meg følel det ikke sånn. Han har ikke presantert meg for noen enda, og pga jobb og studie har vi ikke mulighet til å treffes ofte nok. I tillegg er ikke det å gjøre timg officielt på face, hans greie,.....!!! Skjenner jeg blir helt forvirret av han, og begynner å bli gal av å analysere meldingene hans.

Noen flere her som er/ har vært i et sliktforhold? Evt er dette normalt...?

Anonymkode: e1677...1db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt å si at dere elsker hverandre uten å være sammen. 

Anonymkode: 01e05...8e7

• Liker 22
Skrevet

:heks:

Anonymkode: e536b...122

Gjest padawan
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt å si at dere elsker hverandre uten å være sammen. 

Anonymkode: 01e05...8e7

Så man blir forelsket først etter begge har begynt å definere seg selv som kjærester?

Skrevet

Nylig vært i et slikt forhold. Utrolig utfordrende. Til  å begynne med var det lange meldinger, ofte med innhold i hvor glad han var i meg osv. Han mente tidlig at nå var vi kjærester, men alt sa noe annet. Når vi var sammen, var han svært variabel i måten han var på. Det jeg reagerte mest på var at han ikke virket interesse i å bli kjent med den jeg var, min familie osv. Det var kun han alt dreide seg om...  Gjorde det slutt etter vel ett år uten bedring. Lykke til...:) 

Skrevet
13 minutter siden, padawan skrev:

Så man blir forelsket først etter begge har begynt å definere seg selv som kjærester?

Er forelska det samme som å elske? 

• Liker 2
Gjest padawan
Skrevet
1 minutt siden, kisskissbangbang skrev:

Ikke i min bok. 

Skrevet

Ryddet for avsporinger.

Edie, mod.

Skrevet

Hvis du reagerer på at han ikke sier "jeg elsker deg" på slutten av alle meldinger vil jeg si det er meget spesielt å reagere på at han "tror" dere er kjærester

Anonymkode: cd049...196

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du reagerer på at han ikke sier "jeg elsker deg" på slutten av alle meldinger vil jeg si det er meget spesielt å reagere på at han "tror" dere er kjærester

Anonymkode: cd049...196

Helt enig, er som å reagere på at en bestevenn ikke skriver 'glad i deg, bestie!' på slutten av hver melding, men reagere på at hun omtaler dere som bestevenner. 

Hvorfor er det viktig for deg at han påpeker at han elsker deg, hvis dere ikke er sammen (ifølge deg)? Hvorfor skriver du i det hele tatt 'elsker deg' til en du ikke er sammen med, eller ikke vil være sammen med? 

Hadde en jeg ikke ønsket et forhold med skrevet at han elsker meg, hadde jeg blitt litt fortvilet og forvirret, for å si det sånn.. 

Anonymkode: f6fdc...117

• Liker 1
Skrevet

I min bok er man ikke seriøse før man introduserer sin kjære for omgangskrets. Ikke bare at han/hun litt tilfeldig treffer på noen av vennene på byen eller lignende, men at man tar partner med som partner, på fest eller besøk. Da har man kjæreste. 

At to holder på mer eller mindre for seg selv er dating. Testperiode. :)

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, padawan skrev:

å være forelska og det å elske er to vidt forskjellige ting..

Anonymkode: 042a4...119

• Liker 2
Skrevet
10 timer siden, kisskissbangbang skrev:

nei

Anonymkode: 042a4...119

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...