AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #1 Skrevet 6. februar 2018 Jeg våknet med hodepine, pottetett nese, og med veldig vondt i halsen og brystet. Av erfaring så vet jeg at jeg mest sannsynlig kommer til å miste stemmen når det er sånn, enten jeg går på jobb eller ikke. Har en fysisk tung utendørsjobb. Føler meg litt syk, men har ikke feber. Grunnen til at jeg vurderer å være hjemme er den evige snytingen som jeg ikke har tid til, brystsmertene, og et håp om at forkjølelsen vil bremse opp sånn at jeg slipper å miste stemmen. Ville dere gått på jobb? Anonymkode: c15a1...822
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #2 Skrevet 6. februar 2018 Jeg ville heller holdt meg hjemme med god samvittighet! Hilsen en med veldig god arbeidsmoral som ville gjort det samme Anonymkode: 5c36c...061 3
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #4 Skrevet 6. februar 2018 Ja, syntes det er innafor når allmennformen er så nedsatt. For øvrig bør du dra til lege hvis du har veldig vondt i både bryst og hode. Anonymkode: 457d1...4bc
Gjest Catalina Culès Skrevet 6. februar 2018 #5 Skrevet 6. februar 2018 Helt innafor, du er jo syk, syns også du burde ta en tur til legen. God bedring.
AnonymBruker Skrevet 6. februar 2018 #6 Skrevet 6. februar 2018 Helt innafor! Ikke bare for deg selv, men unødvendig å smitte kolleger. Anonymkode: 27311...192
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå